• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Goddamn it, weer die tranen. Maar hey, het was ook de beste tijd van mijn leven.


    -

    Good night :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yay vandaag gaat de trein naar Hogwarts!;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    It's just you... and me. And that guy in the back.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Yaay, de radioman vindt mij grappig:') hij zei dat hij hard om mijn sms'je moest lachen xd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Morgen school. Ik heb opeens geen zin meer. :c

    Opeens gaat alles bergafwaarts. Dafuq, karma?

    I'm such a coward. Er zat vannacht een hele enge spin boven m'n bed (waarvan ik dacht dat ie weg was). Ik besloot eerst te proberen om te slapen, omdat ik niemand wilde wakker maken om de spin te vangen. Word ik na anderhalf uur helemaal paranoïde wakker met het idee dat het beest m'n bed op kan lopen etc.. Licht aan, zit ie nog op precies dezelfde plek. En toen ben ik gevlucht naar een andere kamer. xd
    En nu ben ik bang dat ie vanavond wéér uit z'n holletje kruipt, ik kan het beest nu namelijk nergens meer vinden. :c

    Voor de mensen die willen zien over wat voor soort spin ik het heb:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 10:07 ]


    You are beautiful, you are love.

    Juniper schreef:
    I'm such a coward. Er zat vannacht een hele enge spin boven m'n bed (waarvan ik dacht dat ie weg was). Ik besloot eerst te proberen om te slapen, omdat ik niemand wilde wakker maken om de spin te vangen. Word ik na anderhalf uur helemaal paranoïde wakker met het idee dat het beest m'n bed op kan lopen etc.. Licht aan, zit ie nog op precies dezelfde plek. En toen ben ik gevlucht naar een andere kamer. xd
    En nu ben ik bang dat ie vanavond wéér uit z'n holletje kruipt, ik kan het beest nu namelijk nergens meer vinden. :c

    Voor de mensen die willen zien over wat voor soort spin ik het heb:



    DAFUQ o-o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gimme foooood! Or money! I need foooood.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    JamesPotter schreef:
    Yay vandaag gaat de trein naar Hogwarts!;D


    I thought the same :]

    OT: meh, ik kan nog steeds wel janken. Ik droomde dat mijn mama dood ging en nu zie ik dat de hele tijd voor me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Juniper schreef:
    I'm such a coward. Er zat vannacht een hele enge spin boven m'n bed (waarvan ik dacht dat ie weg was). Ik besloot eerst te proberen om te slapen, omdat ik niemand wilde wakker maken om de spin te vangen. Word ik na anderhalf uur helemaal paranoïde wakker met het idee dat het beest m'n bed op kan lopen etc.. Licht aan, zit ie nog op precies dezelfde plek. En toen ben ik gevlucht naar een andere kamer. xd
    En nu ben ik bang dat ie vanavond wéér uit z'n holletje kruipt, ik kan het beest nu namelijk nergens meer vinden. :c

    Voor de mensen die willen zien over wat voor soort spin ik het heb:



    Ik zeg altijd een spin doet niks als de mens niks doet.

    OT: morgen school, ik weet niet waarom maar ik zou het niet erg vinden als ik vandaag griep krijg.-.-


    Queer zijn is gewoon alles

    Joehoe... sims 3 beestenbende via marktplaats gekocht voor maar 15 euro!

    Wel helemaal in lelystad haha dus hij wordt op gestuurd :]

    Happy me....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Yeuy, ik mag weer een tattoo voor iemand ontwerpen! :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niet eerlijk dit. Ik moet zo werken en mijn vriend blijft lekker in mijn bed liggen :C En als ik dan weer thuiskom is hij al weg omdat hij morgen naar school moet en geen spullen bij zich heeft. Ik haat school.


    -