• Ik ging vanmiddag op mijn Mac en zag toen op overmaat van ramp dat mijn sims was gecrasht. Dus ik alles op nieuw installeren heeft mijn zusje of broertje met zijn tengels aan 3 sims spellen van mij gezeten -.-'' Allemaal krassen en vingerplekken zitten er op en ik weet zeker dat een van hun dat heeft gedaan aangezien ik zuinig ben op mijn sims collectie. Nou ja anyway ik ben nu 3 spellen kwijt die ik toch graag er weer op zou willen hebben. Dus als jullie een (gratis of goedkope) regelrechte download heeft naar de sims 3 uitbreidings pakketten die ik weer wil. Het zou fijn zijn als je mij die toe stuurde of hier pleurde in dit topic :')

    Owja de spellen die ik zoek!!

    -Sims exotisch eiland.
    -Sims na middernacht -wat wilden ze daar eigenlijk mee? O.o-
    -Sims studententijd.

    Alvast bedankt!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Modreactie: links direct naar illegale downloads zijn niet toegestaan!


    I am an idiot, I move.

    Ik zou als ik jou was gewoon even zoeken op Google. Piratebay heeft ook nog wel eens iets.


    From these ashes, I will rise

    Kickass torrents. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zeg Kickass Torrents! Maar ik weet niet of je met Torrents kan werken? Anders moet je ze gewoon braaf in de winkel gaan kopen. Volgens mij kan je ze op de site van de sims ook online voor minder kopen, dat je zegmaar een download bestandje krijg.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 19:40 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Je hebt ook een uploader op The Pirate Bay; Games4theworld, en die heeft serieus alle Sims 3 spellen. Maar ik weet niet of dat die ook op een Mac kunnen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Scholar schreef:
    Modreactie: links direct naar illegale downloads zijn niet toegestaan!


    Whoops, sorry. wist ik niet :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Vervain schreef:
    Ik zeg Kickass Torrents! Maar ik weet niet of je met Torrents kan werken? Anders moet je ze gewoon braaf in de winkel gaan kopen. Volgens mij kan je ze op de site van de sims ook online voor minder kopen, dat je zegmaar een download bestandje krijg.


    In de winkel kopen is voor mij geen goed idee :P Long story. Maar een vriend van mij gebruikt kickass torrents dus ik zal dat wel eventjes aan hem vragen. :) Bedankt nog (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb enkele dagen terug de Sims 3 gekocht met Na Middernacht en Luxe accessoires voor vier euro. Maar dat was via een Humble Bundle en die is nu al niet meer beschikbaar. Misschien moet je wachten tot je de sims 3 zo weer kunt kopen? Ze doen geregeld zo'n spelletjes erin.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 19:55 ]


    Let the Night embrace you