• Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven chocolade cupcakes gemaakt en ze zijn gewoon lekker uitgekomen. :Y) :9~

    Net voordat ik hun in het oven schoof.



    Het eindreslutaat.


    -

    Oh, that does look very nice! You did a good job. (:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Stuur er nou eentje op?


    16 - 09 - '17

    ow ow ow stuur mij er ook maar een :Y)
    nee ik mag geen chocola meer, maar ze zien er heel lekker uit =3


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ziet er lekker uit :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Escritura schreef:
    Oh, that does look very nice! You did a good job. (:


    Haha, thanks <3

    Cenation schreef:
    Stuur er nou eentje op?

    Sure, hou je post in de gaten ;)

    @ de rest: dankjewel.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 22:54 ]


    -

    Stuur mij ook 'ns een stukje, alsjeblieft? :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nice!


    26 - 02 - '16

    Nom, lekker! ^^
    Doet mij eraan herinneren dat ik binnenkort ook weer eens iets in elkaar moet flansen.

    Ziet er lekker uit ^^ Ze zien er alleen wel klein uit, of lijkt dat maar zo?
    Ik zou willen dat ik weer iets kon bakken. Ik ben alleen op eten aan het letten, en ik heb geen tijd, dus eigenlijk komt dat wel goed uit x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    ABBA schreef:
    Ziet er lekker uit ^^ Ze zien er alleen wel klein uit, of lijkt dat maar zo?
    Ik zou willen dat ik weer iets kon bakken. Ik ben alleen op eten aan het letten, en ik heb geen tijd, dus eigenlijk komt dat wel goed uit x'D


    Hahah, nee alleen die was klein. De rest waren wel groot.


    -

    Lekker! :9~


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wnr komt het aan? Ik heb nog niks Ö


    16 - 09 - '17

    Dat ziet er delisch uit. *.*

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 23:10 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat ziet er echt goed uit. :9~ Je mag blij zijn dat mijn moeder vandaag taart heeft gebakken, anders zou ik langs zijn gekomen om er een te stelen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    .. And you should.

    Ik hou er zelf niet van + ben allergisch voor sommigen, maar smul ze!


    Don't walk. Run, you sheep, run.