• V E I L      O F      D A R K N E S S


    4995. Het Azmar Koninkrijk is in de loop van de jaren drastisch verandert — de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. De opkomst van de Rueri is hierdoor begonnen, een organisatie die al een tijd in het geheim kracht aan het winnen is over het Koninkrijk.
          Hoewel er nog zeker plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers — na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer — de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de plekken in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Hoewel de Rueri met goede intentie is gestart, zitten er rotte appels in de organisatie die de boel verpesten. Daarbij, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommigen binnen hun eigen klasse niet.





    • r o l e s

    Morticia — Jasmine Al'Ghamdi, zandelf, 1.1
    MeIpomene — Elide Oryn, halfbloed heks, 1.3
    Armadillo — Vaillé N'avale, human, 1.3
    Ayala — Diamanda Price, woudelf, Rueri, 1.3
    Oriole — female, Rueri



    Morticia — male, Rueri, commandant
    Fullmetal — Henry Raegan, generaal, 1.2
    Joy_19x — Ethan Sadler, Rebel, 1.3
    Armadillo — Ravi N'avale, human, 1.3
    Hephaistion — Valin Alderana, woudelf, 1.3




    • l i j s t j e
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Race / Afkomst:
    Rueri / Rebellen / Neutraal: (Hoe lang al, wat voor functie, ben je het ermee eens, etc.)
    Specialiteit / Zwakte:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties:
    Extra: (Geschiedenis is niet per sé nodig, maar als je het idee hebt dat je personage hier baat bij heeft, doe het gerust.)


    • r u l e s
    ➳ Qua personages hun leeftijd, graag variatie en niet allemaal 20/21/22.
    ➳ Vloeken en 16+ mag, maar ruzie OOC gaat niet gebeuren hier. Respecteer elkaar, en sluit niet iemand buiten. De huisregels van Quizlet gelden hier vanzelfsprekend ook. Als er toch iets aan de hand is met een user, dan wil ik graag helpen om het op te lossen. Wanneer je je niet gehoord denkt te voelen, is er ook altijd nog het Vertrouwenspersonen topic.
    ➳ Er is een minimum van 300 woorden, geen one-liners of personen die na enkele (of geen) posts geplaatst te hebben gelijk stoppen. Het zou zonde zijn van je RPG personage en de roleplay zelf, denk dus alsjeblieft na voor je hieraan mee wilt doen.
    ➳ Originaliteit in rollen is een must! Het is een RPG waar je je fantasie juist in los kunt laten, dus leef je vooral uit — dit betekent geen Gary – Stu’s en Mary Sue’s.
          Niet godmodden. Bestuur enkel je eigen personages, tenzij je toestemming hebt van de desbetreffende user. Bedenk verder ook dat als je personage niets van een gebeurtenis heeft gehoord, gezien of meegemaakt (of gelezen in de krant, etc.), weet je er niets over. Je hebt geen alziend oog!
    ➳ Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij aangegeven.
    ➳ Over het algemeen laat ik reserveringen 48 uur staan, maar ook hier valt een wat uitgebreidere tijd voor te geven.
    ➳ Houd vrouwen en mannen gelijk. Probeer in elk geval een man te spelen als je dit niet eerder gedaan hebt, want iedereen heeft 1/1 man en vrouw.


    • e x t r a      i n f o r m a t i e
    SPEELTOPIC
    PRAATTOPIC
    INFORMATIE HOOFDSTUK

    In het praattopic kunnen er bepaalde zaken afgesproken worden, zoals de ideeën over verschillende events die in de RPG kunnen worden gegooid. Er kan ook een PB naar mij gestuurd worden met daarin dingen (geheimen, een plotse inval, leuke krantenkoppen, etc. . .) over jouw of iemand anders personage. Als je een ander idee hebt dat je liever anoniem in het topic geplaatst wilt hebben, mag dat ook! Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.

    Als er mensen zijn die nog passende foto's hebben, stuur die dan vooral door! Ze kunnen namelijk van pas komen, en dan hoef ik niet de hele tijd te zoeken naar dé perfecte foto die wellicht een ander wel is tegengekomen.
    En, als er users zijn die het leuk vinden, kan ik ook een discord aanmaken hiervoor – zodat we gezellig met elkaar kunnen praten, of mogelijk ragen over wat een personage nu weer heeft gedaan. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2018 - 18:20 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mt, ik moet alleen nog even nadenken over wat voor rol ik wil.

    En staan we vrij om te kiezen wat voor soorten wezens er zijn?


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Mt, ik moet alleen nog even nadenken over wat voor rol ik wil.

    En staan we vrij om te kiezen wat voor soorten wezens er zijn?

    Ik ben even aan het kloten met de lay-out, er komt meer informatie in. Eveneens over de wezens. Mijn idee was om het voornamelijk op de Rueri, zand/woud-elven en magiërs/heksen te richten. Alleen, het is dus niet de bedoeling dat iedereen een wezen aan gaat maken, mensen moeten ook aan bod komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik ben even aan het kloten met de lay-out, er komt meer informatie in. Eveneens over de wezens. Mijn idee was om het voornamelijk op de Rueri, zand/woud-elven en magiërs/heksen te richten. Alleen, het is dus niet de bedoeling dat iedereen een wezen aan gaat maken, mensen moeten ook aan bod komen.



    Aaah, okay, dan wacht ik dat nog even af. En dat snap ik. Ik ergens ook een mens te overwegen, want die kunnen ook best interessant zijn, haha.


    Stenenlikker

    Mag ik een vrouw? Ik twijfel nog voor weer een Elf, of een mens.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hephaistion schreef:
    (...)
    Aaah, okay, dan wacht ik dat nog even af. En dat snap ik. Ik ergens ook een mens te overwegen, want die kunnen ook best interessant zijn, haha.

    Ik heb er wat informatie bijgezet, maar weet niet waarom de rest van de foto's/tekst onder de spoiler gaat. Weet jij dat wellicht? En, je mag best een wezen hoor, alleen liever niet in overmate in het RPG zelf. (:

    @ Canagan — Erbij gezet!


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    JASMINE
    26 — rebel



    With a cigarette in hand and blood on her lips,
    she lives each second.

    — b a s i c       i n f o
    Full name: Jazirah Kamilah Al’Ghamdi
    Title: Mushir’s daughter • equivalent to the ranks of Field Marshal and Admiral of the Fleet.
    Gender: Male / Female
    Meaning:
          [ dja • sie • ra] “Island”
          [ jaz • min ] “A flower”

    Nickname(s):
          ‘Little girl’, according to her dearly departed father ;
          ‘Jaz(z)’, abbreviation of Jasmine and Jazirah ;
    etc.


    — a g e
    Age: 25
    Birth—date: 27/10
    Nationality: Azoskad
    Zodiac sign: Scorpio


    — s t a t u s
    Marital status: Single, and free. If there’s one thing she has an absolute distaste for, it’s being committed and tied down to one single person. Nevertheless, this doesn’t mean Jasmine can’t return, with her own free will, to her loved one. She just doesn’t like to put a name on it.
    Blood—type: AB
    Religion: Spiritual

    WORK • EDUCATION • HISTORY
    Haar vader, ___, had een hoge rank in de krijgstmacht van Azoskad, iets waar zij bewust ofwel onbewust ook op aangekeken werd. Hierdoor had ze alles behalve een gemakkelijke, laat staan een tevreden, jeugd — want het enige wat zij zich kan herinneren, zijn de harde maatregelen die vaderlief had genomen. Ze heeft in haar kindertijd nooit echt een vriend gehad, waardoor ze de basis of het gevoel ervan niet kan begrijpen, wat zich weer uit in haar latere jaren. Doordat ze nogal kort door de bocht is, en vrij regelmatig bot, keren mensen zich automatisch van haar af — iets waarvan ze eenmaal niet weet hoe dat anders moet, hoe graag ze het ook wilt.
          Jasmine heeft thuisonderwijs gehad van haar moeder, terwijl haar vader de lichamelijke opvoeding aanging en vaak op tirannieke wijze. Zo is het meerdere malen voorgevallen dat ze geen eten kreeg voor ze haar oefeningen had gedaan en wel op een perfecte manier, anders mocht ze alles nog eens over doen. De vrouw kent om die redenen niets anders dan de meest foutloze oplossing aan te willen gaan, mensen uit te dagen en voornamelijk — zichzelf.
          De oudeheer is in haar twaalfde levensjaar overleden in een gevecht tegen een ander land, maar verscheidene bronnen zeggen haar dat hij een mes in de rug van Azoskad heeft gekregen. Jasmine, die altijd een haat—liefde relatie had met haar vader, heeft nooit echt een duidelijke mening hierover kunnen vormen. Met haar moeder is dat een ander verhaal, daar kan ze namelijk al wat beter mee omgaan — en ze was dan ook geregeld bij haar te vinden. Waar ze tegenwoordig is, weet ze echter niet, de laatste keer dat ze haar zag, was ze met de noorderzon vertrokken — toendertijd was de vrouw nog maar een jaar of 18.
          Hedendaags strijd ze met de rebellen, en hoewel er niet een specifieke leider is, neemt ze die taak graag op zich. Samen met wat anderen had ze het opgestart, en het bestaat nu al jaren, waarin er een boel gebeurd is.





    “I could do anything to you now, and you'd want me to. I could make you scream. I could make you die.



    Familielid:
    Amina Farid (née Al'Ghamdi) | Moeder • Onbekend
    ___ Farid | Vader • Overleden
    ___ Al'Ghamdi | Halfbroer/zus • Onbekend
    Naam | Status • Onbekend


    “It may be cliché, but
    being locked up with a bunch of loony's changed me.



    — p e r s o n a l i t y

    Audacious, braze – (Recklessly bold in defiance of convention, law, etc.) Bold, too forward, lacking proper modesty or restraint Brassy
    Fierce, inclined to react violently; fervid Flirt, minx, tease Impatient – (Unable to wait patiently or tolerate delay; restless.)
    Impish – (Naughtily or annoyingly playful.) Meddlesome – (Intrusive in a meddling or offensive manner, given to meddling; interfering.) Paranoid – (Exhibiting or characterized by extreme and irrational fear or distrust of others.) Practical, level-headed, no-nonsense
    Proud Rebellious – (Defying or resisting some established authority, government, or tradition.) Reckless, headstrong. wild carelessness and disregard for consequences Sarcastic
    Soft-hearted – (Having softness or tenderness of heart that can lead them into trouble; susceptible of pity or other kindly affection. They cannot resist helping someone they see in trouble, suffering or in need, and often don’t think of the repercussions or situation before doing so.)
    Stubborn Troublemaker – (Someone who deliberately stirs up trouble, intentionally or unintentionally.)
    Unpredictable – (Difficult to foretell or foresee, their actions are so chaotic it’s impossible to know what they are going to do next.)



    — a p p e a r a n c e
          ◇ ◇ ◇

    GEZICHT
    Gezichtsvorm: Ze heeft een vrij prominent gezicht, waar haar hoge jukbeenderen iets scherps hebben. Haar gezichtsvorm past bij haar exotische uitstraling en draagt mee aan Jasmine’s rebelse karakter. Eenieder kan in een oogwenk opmerken dat dit geen vrouw is om op te sluiten.
    Lippen: Je kunt haar lippen vergelijken met de rozige kleur binnenin een bloem, welke dan ook als enige afsteekt tegen de rest van haar getinte kleuren, zoals haar haarlokken. Ze zijn redelijk vol, en hebben een cupidoboog. Ze draagt niet veel make-up en zal zich hier ook niet veel mee bezig houden.
    Huidskleur: De kleur van haar huid heeft een bronzen tint, dat in het directe zonlicht iets lichter lijkt dan normaal. In haar thuisland, Azoskad, was dit echter nauwelijks te zien, gezien ze daar meestal met doeken voor hun gezichten rondliepen ter bescherming. Echter, ze is nog altijd niet gewend aan een ander klimaat, waardoor ze het herhaaldelijk sneller koud heeft ofwel loopt te klagen erover.
    Oogkleur en —vorm: Jasmine's ogen hebben een karamelbruine kleur — als je dichtbij genoeg staat, kan je zelfs de bezieling van de goudbruine duinen van Azoskad erin zien weerspiegelen. Samen met het vuur welke binnenin haar wakkert, een levendigheid die ze zowat elk moment schijnt te bezitten — al was zelfs dit voor even gedempt het punt dat ze in de diepste krochten van de gevangenis zat opgesloten.
    Haarkleur, —lengte en —type: Eigenlijk heeft ze haar haarlokken, die de kleur hebben van een inktzwarte nacht, nog nooit geverfd. Ze houdt ervan om het zo natuurlijk mogelijk te houden en ze heeft van zichzelf dan ook een wilde slag in haar haren. Meestal heeft ze haar haren gewoon los, maar tijdens haar werk met de rebellen heeft ze het liever vastgebonden, omdat het anders in de weg gaat zitten.

    LICHAAM
    Length: Erg lang is ze niet met haar 1.67M, toch is ze het voor haar een redelijke lengte. Een aantal jaar geleden had ze wellicht iets langer willen zijn, maar uiteindelijk heeft ze een tevredenheid erover gekregen, waarbij het haar amper iets meer kan schelen.
    Conditie / Hygiëne: Zoals aangegeven, is ze een belangrijk persoon in het groepje van de vrijheidsstrijders. Met alle fysieke, en tevens mentale, training die ze in haar leven heeft gekregen, kan ze met alle eerlijkheid zeggen dat ze een fit, capabel lichaam heeft. De elf probeert iedere dag wel te trainen, en wanneer dit niet het geval is, is ze hoogstwaarschijnlijk met een gevecht bezig. Echter, ze spendeert eveneens hele dagen en soms zelfs nachten buiten, aangezien ze van het ene naar het andere blijven reizen — om o.a. de Rueri voor te blijven. De jongedame geeft om haar lichaam, welke ze ziet als een tempel, en verzorgt deze dan ook op de momenten dat het mogelijk is. Hoewel ze een mooi, slank lichaam heeft, showt ze dat absoluut niet aan Jan en alleman.
    Figuur en houding: Wat duidelijk is, is dat ze zich heel losjes voortbeweegt, zeker tijdens het vechten — al bezit ze dan tevens over een krachtige aura. Door haar slanke figuur hebben anderen regelmatig het idee dat ze niet zo sterk is, waardoor ze flink onderschat wordt. Het is echter een foute keuze om deze zandelf niet te erkennen op deze manier. Iets wat ze de desbetreffende persoon al snel zal laten merken.

    EXTRA
    Geur: Ze ruikt vaak naar de buitenlucht, naar regen of naar de vers omgeploegde aarde, juist omdat ze zoveel buiten is. Mocht dat niet het geval zijn, heeft ze een lichte, zoete geur rond zich hangen, als dat van een bloem of vers fruit.
    Littekens: Met alle stunts die ze (buiten) uithaalt, en het feit dat ze gemarteld is, heeft ze zeker al enkele littekens opgelopen. Zo heeft ze op verschillende plekken op haar lichaam kleine littekens zitten,, welke allemaal vrij goed geheeld zijn. Degene die haar echter het meest pijn heeft gedaan, is die op haar bovenbeen, die gemaakt is tijdens de meest duistere periode van haar leven — door een erg wrede man.
    Tatoeages / Piercings: Jasmine heeft meerdere tatoeages, en de meeste heeft ze gezet om de nare littekens op haar lichaam te verbergen of mooier te maken. Verder heeft iedere volbloed zandelf een teken op de wang zitten, wat zij dus ook heeft. Qua piercings is het zo dat ze gaatjes in haar oren heeft, maar hier niets mee doet.
    Kledingstijl: Hetgeen waar ze een hekel aan heeft in kleding zijn felle kleuren, en dit zal je de vrouw dan ook niet zien dragen. Niet vrijwillig, althans. Jasmine adoreert aardetinten en diepe kleuren, dus kleuren zoals bruin en groen zal je vaak in haar kleding terug zien komen. Daarnaast houdt ze van losse kledingstukken, waarin ze zich vrij kan bewegen — waardoor er in haar jurken altijd een hoge spleet zit. En, hoezeer ze ook vrouwelijke vormen heeft, gebruikt ze dit niet om enig ander te verleiden. Desalniettemin kan ze wel kleding dragen die haar buik laten zien, aangezien vrouwen Azoskad vaak bedlah’s dragen — een outfit waarbij je je buik laat zien (en eveneens voor het dansen), iets wat Jasmine regelmatig draagt. Vooral het bordeauxrode vind ze hier mooi bij passen.
    Accessoires: Veel accessoires draagt ze niet, vaak alleen een bandje rondom haar pols of nek.
    Accent: Haar stem klinkt absoluut niet typisch vrouwelijk, met haar hoge tonen. Ze heeft eerder een kalme, doch zwoele stem, waarin haar woorden wellicht een iets andere klank hebben gezien ze uit Azoskad komt.
    ❀      ❀      ❀


    Yes, I'd lie. I'm a bad person——
    Let's move on.




    — s p e c i a l t i e s

    Deze zandelf is een geboren atleet, zo kan ze zich geweldig tegen anderen beschermen, is ze snel en behendig. Echter, ze is wanneer het op magie aankomt, werkelijk een nachtmerrie. Ze mag dan wel over bepaalde krachten beschikken — hoe goed ze hierin zou zijn, is dan weer een andere vraag. Op dit vlak heeft ze al meerdere malen opmerkingen gekregen, waar ze dan een bijdehand antwoord op terugkaatst — reden waarom het een zwakte voor haar is, heeft grotendeels met haar verleden te maken. Desalniettemin traint ze stiekem om op een dag toch een volwaardige elf te kunnen zijn, zonder zich in het geheim ervoor te schamen.
          Anderzijds, Jasmine is fantastisch in het openbreken van sloten, zo is het haar gelukt van de meest lastige sloten meester te maken. Hiervoor heeft ze wel veel geduld nodig, gezien het een behoorlijke tijd kan duren voor het überhaupt wil lukken.


    — e x t r a
    LIKES
          satisfying her curiosity ♢ adventure ♢ fascinated by magic ♢ individual rights and freedom ♢ the air ♢ helping people ♢ meditation ♢ training ♢ parties ♢ spicy food, ...
    DISLIKES
          dolls ♢ ignorance / intolerance ♢ being looked down on ♢ cages ♢ Rueri ♢ being called offensive names on her race ♢ cooking ♢ being tied down/commitment, ...
    SECRET(S)
          Loneliness (spent months alone, locked in prison) ; Inferiority or not being able to live up to expectations (due to the harsh influence of her father) ;



    HENRY RAEGAN
    Deze twee kunnen zonder twijfel zeggen dat ze elkaars doorn in het oog zijn. Bij hun eerste ontmoeting, die al lekker verliep, was Henry namelijk degene die haar in de gevangenis van de Rueri had gegooid. Dit was één van de meest duistere periodes in haar bestaan, en de jonge vrouw had hier zeker een aantal maanden weggekwijnd, hoe graag ze dit ook wilde verbloemen. Het wordt nog altijd met een reden “de Hel” genoemd, gezien je opgesloten zit en niet enkel moet luisteren naar het treurige gejammer, dit is tevens de speelgrond is voor de corrupte leden — die je ongetwijfeld ‘t ergste aandoen wat je maar kunt bedenken. Henry heeft hier een behoorlijk aandeel in gehad, en is dan ook — naast haar vader — één van de meest gehate personen in haar leven geworden.
          Na haar ontsnapping die tijd heeft ze er nachtmerries en nare illusies aan overgehouden, wat ze aan geen enkel persoon toevertrouwd, om de simpele reden niet zwak gevonden te worden. Hedendaags weet ze het Henry, en de Rueri, allemaal een stuk lastiger te maken — mede door de juiste intel die ze gehad heeft, weet ze hem te ontsnappen. Een paar keer wist ze zelfs op het precieze moment te ontsnappen dat de man binnen kwam stormen, waarna ze hem met plagende handelingen (een uitdagende knipoog, gewenk of zelfs d.m.v. haar tong uitsteken) provoceerde haar weer te pakken te krijgen.

    RAVI SAMIR N’AVALE
    Ravi is een speciaal geval. De twee kennen elkaar al een aantal jaar, en ze weet dat ze hem tevens in haar leven wilt behouden — wat iemand anders daar ook tegen mag vinden of doen. Na haar ontsnapping was ze zo gewond dat ze het niet gered zou hebben, mocht ze deze man niet tegen zijn gekomen. Hoewel ze het niet met zoveel woorden zegt, zal er genoeg genegenheid in haar daden liggen — aangezien die meer zeggen dan welk woord ook. In de afgelopen tijd is ze meerdere keren binnengewipt om hem een bezoekje te brengen, desalniettemin wel op de momenten dat hij alleen was. Geregeld komt ze met een dergelijk smoesje aan als dat het voor de rebellen is, maar (of Ravi dit nu zelf doorheeft of niet) soms heeft ze een warm lichaam en een liefdevol gezicht nodig, en dat van hem kan haar altijd blij maken. Vaker dan ze toe wilt geven, mist ze de herbergier gewoon — al weet ze zelf dondersgoed dat ze dit nooit met zoveel woorden aan hem kenbaar zal maken. Jasmine realiseert zich maar al te goed dat hij zijn leven vaak genoeg op het spel zet voor de verzetsgroep, en als verantwoordelijke voor de herberg hoort hij neutraal te blijven. Hij kan het simpelweg niet veroorloven zich bij de rebellen te sluiten, waardoor ze hem zelfs niet zal accepteren mocht hij dit ooit in zijn domme kop opkomen.

    KING, GARETH WRIGHT
    Dit is de persoon die, op verzoek van Henry, haar gefolterd heeft in haar duistere periode. Voor informatie of botweg voor plezier. Het is dan ook te begrijpen dat ze een grondige hekel aan hem heeft. Volgens haar is het simpelweg een imbeciel die niet weet hoe normaal na te denken en enkel iemand anders bevelen opvolgt. Zet deze twee in één ruimte en het zal niet lang duren voor ze zullen vechten tot de dood.

    ETHAN SADLER
    Als er iemand is die haar de laatste tijd over bepaalde dingen raadpleegt, is dat Ethan wel — iemand die tracht hogerop te komen in de verzetsgroep. Jasmine, die de taak als leider heeft, is hiervoor de aangewezen persoon. Echter, hoewel er geen specifieke rangen zijn, bestaat er nog altijd een ongeschreven rangorde in de groep om geen chaos te creëren. Op Ethan’s vraagstuk heeft ze desalniettemin nog altijd geen rechtstreeks antwoord kunnen geven, behalve wat mysterieuze raadsels die hij hoort te ontcijferen of opdrachten die hij hoort te voltooien. Wanneer iemand hogerop wilt komen, zou de persoon in kwestie zichzelf moeten bewijzen.
    Of het zo moest zijn of niet, er was tevens behoorlijk wat geflirt tussen hen gaande, wat uiteindelijk in een one night stand resulteerde. Hoewel de zandelf nog vrij uitdagend naar hem toe kan reageren, trekt ze die lijn alles behalve door in het werk, gezien ze dat graag gescheiden wilt houden. Verder ziet ze het niets meer dan een onbezonnen nacht samen, zoals met veel mannen.

    VAILLÉ N’AVALE
    Jasmine vindt haar een aanstellerige feeks, en Vaillé vindt op haar beurt de vrouw een vuile slang. Het zegt genoeg over wat de twee van elkaar vinden, aangezien het bij hun eerste kennismaking al volledig fout verliep. Waar Ravi letterlijk haar leven gered had, trachtte zijn zus deze flink dwars te zitten. Enkel haar aanwezigheid helpt Jasmine al het vuurtje flink op te stoken en herhaaldelijk geintjes met de vrouw uit te halen. Het laatste wat ze doet, is haar in vertrouwen te nemen en het is duidelijk dat het van beide kanten komt. Het is dat ze de zus van Ravi is, anders had ze haar allang als proefkonijn voor haar training gebruikt.

    VALIN ALDERANA
    tbc

    ELIDE ORYN
    tbc



    [ bericht aangepast op 1 dec 2018 - 19:03 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MT.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yessss hiii, i would like a male hooman rueri named Henry pls. Ik probeer er vanavond aan te beginnen 😊


    help

    MT

    @ Armadillo ; Joy_19x — Denken jullie na over een mogelijke rol?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja! Ik wil sowieso een mannelijke rebel. Hij is mens. Alleen twijfel nog even of ik nog een rol erbij wil of niet! Ik zat zelf eventueel te denken aan een halfzusje erbij doen die dan halfbloed elf is.
    Alleen weet ik niet of ik haar zelf echt als extra rol wil doen of dat ik haar alleen in de geschiedenis benoem en haar iets overkomen is.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 21:30 ]

    Mag ik een mannelijk mens (Ravi) en een vrouwelijk mens (Vaillé)? Broer en zus, en als het oké is zijn ze de eigenaren van een herberg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    De rollen zijn erbij gezet, en ik vind de ideeën van de bovenste twee prima. Zie maar. Ga morgen verder aan het topic, het is teveel informatie — zet het morgen over naar een normaal hoofdstuk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kan Henry generaal/second in command zijn? (Like them old times)

    Ik zal er trouwens helaas pas morgen aan kunnen beginnen. Hopelijk raakt hij dan ook af.


    help

    Fullmetal schreef:
    Kan Henry generaal/second in command zijn? (Like them old times)

    Ik zal er trouwens helaas pas morgen aan kunnen beginnen. Hopelijk raakt hij dan ook af.

    Natuurlijk mag dat, ik zal het er zo bijzetten!

    Als de rollen maar afkomen, al dan wel deze week het liefste. Maar ik begrijp ook dat mensen druk kunnen zijn. (;


    Quiet the mind, and the soul will speak.