• Heeeeyyy!!!

    Ik wil graag een RPG beginnen!
    Ik wil er zelf ook graag aan meedoen.
    Even een uitleg:

    One Direction's wereldtour is volledig uitverkocht en het wordt nog beter als de nieuwe populaire meidengroep Rulez mee tourt. In het begin haten ze elkaar alleen maar, aangezien beide groepen The Best Band Award willen winnen, een prijs die tijdens de tour in New York wordt uitgereikt.
    Totdat ze vrienden worden.
    En misschien wel meer…
    Er verschijnen mysterieuze briefjes.
    En er volgt een heel complot.
    Maar als je nou verliefd bent, en je manager verbiedt het?
    Zal dit complot worden opgelost?


    I know, falende beschrijving…

    Regels & Andere Dingen

    1. Geen oneliners. Minstens vijf regels per post.
    2. Minstens 1 keer in twee weken posten. Verder mag je stukjes plaatsen wanneer je wilt.
    3. Reserveren mag. Dit blijft 48 uur staan. Ik waarschuw niet!
    4. Deze verhaallijn moet wel blijven, je mag het verhaal zelf niet veranderen.
    5. Alleen ìk maak nieuwe topics aan, tenzij ik het iemand anders vraag.
    6. Je mag 2 rollen. Maar wel 1 jongen 1 meisje. Geen andere combinaties.

    De rollen:

    Jongens:

    Bandlid van One Direction/Liam James Payne:
    Bandlid van One Direction/Zayn Javadd Malik: Gereserveerd door HurtedHeart
    Bandlid van One Direction/Harold Edward Styles: Gereserveerd door Vexy
    Bandlid van One Direction/Louis William Tomlinson:
    Bandlid van One Direction/Niall James Horan: Gereserveerd door 1Dlovez
    Bodyguard van One Direction:
    Bodyguard van Rulez:

    Meisjes:

    Bandlid van Rulez/toekomstige vriendin Liam:
    Bandlid van Rulez/toekomstige vriendin Zayn: - HurtedHeart
    Bandlid van Rulez/toekomstige vriendin Harry: Gereserveerd door Ellison
    Bandlid van Rulez/toekomstige vriendin Louis: Gereserveerd door Miuccia
    Bandlid van Rulez/toekomstige vriendin Niall: Gereserveerd door Vexy
    Manager van One Direction: - Roar
    Manager van Rulez:

    Lijstje:
    Rol:
    Volledige naam + roepnaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (rond de 20):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Xxxxxx

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 7:42 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Toekomstig vriendin van Harry voor mij AUB.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Toekomstig vriendin van Harry Niall voor mij AUB.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    -

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 19:10 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Toekomstige vriendin Louis please (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mag je twee rollen? Zo ja, mag ik dan Harry erbij? :']


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik toekomstige vriendin Zayn?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Geef mij maar de manager van 1D [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ehm, sorry hoor, maar Vexy vroeg eerder om de rol van Nialls vriendin dan dat jij haar zelf reserveerde. Dat is niet helemaal eerlijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het spijt me.
    Ik heb de topic online gezet en wilde toen eigenlijk de rol meteen invullen, maar ik moest eten. Toen ik klaar was schreef ik mezelf in. Nu pas zie ik dat die rol is aangevraagd. Als ze het erg vindt, zal ik zeker een andere rol nemen.
    I'm sorry!

    Xxxx


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rol: Manager 1D
    Volledige naam + roepnaam: Yasmin Cara Ivanov
    Bijnaam: Mina
    Leeftijd: Drieëntwintig jaar, geboren op vijf oktober
    Karakter: Yasmin is half Russisch, en komt uit Moskou. Ze wilt er graag terug naar toe, maar hier in Engeland blijft ze liever. Haar familie woont in Moskou, waar ze goed contact mee heeft. Al sinds het begin van x Factor volgde Yasmin de band. Na de show werd er een contract aangeboden en werd zij de manager van de jongens, een droombaan. De vijf jongens zijn naar haar mening echt geweldig, noch hun innerlijk noch hun stemmen. Naar de top zouden ze wel gaan, dat wist ze zeker. En dat had ze perfect voorspeld. Ze heeft dan ook een goede band met de jongens, alsof het haar kleine broertjes zijn. Yasmin is een lieve en aardige vrouw, die altijd wel een glimlach op haar gezicht heeft. Haar goede humeur steekt anderen aan en zo maakt ze je dag weer goed. Ze wilt iedereen altijd helpen, terwijl ze zelf ook veel hulp nodig heeft. Maar daar let ze zelf niet echt op, want ze vindt anderen belangrijker dan haarzelf. Stemmingswisselingen horen ook bij Yasmin, en dat komt vooral door de stress. Normaal zou ze niet zo heel snel kwaad worden, daarom moet je nu oppassen met wat je zegt. Natuurlijk niet elk klein ding neemt Yasmin je kwalijk, want ze weet dat je het niet zo bedoeld. Je kan zeggen dat ze gewoon een soort moedertype is. Ze is ook van plan om de manager te blijven van de band, en stopt zeker niet om haar baan vindt ze werkelijk fantastisch.
    Uiterlijk:



    Yasmin heeft een donkerbruine kleur haar. Haar -haar heeft ze korter laten knippen omdat ze het lange haar vreselijk irritant vond. Misschien een niet al te goede reden, maar zij vindt van wel. Nog altijd is het niet zo heel kort, misschien dat ze het weer lang laat groeien. Haar felle grasgroene ogen komen dan ook mooi uit bij haar bruine haar. Yasmin heeft de groene ogen geërfd van haar moeder, waar ze heel blij om is. De groene oogkleur komt minder vaak voor dan blauwe of bruine ogen. Slank is ze wel, maar dat is Yasmin niet altijd al geweest. Ze was vroeger wat molliger, waardoor ze ook gepest is geweest. Maar ze heeft dat achter haar gelaten en is op haar zestiende gaan lijnen. Vroeg kan het wel zijn, maar het was nodig. Nu zie je er niets meer van terug, want ze is een stuk afgevallen. Yasmin heeft een lengte van één zestig, niet de grootste dus. Ook daar ergert ze zich niet aan, want als ze op haar tenen gaat staan kan ze bij hoge dingen toch wel een klein beetje bij. Meestal draagt Jasmine bloezen, shirts en broeken. Gewoon simpel, maar toch leuk. Zo is haar kledingstijl, maar gevoel voor mode heeft ze wel. Tattoos heeft ze niet, piercings wel. De zeven oorbellen zitten altijd in haar oor. Dit heeft ze maar aan één kant, ze vond het gewoon mooi staan. Ook al zou je het niet bij Jasmine verwachten, toch is ze er wel een type voor. Make-up heeft ze niet zoveel op. Gewoon een lijntje zetten, laagje mascara, wat oogschaduw en klaar. Ze houdt er niet van als je een hele lading op hebt, dat is gewoon verschrikkelijk. Yasmin's huidskleur komt goed uit bij haar -haar en haar ogen, ze heeft een bleke huid en daar is ze blij mee.
    Extra: -


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Toekomstige vriendin Zayn, bandlid Rulez
    Volledige naam: Alexandrea Valencia
    Bijnaam: Alex of Andie. Ze luistert niet naar Alexandrea. Ze reageert vaak op Alex
    Leeftijd (rond de 20): 19 jaar
    Karakter: Alex is een vrij verlegen meisje. Ze vind het moeilijk om samen met andere mensen te zijn die ze niet vertrouwd. Mensen vertrouwen is voor Alex super moeilijk waar de inzet echt van twee kanten moeten komen. Alex heeft wel een sterke wil ondanks haar onzekerheden en verlegenheid. Als ze iets wilt gaat ze ervoor en laat ze zich niet tegenhouden. Ze vind de fans leuk en praat graag met ze en probeert zoveel dingen zolang het mogelijk is te antwoorden. Alex is een geweldige actrice en weet precies hoe je emoties kunt faken en bijna niemand zelfs niet haar mede bandleden kunnen die doorzien. Ze wilt zich sterk voordoen ondanks dat ze verlegen en onzeker is. Ze vind die kant zwak dus heeft ze een sterk masker met genepte emoties erop op haar gezicht. Niet dat mensen het door hebben je moet het echt kunnen zien in haar ogen al lette veel mensen er niet op. Alex vind het ook moeilijk om iemand vol te vertrouwen. Ze is erg bang dat mensen haar zullen laten vallen zodra ze zich laat vallen in hun armen. De angst om niet opgevangen te worden en uitgelachen. Alle geheimen die dan aan het licht komen. De moeite die ze dan weer voelt en de depressie waarom houd ze mensen op afstand zelfs haar beste vriendinnen en familie.
    Uiterlijk: (Zoek ik)
    Extra: Alex is vroeger op 11 jarige tot 16 jarige leeftijd erg gepest waardoor ze vertrouwingsproblemen heeft. Ze vind mensen niet meer te vertrouwen aangezien haar beste vriendin begon met haar te pesten en dit 5 jaar lang duurde. In die vijf jaar had ze nooit vrienden en was ze altijd alleen. Hierdoor kwam ze in een depressie denkend dat alle woorden waar waren die gezegd werden. Toch liet ze altijd zien alsof er niets aan de hand was en heeft ze nooit wat aan iemand vertelt. Alex heeft zelf dingen bij haarzelf gedaan die niemand verdient. Door haar tijd alleen heeft Alex wel gevoel gekregen voor bepaalde dingen. Ze kwam hierdoor achter haar passie voor zingen en tekenen. Zingen deed ze altijd al, op de fiets, maar ook onder de douche door het huis in de gangen van school. Tekenen was meestal in de les. Ze haalde zelfs door zonder op te letten negens en tienen dus hierdoor ging ze steeds meer tekenen.
    Alex vertelt wel alleen aan de interviewers dat ze een paar vrienden had, maar nu geen contact meer heeft dus uiteindelijk liegt ze. Dit doet ze wel om mensen van haar waarheid te beschermen.

    [Foto en uiterlijk beschrijving komt morgen]


    I'm finally back, Finally after a Year break