• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

-

Caffeine schreef:
    (...)
    Zie het als iets dat je juist vooruit gaat en er veel verandering is. Beter dat je die schrijffouten hebt gevonden dan niet, toch? ;d.

Ja, daar heb je wel gelijk in. :'D

-

Father schreef:
    Jullie zijn echt caffeine verslaafden :Y)

OT: Ik heb nu zin in nog meer Energy, want dat is mijn verslaving. Volgens mij zit er geen vocht meer in mijn lichaam, alleen maar Energy :'D Jaja, ik weet dat niet waar is, but you get the point.

hahahaha, omfg, I feel you. *telt*
    Er staan nu drie lege blikjes en één volle op mijn bureau. :'DDDDD

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Beaton schreef:
    (...)
    hahahaha, omfg, I feel you. *telt*
    Er staan nu drie lege blikjes en één volle op mijn bureau. :'DDDDD

Ik heb dagen dat ik meer dan 1,5 liter achterover sla :'D I am horrible. Het verbaasd me dat mijn hartje blijft kloppen.

[ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 0:16 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Sleep well everyone!

26 - 02 - '16

Father schreef:
    (...)
    Ik heb dagen dat ik meer dan 1,5 liter achterover sla :'D I am horrible. Het verbaasd me dat mijn hartje blijft kloppen.

Ja, mij ook. D: We hadden er laatst 30 in huis, je weet wel, zo'n kratje... en dat is na vier dagen of zo bijna op. Echt niet normaal. D: Vind 't niet zo gek dat ik moeilijk slaap de laatste tijd, omfg.

@ Father: Caffeine verslaafde? Me? No way, how dare you. I'm not an addict. I'm married with coffee! Pffsh. ._.

Ailurophilia schreef:
    Sleep well everyone!

Gooooood night! And sleep good about coffeee-land *_*

[ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 0:18 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Beaton schreef:
    (...)
    Ja, mij ook. D: We hadden er laatst 30 in huis, je weet wel, zo'n kratje... en dat is na vier dagen of zo bijna op. Echt niet normaal. D: Vind 't niet zo gek dat ik moeilijk slaap de laatste tijd, omfg.

Ik slaap altijd goed, dat scheelt :Y) Verder kan ik ook altijd in slaap vallen, als ik slaperig genoeg ben.
    @Caffeine, basically the same. (cat)

On-Topic: 0.02 BitCoins winst is niet genoeg voor een totaal gok hoeveelheid van 1.06 BitCoins. GIVE ME MORE!

[ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 0:23 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik kan zo nooit slapen met al die goede muziek online?! Where's my headset? :Y)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

@ Mitchell; lucky you. D:

OT;

I. Am. So. Annoyed.

Die.

@ Father: No, that's not 'basically' the same. Cuz' I'm married with it. Not addicted. That is that you can't live without it and I cán live without it. (cat)

OT:

She cries real tears
    In her bed tonight
    Press the button right
    She will glow so bright
    She bleeds real blood
    Cut her with a knife
    She'll fight for her life
    But it's you who dies
    Surprise, surprise

[ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 0:40 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Sleep well y'all.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

I got the eye of the tiger, a fighter,
    dancing through the fire.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Beaton schreef:
    @ Mitchell; lucky you. D:

OT;

I. Am. So. Annoyed.

Die.

here, take this

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

Ik wil Japans kunnen!! Nja op zijn minst een paar zinnen... Alleen woorden kom ik ook geen steek verder..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Schrijfmode, please stay....forever.

-