• Volgens mij was er over deze anime nog geen topic.



    Opening 1:


    Opening 2:


    Five years ago, almost every villager of Ootsuka died due to a tragic plague. But mysteriously enough, three survivors: a girl and two boys, emerged. Now living in a church, the three live in isolation, hidden from those who may seek to find them. Shino, one of the survivors, has control over the power of Murasame, the blade of life. But when the imperial church seeks to take the Murasame for themselves, their peaceful life becomes a thing of the past...


    Het is moeilijk om goed uit te leggen waar deze anime over gaat zonder te veel spoilers te geven, maar het verhaal begint dus bij de drie overlevenden van de ramp in Ootsuka, Shino, Sousuke en Hamaji. Gedurende het verhaal kom je er achter hoe ze de ramp hebben overleefd en wat er precies met dat dorp aan de hand was. Wat ik eigenlijk vooral zo goed vind aan deze anime is de art; het is gewoon zo prachtig getekend. Ook blijft het spannend wat nu precies de waarheid is.
    Hakkenden heeft op dit moment twee seizoenen, de eerste heeft dertien episodes en de tweede is nog ongoing, maar zal zeer waarschijnlijk ook op dertien episodes uitkomen.
    Dus, zijn er nog mensen die deze anime ook kijken? ^^ Wat vinden jullie tot nu toe? Favoriete momenten/personages? Leuke gifs? Post het hier! :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nee, ik heb m niet gezien. Maar ik zet m op mn lijstje :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kijk naar Hakkenden :)
    Ik volg de manga al een hele tijd, dus ik was super blij toen er een anime van kwam.
    De vertaling van de manga zit wel ver achter, zelf het eerste seizoen van de anime zit verder...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Caffeine schreef:
    Nee, ik heb m niet gezien. Maar ik zet m op mn lijstje :Y).


    26 - 02 - '16

    Airashii schreef:
    Ik kijk naar Hakkenden :)
    Ik volg de manga al een hele tijd, dus ik was super blij toen er een anime van kwam.
    De vertaling van de manga zit wel ver achter, zelf het eerste seizoen van de anime zit verder...


    Ik volg de manga ook inderdaad, maar er zijn inderdaad maar zo weinig chapters vertaald... Echt jammer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    -Steekt vinger op-
    Ik!! ;D Al moet ik toegeven de eerste keer dat ik keek wilde ik hem weggooien -wat ik ook deed-
    Later keek ik het weer en vroeg ik mij af waarom ik hem in godsnaam weg had gedaan xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    -Steekt vinger op-
    Ik!! ;D Al moet ik toegeven de eerste keer dat ik keek wilde ik hem weggooien -wat ik ook deed-
    Later keek ik het weer en vroeg ik mij af waarom ik hem in godsnaam weg had gedaan xd.


    Ik wist dat jij 'm keek. ;D Ergens snap ik wel waarom je hem weg wilde gooien; op het begin ontbrak er echt een beetje een plot, maar dat vind ik in seizoen twee al veel beter geworden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Ik wist dat jij 'm keek. ;D Ergens snap ik wel waarom je hem weg wilde gooien; op het begin ontbrak er echt een beetje een plot, maar dat vind ik in seizoen twee al veel beter geworden.


    Nja was bij mij al in eerste episode dat ik hem weg donderde..
    Zag Shino op een beest.. en dan had je een pratende raaf en dan ineens een zwarte bal met een oog..
    Dat ehh was een beetje raar en dacht serieus dat het toen iets fluts werd xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha ja dat ook. (':
    Al schrikt dat mij toch niet echt af. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mij nu ook niet meer xd, maar toen wel.. Al snap ik nog steeds niet waarom..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik hou van Hakkenden!, het zou meer kijkers moeten hebben! echt een leuke anime!
    :3

    genpachi<<<33333

    hehe zo veel leuke bisies!

    Ziet er wel nice uit, misschien dat ik ga kijken.
    Maar ik lees nu in de comments dat er een beetje een plot miste?


    I live for the applause, you will die for it.

    Volgens mensjes mist de plot een beetje in et eerste season.. Maar ik let nooit echt op de plotten.. Dus ik kan er weinig over zeggen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rivaille schreef:
    Ziet er wel nice uit, misschien dat ik ga kijken.
    Maar ik lees nu in de comments dat er een beetje een plot miste?


    Het eerste seizoen mist wel een beetje een main plot, als ik heel eerlijk ben. Maar er zijn wel arcs die plots hebben. Het main plot begint eigenlijk pas in het tweede seizoen, vandaar. Maar het is echt heeeeeeel erg de moeite waard om te gaan kijken. ^.^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Laatste episode was echt geweldig, het wordt steeds beter en beter. Shinobu heeft wel echt de beste background story tot nu toe. <3

    I CRIED SO MUCH THIS EPISODE T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Laatste episode was echt geweldig, het wordt steeds beter en beter. Shinobu heeft wel echt de beste background story tot nu toe. <3
    I CRIED SO MUCH THIS EPISODE T.T


    Vond et einde kut
    Oh, het einde is minder kut dan anders? Laten we Sousuke half blind maken, hij leeft toch al niet lang -.-...
    Net als ze vorige episode; Oh je kent hem net? Hij praat niet veel of zo maar toch vermoorden we hem.


    Stelletje fckers XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you