• Komt tot zien, komt tot zien. Ik bied je hierbij de kans om een fortuin binnen te halen!

    Hoe?
    Simpel! Door het onderstaande geluid te raden. Als je het denkt te weten, plaats dan een reactie in dit topic. Diegene die het het eerst raadt, mag de prijs in ontvangst nemen. Taxfree. :Y)

    Waarom? Zit er een addertje onder het gras?
    Hell no. Ik heb een aantal credits verzameld en kwam tot de conclusie dat ik hier eigenlijk niks mee doe. En uiteindelijk: geld maakt niet gelukkig, maar geld delen wel.

    Het idee is afkomstig van Qmusic. Je hebt daar namelijk een soortgelijk spel, alleen wordt daar de prijs verhoogd elke keer als iemand het geluid niet raadt. Ik heb helaas geen onuitputtelijke creditflow, maar kan je wel blij maken met 20 credits.

    Ja, je leest het goed! Maar liefst 20 credits.

    Het geluid
    (Ik hoop dat iedereen toegang heeft tot het geluid, anders moet ik iets anders proberen)

    Mocht niemand het geluid raden, dan geef ik jullie eens in de zoveel tijd een hint.



    Good luck. (:

    Hint:
    - Het is een gebruiksvoorwerp.
    - Het betreft een activiteit die met de hand gedaan kan worden; het gaat om een specifieke handeling.
    - Het is niet eetbaar.
    - Het geluid wordt gemaakt met enkel het voorwerp en de hand.
    - Het voorwerp kan iets dierlijks bevatten.
    - Het voorwerp en de handeling zijn apart van elkaar al genoemd, maar ik moet ze toch echt samen zien.
    - Het is niet een beweging die je doorgaans met het voorwerp maakt.

    !!Belangrijk!!
    Iemand die anoniem wenst te blijven heeft mij toegefluisterd dat hij/zij de prijs van 20 credits gaat verdubbelen voor diegene die het geluid raadt!

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 22:50 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heb zo'n gevoel dat het allang geraden is, maar jij ons doorlaat gaan om te kijken hoe creatief wij zijn. Want echt, ik weet het niet meer o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De tanden van je huisdier met een tandenborstel poetsen? :W


    -

    Vanillivi schreef:
    Een kat die moet spinnen omdat je het aait?

    Met alle respect maar dan maakt je kat echt wel een vreemd geluid :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I don't like you anymore :c

    Met klittenband langs iets schuren? Zoals...een dier? :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Met dierenvoer over de grond vegen?

    De grond krassen met een nagel van een dier?


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Weet je zeker dat je alle antwoorden goed hebt gelezen? Het zijn er nogal wat :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha, fuck, ik word gek door dit topic. Ik lach me kapot om sommige dingen.

    Hey ik moet morgen vroeg op, en ik kan niet slapen als ik het niet weet/nog niet geraden is. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Met je eigen nagels over je eigen hand schuren? :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Skkkkgrsh, skkkghrs, skkkkghrs.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Caffeine schreef:
    Weet je zeker dat je alle antwoorden goed hebt gelezen? Het zijn er nogal wat :'D.

    YUP!

    Ik hoop het wel. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stickers van je hand afhalen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik moet zo lachen van dit topic. :'D


    You are beautiful, you are love.

    Fauxlivia schreef:
    Skkkkgrsh, skkkghrs, skkkkghrs.

    Je snijdt stukjes van je huisdier?(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sambabal schudden, rammelen, rollen?
    Opwind diertje (aap, muis, hond) opwinden?
    Dierenspeelgoed knijpen, schudden, rollen, rammelen?


    I'm going crazy because of this...
    DAMNNNNNN WOMAN. HET MOET DIE VERDOMDE BORSTEL ZIJN D:.

    I dunno anymore. RAAD IEMAND, darnit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.