• In 2014 komt er een nieuwe Sims, yay! Ik ben echt zo verslaafd aan dat spel, haha. Al weet ik niet wat ik moet denken van de 'cartoon-style.'

    Gameplay:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WjPPjU8OARg#t=342

    Arrival trailer:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WLmN1D1P2RI#t=128

    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 12:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Miuccia schreef:
    + Als je nu eindelijk de lengte van iemands haar kan instellen ben ik nog blijer aangezien ik me daar in alle 3 de voorgangers van de sims 4 dood aan irriteer :'D


    Dat gaat niet kunnen, hebben ze al gezegd :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Bakkali schreef:
    (...)

    Oooh, dat zal vet zijn :D


    Ik hoop dat ze dat hebben toegevoegd want ik erger mij daar best aan want ik wil dan bijvoorbeeld een bepaalde lengte haar en dat kan dan weer niet :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mundane schreef:
    (...)

    Dat gaat niet kunnen, hebben ze al gezegd :')


    Waneer dan?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    + Als je nu eindelijk de lengte van iemands haar kan instellen ben ik nog blijer aangezien ik me daar in alle 3 de voorgangers van de sims 4 dood aan irriteer :'D


    Je kunt de haarlengte niet precies instellen, maar volgens mij groeit het haar wel na verloop van tijd.
    BRON

    En de graphics zijn ook wat minder vooruit gegaan, zodat zwakkere computers ze ook aan kunnen; de Sims 2 en 3 stonden er o.a. om bekend dat ze hoge grafische eisen stelden op het moment dat ze uitkwamen.

    Scandal schreef:
    Ik ben enorme fan van Sims 2. Deze lijkt me wel leuk. Kans dat ik het ga kopen. =)


    :)

    M13Vulpecula schreef:
    (...)

    Je kunt de haarlengte niet precies instellen, maar volgens mij groeit het haar wel na verloop van tijd.
    BRON

    En de graphics zijn ook wat minder vooruit gegaan, zodat zwakkere computers ze ook aan kunnen; de Sims 2 en 3 stonden er o.a. om bekend dat ze hoge grafische eisen stelden op het moment dat ze uitkwamen.


    Dat hoop ik zo!!
    Mijn laptop kan sims 3 basis net verdragen, heb ik een uitbreiding gekocht flipt het spel steeds *.*


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Is er bij de sims 4 trouwens wel nog een open wereld?
    Ik ga hem alleen kopen als er nog een open wereld is(cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    MT.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb er zin ... Alleen jammer van de graphics..
    Ik ga m zeker proberen maar twijfel of ie kan tippen aan 3..;)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Ik heb er zin ... Alleen jammer van de graphics..
    Ik ga m zeker proberen maar twijfel of ie kan tippen aan 3..;)


    Drie is kuuut n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    M13Vulpecula schreef:
    (...)

    Je kunt de haarlengte niet precies instellen, maar volgens mij groeit het haar wel na verloop van tijd.
    BRON

    En de graphics zijn ook wat minder vooruit gegaan, zodat zwakkere computers ze ook aan kunnen; de Sims 2 en 3 stonden er o.a. om bekend dat ze hoge grafische eisen stelden op het moment dat ze uitkwamen.


    Indeed, Sims 3 + een aantal uitbreidingspakketten en ik dacht dat m'n laptop op sterven lag. o-o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Dit is zo onnodig :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Dit is zo onnodig :')


    Indeed. Sims is gigantisch uitgemolken.


    26 - 02 - '16

    Vinden jullie? Ik vind sims 4 er leuker uitzien dan 3 :p Ik houd wel van die minder realistische graphics (aangezien ik ze vond falen) en dat je ze meer karakter kan geven waar ze zich naar gedragen, dat ze meer emotie hebben en dat je ze persoonlijker kan maken. Brede heupen of schouders, mokertje gespierd of rond. Veel leuker :3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het toch uitgemolken. Dat de Sims geen perfecte graphics had, maakte het leuk. Althans, dat vind ik.


    26 - 02 - '16