• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Osaki of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Vrouwen:
    - Ashley Eirlys Marchels; Aragog
    - Montana Kenley Fonteyn; Olicity
    - Jacky Kendra Smith; Osaki
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Mir.
    -

    Mannen:
    - Matt James Underwood; Azazels Deceased.
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Azazels (Bewaker van de poort; Demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Morticia
    - Jared Ryder; Morticia
    - Christian Hyde; Michonne

    Speeltopic & Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 22:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Beaton: Nee, zeer zeker niet. Ze haat bijnamen. Ze heeft een naam niet voor niets gekregen, vind ze. Lol.
    En ik ben nu aan het terug reageren! Ik ben al bijna klaar.
    En ik snap dat schrijven vaak helpt in dat/dit soort situaties. Bij mij helpt dat ook heel erg vaak. Je gedachtes ergens anders neerzetten enzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^Ja, precies. En ik was een beetje pissig op dat moment, wat dus duidelijk af is te leiden uit de reacties van Ashley. :3 En je zou me Michelle noemen. (puh)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ^ But— but!
    They'd still be awesome together, though. Ze hebben nog simpel hun eigen namen, alleen dit is fun!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh ja, nou, ik ben zelf nogal pissig, dus dat probeer ik er ook vanaf te schrijven. Ik denk er dan niet op dat moment aan, Michelle. En ik heb gepost! Ik denk dat Michelle er wat meer van kan dan Shana. En als je er echt niets mee kan, Shana, dan verander ik het wel wat.

    En néé, Maia, dat zijn ze niet lol. Dan mag Jacky biseksueel zijn, dat betekend nog niet dat hun beiden goed bij elkaar passen of iets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ WEL! WEHEÉÉL! (puh)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik laat Chrissie wel in haar doos zitten, terwijl ze denkt dat de rest ook nog braaf in hun doos zit. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ...... Oh, people. Here we go again. -,-"

    @Shana, haha, ahw! Dat klinkt echt vet zielig.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 21:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Shana: Ahw, ik vind jouw personage echt zielig hehe. Krijg bijna medelijden met d'r.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze overleeft het wel, ze heeft gewoon de neiging om zich te vergelijken met anderen. En dan gaat ze slecht over zichzelf denken omdat ze onzeker is.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Barbarossa schreef:
    Ze overleeft het wel, ze heeft gewoon de neiging om zich te vergelijken met anderen. En dan gaat ze slecht over zichzelf denken omdat ze onzeker is.

    Yeah, ik weet dat ze het wel red, maar bij dat stukje vond ik het echt zielig klinken. Ook vooral omdat mijn personage en die van Beaton heel ergens anders zijn en dat die van jou nog in een kartonnen doos zit. Ben benieuwd naar Michelle's reactie! ^_^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Yeah, ik weet dat ze het wel red, maar bij dat stukje vond ik het echt zielig klinken. Ook vooral omdat mijn personage en die van Beaton heel ergens anders zijn en dat die van jou nog in een kartonnen doos zit. Ben benieuwd naar Michelle's reactie! ^_^


    Hahaha, ze zullen haar er wel uit moeten halen. Anders komt ze er niet uit, hoor.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Barbarossa schreef:
    (...)

    Hahaha, ze zullen haar er wel uit moeten halen. Anders komt ze er niet uit, hoor.

    Ghehe, zoiets had ik al wel verwacht. Maar is geen probleem, nadat ze die zombies hebben weggejaagd/gedood. Jackie mag dan wel gemeen zijn, maar ze laat heus niemand achter.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal straks reageren, en anders vanavond. :3 Net terug van school en had de laatste 2 uur gym, blegh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Malafide: Braaf! :3
    @Michelle: bah. Ik heb morgen sportdag. D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    @Shana: lol, I'm not a dog.
    @Michelle: is goed, joh! Doe maar rustig aan ghehe. Ik weet hoe hatelijk gym is :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.