• Volgens mij was er over deze anime nog geen topic.



    Opening 1:


    Opening 2:


    Five years ago, almost every villager of Ootsuka died due to a tragic plague. But mysteriously enough, three survivors: a girl and two boys, emerged. Now living in a church, the three live in isolation, hidden from those who may seek to find them. Shino, one of the survivors, has control over the power of Murasame, the blade of life. But when the imperial church seeks to take the Murasame for themselves, their peaceful life becomes a thing of the past...


    Het is moeilijk om goed uit te leggen waar deze anime over gaat zonder te veel spoilers te geven, maar het verhaal begint dus bij de drie overlevenden van de ramp in Ootsuka, Shino, Sousuke en Hamaji. Gedurende het verhaal kom je er achter hoe ze de ramp hebben overleefd en wat er precies met dat dorp aan de hand was. Wat ik eigenlijk vooral zo goed vind aan deze anime is de art; het is gewoon zo prachtig getekend. Ook blijft het spannend wat nu precies de waarheid is.
    Hakkenden heeft op dit moment twee seizoenen, de eerste heeft dertien episodes en de tweede is nog ongoing, maar zal zeer waarschijnlijk ook op dertien episodes uitkomen.
    Dus, zijn er nog mensen die deze anime ook kijken? ^^ Wat vinden jullie tot nu toe? Favoriete momenten/personages? Leuke gifs? Post het hier! :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ze zouden voor de grap van Hakkenden een movie moeten maken.


    Vampire + Servant = Servamp

    Meh. Nee. Dan ben ik echt bang dat ze het gaan verpesten.
    De manga vertalen, dát moeten ze. Of ik kom ze persoonlijk prikken met mijn vork. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Het was ook wel leuk. Maar het is niet leuk dat het afgelopen is. (cat)
    Dát is waar. Er hadden ook een hoop doden kunnen vallen. Dan was ik echt dood gegaan. O.O


    Nee natuurlijk is het niet leuk als het afgelopen is xd. Maar ben allang bij dat het geen dickish einde is waar sommige animes goed in zijn -kuch- Nabari no ou -kuch-
    Ik dacht na de ena laatste dat de helft al dood ging doordat ze die Demonen shit afhadden gepakt.. De helft leeft daardoor xd.
    Ben ik even blij dat ik niet gekeken heb en de laatste 2 achter elkaar heb zitten te kijken xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Elke keer als ik dit topic zie (de titel dan) denk ik waar gaat dat in hemels naam over.

    Krull schreef:
    Elke keer als ik dit topic zie (de titel dan) denk ik waar gaat dat in hemels naam over.


    Over balletjes..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Nee natuurlijk is het niet leuk als het afgelopen is xd. Maar ben allang bij dat het geen dickish einde is waar sommige animes goed in zijn -kuch- Nabari no ou -kuch-
    Ik dacht na de ena laatste dat de helft al dood ging doordat ze die Demonen shit afhadden gepakt.. De helft leeft daardoor xd.
    Ben ik even blij dat ik niet gekeken heb en de laatste 2 achter elkaar heb zitten te kijken xd


    Daar moe je zeker blij mee zijn ja. :'D Ik stierf echt bijna deze week door alle anime cliffhangers. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Krull schreef:
    Elke keer als ik dit topic zie (de titel dan) denk ik waar gaat dat in hemels naam over.


    Het is ook nogal een bijzondere naam. (': Maar het is een anime, misschien had ik dat ook achter de naam van het topic moeten zetten, maar daar had ik toen net echt over nagedacht. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)

    Over balletjes..


    That is... actually... true.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    That is... actually... true.


    Uhu.. Kon ik ook even gaan uitleggen aan iemand wat het was... en ik zo gewoon gelijk heel droog; Over demonen en balletjes..
    diegene kreeg gelijk een heel ander beeld.. Vooral toen ik hem dat fluffbal liet zien xd

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 23:24 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Uhu.. Kon ik ook even gaan uitleggen aan iemand wat het was... en ik zo gewoon gelijk heel droog; Over demonen en balletjes..
    diegene kreeg gelijk een heel ander beeld.. Vooral toen ik hem dat fluffbal liet zien xd


    Oh goood, dat ding is zo... raar. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I mean:

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 23:41 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hij is raar, maar ergens ook zo cute ;d. Totdat hij zijn mond open doet dan ben k van; The fck?
    Door hem wilde ik Hakkenden eerst niet zien... Ik bedoel.. Je krijgt.. Je ziet een dude praten tegen een raaf en dan komt dat ding ineens te voorschijn xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Hij is raar, maar ergens ook zo cute ;d. Totdat hij zijn mond open doet dan ben k van; The fck?
    Door hem wilde ik Hakkenden eerst niet zien... Ik bedoel.. Je krijgt.. Je ziet een dude praten tegen een raaf en dan komt dat ding ineens te voorschijn xd.


    Oh ja, dat is waar ook, daar begint de hele anime mee XD.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    FEELS T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ahwww ;o fvhewfhioewohew Ik vond dat zo'n leuk stukje ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you