• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen Silvanaa maakt een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Raccoon - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Gawain - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Raccoon - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    Rawiyah - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:
    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Raven Amayla Morana - K134

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 10:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    {Mijn topics.
    Cuthalion is trouwens Gawain geworden.}


    Stenenlikker

    (mon topics)


    Do what you love, love what you do

    MaitePayne schreef:
    (mon topics)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (Mijn lekker late topics :'3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {Haha, enkel de nog actieve mensen reageren hier met "mijn topics" xD
    Toch best wel ernstig dat deze RPG zo dood nu is...}

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 19:59 ]


    Stenenlikker

    Bieberen schreef:


    (haha :3 ik ben door deze rpg ook begonnen met de boeken te lezen ,zit nu aan het derde deel ^^ en inderdaad ,het is jammer dat hij bijna zo goed als dood is... Misschien moeten we een nieuw rollentopic openen of zoiets? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    (haha :3 ik ben door deze rpg ook begonnen met de boeken te lezen ,zit nu aan het derde deel ^^ en inderdaad ,het is jammer dat hij bijna zo goed als dood is... Misschien moeten we een nieuw rollentopic openen of zoiets? )

    [Ik moet nog beginnen, maar ik lees eerst City of Bones uit. En geen idee, dat is niet aan mij. Ik speel hier niet meer in mee, dus ik bepaal dat niet. Dat is aan degene die mee doen.]

    {Hehe, ik heb nu boek 7 bijna uit. En tot deel 10, geloof ik, heb ik alles op mn mobiel staan ^^}


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    {Hehe, ik heb nu boek 7 bijna uit. En tot deel 10, geloof ik, heb ik alles op mn mobiel staan ^^}

    [Whut, is er ook een boek 10?! Ik ga ze wel in 't Nederlands lezen. Ik heb ze op m'n ipad staan, tot boek 7.]

    Bieberen schreef:
    (...)
    [Whut, is er ook een boek 10?! Ik ga ze wel in 't Nederlands lezen. Ik heb ze op m'n ipad staan, tot boek 7.]


    {Jah, maar nog niet in NL. Boek 8 komt binnenkort in Nl uit.}


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    (...)

    {Jah, maar nog niet in NL. Boek 8 komt binnenkort in Nl uit.}

    [Oh i like that! C:]

    {Ik lees trouwens net dat het 12 boeken zullen worden + enkele boeken die met de serie te maken hebben.}


    Stenenlikker

    [Ik weet niet welk boek het is, maar ik heb geprobeerd om "Verbrand"te lezen (de laatste vertaalde tot nu toe) , maar ik vond hem nogal saai :(
    ik schrijf zo een stukje]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyra

    De twee jongens begroeten ons, een een van hun, met lang haar, vraagt of dit ons eerste jaar is hier. "ja" antwoord ik. Het valt me op dat Marith nog niet veel heeft gezegd. "hoe heten jullie?" vraag ik. "Ik heet Lyra, en zij" ik wijs naar Marith "heet Marith. we zijn nieuw hier, dus we kunnen eigenlijk wel wat hulp gebruiken." ik bloos, want ik besef dat dat brutaal overkom, hoewel ik daar normaal geen probleem me heb, heb ik het gevoel alsof ik maar beter aardig tegen hun kan zijn, omdat ik, zoals ik al zei, hun hulp nodig zou hebben. Snel smeer ik mijn brood, en prop een stuk in mijn mond.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.