• Volgende week dinsdag worden er kaartjes verloot!!! Voor de Tokio Hotel Party! Maar een kleine aantal fans zullen de gelukkige worden met de kaartjes!

    www.tokiohotel.de

    Niet echt lieve sgat, het is een feestje voor volwassenen van 19+ ya know, met drank enzeuw.


    Life is hard and then we die

    By een andere die erg op deze lykt, las ik dat het voor 16 jaar en ouder is... En ze zyn in Amerika, denk je dat ze weer naar Europa komen voor een fan-party? Geef dan net zo goed hier weer concerten. Ik hoop stiekem wel dat ze hier snel weer komen!


    Xoxo!


    you're my favourite part of the day ~

    Die FAN-party word waarschijnlijk een concert.


    Life is hard and then we die

    Het is gewoon een feest + signeer sessie.
    Mischien een paar liedjes worden er gespeeld voor de rest niet echt. Gewoon ze zijn er even. Spelen een song of niet. Dan is het dada tokio hotel en kun je kletsen met de andere fans. That's it.


    ~

    Jep. En daarvoor zitten jullie nu al uren op de computer :)


    Life is hard and then we die

    WAAR is dat? is het buite nederland? ik maaagg dan niet(huil)

    Jup en de kans dat je kaartje krijg is 1 op de miljoen + nog dat je 16 moet zijn. Dus mensjes onder de 16 zijn voor niks helemaal in de zenuwen geschoten. Van -ikmoeteenkaartje-. Dus mensen geniet gewoon van de concerten die gaan komen en vergeet die hele party ^^ :')


    ~

    WAAR is dat? is het buite nederland? ik maaagg dan niet(huil)
    Hamburg, duitsland dus :')


    ~

    Jup en de kans dat je kaartje krijg is 1 op de miljoen + nog dat je 16 moet zijn. Dus mensjes onder de 16 zijn voor niks helemaal in de zenuwen geschoten. Van -ikmoeteenkaartje-. Dus mensen geniet gewoon van de concerten die gaan komen en vergeet die hele party ^^ :')


    EIGENLIJK!
    Heb jij wel een goed punt O.o


    We'll never be as young as we are tonight

    By een andere die erg op deze lykt, las ik dat het voor 16 jaar en ouder is... En ze zyn in Amerika, denk je dat ze weer naar Europa komen voor een fan-party? Geef dan net zo goed hier weer concerten. Ik hoop stiekem wel dat ze hier snel weer komen!


    Xoxo!

    in november zijn ze wel al terug in eurpa ze x)