• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Osaki of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Vrouwen:
    - Ashley Eirlys Marchels; Aragog
    - Montana Kenley Fonteyn; Olicity
    - Jacky Kendra Smith; Osaki
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Mir.
    -

    Mannen:
    - Matt James Underwood; Azazels Deceased.
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Azazels (Bewaker van de poort; Demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Morticia
    - Jared Ryder; Morticia
    - Christian Hyde; Michonne

    Speeltopic & Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 22:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mir schreef:
    (...)

    Ja, dat klinkt wel heel handig.

    Ik had het al een tijdje in mn hoofd, maar vergat het telkens en wist het dan weer als ik bezig was met afsluiten. Echt shit :') In ieder geval, ik ga zo op mn laptop, dus dan kan ik alles bijwerken :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    ^ Haha, oh freaking genius.

    Ik denk dat het ook handiger is voor iedereen als ik er een soort weerbericht neerzet in het topic. Zodat iedereen weet wat voor weer het is, hoelaat het ongeveer is, en of het dag/nacht is.

    Oh, en Azazels moet een reactie schrijven dit weekend, want anders laat ik je personage doden en speel ik zelf wel de demoon.




    Azazels schreef:
    (...)

    Doe maar. Ik schrijf me uit. Ik heb het te druk.

    Edit: Wie wil mag mijn personages hebben. Dus ook de bewaker van de poort = moet je dan wel even zeggen tegen Osaki.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Azazels schreef:
    (...)

    Goed, dan ga ik je personages doden. :] En voor de bewaker, weet ik niet wie die wilt, maar als niemand die wilt dan neem ik die wel en ga ik 'm wat bijwerken. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Michelle: Oh, lekker tactisch is ze. :} Haar eerst meesleuren en dan zeggen dat ze zelf moet uitmaken wat ze gaat doen, terwijl Jacky juist niemand achter wilde laten. Nu voelt ze zich nóg schuldiger! Ik zie haar er nog wel voor aan dat ze teruggaat voor Chrissie. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Huh, is het nu ineens avond? D:


    Your make-up is terrible

    Ze sleurde haar mee om haar weg te halen bij die zombies, haha ;p Gewoon om zeker te zijn dat ze veilig was, geddit? of ja, tot zover je veilig kan zijn in zo'n situatie

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 23:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Michonne schreef:
    Huh, is het nu ineens avond? D:

    Huh? Hoe kom je daar nou bij of wat? Heb jij in je post geschreven van niet dan? ;p.

    @ Michelle: Haha, ja, dat weet ik. Hmm, ik zal wel wat verzinnen voor d'r. Ik denk alleen niet dat ze het zo op prijs zal stellen. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat staat in het weerbericht, haha. Maar we begonnen bij de ochtend, het was al middag en nu ineens is het wel heel snel 'tegen' de avond geworden.


    Your make-up is terrible

    Osaki schreef:
    (...)
    Huh? Hoe kom je daar nou bij of wat? Heb jij in je post geschreven van niet dan? ;p.

    @ Michelle: Haha, ja, dat weet ik. Hmm, ik zal wel wat verzinnen voor d'r. Ik denk alleen niet dat ze het zo op prijs zal stellen. :')

    Hahaha, oki. Ze bedoelde het goed, maar Ash is daar niet zo goed in verder :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Michonne schreef:
    Dat staat in het weerbericht, haha. Maar we begonnen bij de ochtend, het was al middag en nu ineens is het wel heel snel 'tegen' de avond geworden.

    Ja, dat komt omdat ik in een bericht had gelezen van Mir dat ze van d'r werk kwam. Dan leg ik daar een beetje de tijd aan, dus vond het niet echt snel met de tijd gaan.

    @ Michelle: Haha, Jacky is daar ook niet zo goed in hoor. Ik denk dat het toch echt wel tijd is dat daar wat verandering in komt. :'D Alleen ga ik morgen denk ik terug schrijven, want ik ben eigenlijk al best wel moe en om dan een reactie te schrijven, ben ik bang voor om 'm te verkloten :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    No worries, ik lig ook al in bed ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    No worries, ik lig ook al in bed ^^.

    Ah, oke. Ik ook. Ik ben eindelijk net klaar met een lange post. Ik ben zo moe, ik ga zo meteen in slaap vallen. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry dat het zo lang duurde Mir, maar de laatste dagen waren nogal hectisch. :x.
    Hopelijk kan je er verder wat mee. Je mag van mijn part ook wel erin schrijven dat ze haar al verder uit door het raam proberen te halen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Sorry dat het zo lang duurde Mir, maar de laatste dagen waren nogal hectisch. :x.
    Hopelijk kan je er verder wat mee. Je mag van mijn part ook wel erin schrijven dat ze haar al verder uit door het raam proberen te halen.


    Zeg maar Shana en dat geeft niet, dat begrijp ik wel. (:
    Maar ik kan er wel wat mee, die twee zijn hilarisch, hahaha.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mir schreef:
    (...)
    Zeg maar Shana en dat geeft niet, dat begrijp ik wel. (:
    Maar ik kan er wel wat mee, die twee zijn hilarisch, hahaha.

    Jij leest ook snel! :o. En eigenlijk zou mijn post er allang zijn, alleen ik werd telkens afgeleidt door de tv.
    Haha, aight, dat is dan ook mooi. Nu weet ik in elk geval zeker dat het toch goed geschreven is. Alleen ik schrijf de volgende post wel weer in de ik-vorm, dit was nogal ergerlijk om te schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.