• Nou het ging dus zo:
    Ik was met mijn vriend in de Sting. We waren op zoek naar een t-shirt voor hem en we hadden er net een gevonden. Toen gingen we naar de paskamers en ging hij passen zeg maar. De paskamer zat niet helemaal goed dicht dus deed zo'n medewerker hem beter dicht. Ik keek toen toevallig net die kant op. Zegt die medewerker: 'of wou je nog even kijken?' Ik schaamde me echt dood D:

    Hebben jullie ook wel eens een dergelijk gênante situatie meegemaakt?


    26 - 02 - '16

    Ha! Nope, nog nooit tegenkomen. Ik bedoel, ik heb geen vriendje enzo...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    No, because I'm not ashamed about wanting to see my girlfriend naked...

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 19:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik snap er niet echt wat er zo gênant aan is, eigenlijk.
    Anyway, ik doe vaak wel echt gênante dingen, maar ik vergeet ze zo snel mogelijk.


    Your make-up is terrible

    Aww, kan begrijpen dat je dat gênant vond! :(
    Ik had juist dat ik in een paskamer stond en niet goed durfde te passen, omdat ik het gordijn niet goed dicht kreeg... Was bang dat iedereen me kon zien, dus heb ik een kwartier die paskamer bezet gehouden tot mijn moeder kwam (die was op haar eigen afdeling aan het kijken) en ben toen pas gaan passen :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, Ik heb geen gênante situatie gehad in een pashokje.
    Ik was in Frankrijk een jas aan het passen in een pashokje. Blijkbaar lag er nog wat kleding- gekreukeld op de grond- in het pashokje. Ik zit in de spiegel te kijken of de jas wel goed stond. Komt er opeens een vrouw binnen. Zomaar, zonder te vragen. Ze praatte Frans tegen mij, dus zei ik dat ik geen Frans praatte in het Engels. Ze bleef gewoon Frans praten , pakte de kleren op de grond en was weer weg.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, ik lach er meestal wel om.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Escritura schreef:
    No, because I'm not ashamed about wanting to see my girlfriend/boyfriend naked...


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha. Ik ga altijd met me moeder een paskamer binnen. In Amerika dan. Lekker kinderachtig + no shame there :Y)


    -

    Ik haat pashokjes zo erg, vooral als het gordijntje altijd nooit precies dicht kan, lol. En ik snap dat je dat gênant vond, haha.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Oh ja, al vaak. Zo zat ik ooit in m'n ondergoed voor de spiegel van het pashokje te poseren, las ik ineens dat ze in de hokjes filmden. Shame on me :$


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Morticia schreef:
    Nee, ik lach er meestal wel om.


    The odds are néver in our favor.

    Ik snap niet waarom dat genant is, maar oke.


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet echt genant, tenzij je (14 bent en) nog nooit een jongenstorso irl hebt gezien.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hatsumomo schreef:
    Ik snap er niet echt wat er zo gênant aan is, eigenlijk.
    Anyway, ik doe vaak wel echt gênante dingen, maar ik vergeet ze zo snel mogelijk.

    Hahah idd, ik nam net de taxi naar huis en daarna moest ik die vent uitleggen dat ik geld binnen moest gaan halen en dat vond ik ook genant ook al klinkt dat niet zo.(krul)


    effort never betrays you

    Panzerkampf schreef:
    Niet echt genant, tenzij je (14 bent en) nog nooit een jongenstorso irl hebt gezien.


    Waar blijft die 'vind ik leuk' knop nu? :')


    Persoonlijk kan mij het niet zoveel schelen. Ik kleed me redelijk makkelijk uit voor mensen zonder me al te ongemakkelijk te voelen, als de situatie zo uitkomt of mijn bui er naar staat. Who gives a hood, als me naast een vrouw uit moet kleden houd ik me voor dat zij net als ik twee tieten heeft en een poes. Als het naast een man is (bijvoorbeeld in een kledingwinkel) houd ik me voor dat het heus niet de eerste paar tieten zijn die hij ziet en ik anders zijn dag wellicht maak. :')


    Til hug og blod.