• Volgens mij was er over deze anime nog geen topic.



    Opening 1:


    Opening 2:


    Five years ago, almost every villager of Ootsuka died due to a tragic plague. But mysteriously enough, three survivors: a girl and two boys, emerged. Now living in a church, the three live in isolation, hidden from those who may seek to find them. Shino, one of the survivors, has control over the power of Murasame, the blade of life. But when the imperial church seeks to take the Murasame for themselves, their peaceful life becomes a thing of the past...


    Het is moeilijk om goed uit te leggen waar deze anime over gaat zonder te veel spoilers te geven, maar het verhaal begint dus bij de drie overlevenden van de ramp in Ootsuka, Shino, Sousuke en Hamaji. Gedurende het verhaal kom je er achter hoe ze de ramp hebben overleefd en wat er precies met dat dorp aan de hand was. Wat ik eigenlijk vooral zo goed vind aan deze anime is de art; het is gewoon zo prachtig getekend. Ook blijft het spannend wat nu precies de waarheid is.
    Hakkenden heeft op dit moment twee seizoenen, de eerste heeft dertien episodes en de tweede is nog ongoing, maar zal zeer waarschijnlijk ook op dertien episodes uitkomen.
    Dus, zijn er nog mensen die deze anime ook kijken? ^^ Wat vinden jullie tot nu toe? Favoriete momenten/personages? Leuke gifs? Post het hier! :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Zo'n beetje de situatie van elke serieuze anime kijker XD

    In ieder geval wel mijn situatie ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    In ieder geval wel mijn situatie ;D


    Mine as well. ^.^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Het staat niet voor niks in een spoiler tagg XD. De episode staat online, waar wacht je op? :Y)


    Nou... Ik hoef dat niet als einde te zien.. Vond vorige week al een kut einde xd.
    Ik wacht wel ;D Denk ik ;D waarschijnlijk niet want deze hele week word al kut met eindigende animes..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    (...)

    Mine as well. ^.^


    Same here xd.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Shion schreef:
    (...)

    Nou... Ik hoef dat niet als einde te zien.. Vond vorige week al een kut einde xd.
    Ik wacht wel ;D Denk ik ;D waarschijnlijk niet want deze hele week word al kut met eindigende animes..


    En volgende week zijn ze bijna allemaal voorbij. ;c
    Maar ik kan echt niet wachten. Nooit. Dus ik heb gewoon alles vrolijk verder gekeken en nu word ik helemaal gek van alle cliffhangers...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    En volgende week zijn ze bijna allemaal voorbij. ;c
    Maar ik kan echt niet wachten. Nooit. Dus ik heb gewoon alles vrolijk verder gekeken en nu word ik helemaal gek van alle cliffhangers...

    En daarom kijk ik hem nu ook niet xd -waarschijnlijk alsnog later-
    Maar bijna elke dag heb ik wel iets bij te kijken.. soms neem ik gewoon een dagje rust ;D
    Aangezien ik gisteren al 3 dingen bekeken heb, waarvan 2 waren die eindigde..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    En daarom kijk ik hem nu ook niet xd -waarschijnlijk alsnog later-
    Maar bijna elke dag heb ik wel iets bij te kijken.. soms neem ik gewoon een dagje rust ;D
    Aangezien ik gisteren al 3 dingen bekeken heb, waarvan 2 waren die eindigde..


    Welke kijk jij allemaal? XD Volgens mij echt nog veel meer dan ik als ik het zo hoor. Bijna alle anime's die ik volg komen op zondag uit, behalve Hakkenden, op maandagavond.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Welke kijk jij allemaal? XD Volgens mij echt nog veel meer dan ik als ik het zo hoor. Bijna alle anime's die ik volg komen op zondag uit, behalve Hakkenden, op maandagavond.


    Zondag heb/had ik; Fantasista dolls, Makai Ouji: Devil & Realist, Kamisamablablablabla & Shingeki no Kyojin
    Maandag; Hakkenden.. en sinds vorige week Diabolik Lovers.
    Dinsdag; Watashi blablabla
    Woensdag: Free!
    Donderdag; Servant x Service & Kitakubu blablaba
    Vrijdag; Danganronpa & Stella Johakuin blablabla


    Ik hou van veel dingen ok ;D


    Oh Blood Lad keek ik ook

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 23:04 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Zondag heb/had ik; Fantasista dolls, Makai Ouji: Devil & Realist, Kamisamablablablabla & Shingeki no Kyojin
    Maandag; Hakkenden.. en sinds vorige week Diabolik Lovers.
    Dinsdag; Watashi blablabla
    Woensdag: Free!
    Donderdag; Servant x Service & Kitakubu blablaba
    Vrijdag; Danganronpa & Stella Johakuin blablabla


    Ik hou van veel dingen ok ;D


    Oh Blood Lad keek ik ook


    Kamisamablablablabla XD. Oh god XD
    Okay, that's a lot.
    Ik vergat Free! trouwens, die komt ook niet op zaterdag uit. De mijne:
    Zondag: Makai Ouji: Devils and Realist (hoewel ik de laatste drie weken niet gekeken heb en dus niet bijloop, maar die is nu ook afgelopen), Kamisama dinges (maar die is afgelopen), Shingeki no Kyojin (is volgende week afgelopen T.T)
    Maandag: Hakkenden
    Woensdag: Free!
    En dat was het geloof ik. Danganronpa keek ik ook, maar heb ik gedropped na de vierde (ofzo iets) episode, maar ik denk dat ik 'm wel weer ga oppikken.
    Oh ja, en Blood Lad inderdaad maar die is al weer even afgelopen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 23:07 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Kamisamablablablabla XD. Oh god XD
    Okay, that's a lot.
    Ik vergat Free! trouwens, die komt ook niet op zaterdag uit. De mijne:
    Zondag: Makai Ouji: Devils and Realist (hoewel ik de laatste drie weken niet gekeken heb en dus niet bijloop, maar die is nu ook afgelopen), Kamisama dinges (maar die is afgelopen), Shingeki no Kyojin (is volgende week afgelopen T.T)
    Maandag: Hakkenden
    Woensdag: Free!
    En dat was het geloof ik. Danganronpa keek ik ook, maar heb ik gedropped na de vierde (ofzo iets) episode, maar ik denk dat ik 'm wel weer ga oppikken.
    Oh ja, en Blood Lad inderdaad maar die is al weer even afgelopen.


    Ik ken al die namen niet uit mijn hoofd ok D: + Ik praat er nog wel eens over met iemand van school en die ken al die namen al helemaal niet.. Dus aan hem geef ik weer andere namen...
    Kamisama dingetje noem ik Gravekeeper shitje..
    Free!; Zwembaden dudes.
    Hakkenden heeft bijna de naam gekregen; die ene dickish anime met de bloemetjes.. Want daar ging 1 episode over en die vond ik echt niet leuk XD
    De rest kort ik gewoon af.. Shingeki no Kyojin noemen we gewoon; Titan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ik ken al die namen niet uit mijn hoofd ok D: + Ik praat er nog wel eens over met iemand van school en die ken al die namen al helemaal niet.. Dus aan hem geef ik weer andere namen...
    Kamisama dingetje noem ik Gravekeeper shitje..
    Free!; Zwembaden dudes.
    Hakkenden heeft bijna de naam gekregen; die ene dickish anime met de bloemetjes.. Want daar ging 1 episode over en die vond ik echt niet leuk XD
    De rest kort ik gewoon af.. Shingeki no Kyojin noemen we gewoon; Titan.


    Zo moeilijk is het niet; Kamisama no Inai Nichiyoubi. xd Ik weet niet, meestal weet ik die dingen wel na een paar episodes kijken. Als ik het over Shingeki heb zeg ik altijd Attack on Titan, omdat ik bang ben dat ik het niet goed uitspreek, hehehe...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Zo moeilijk is het niet; Kamisama no Inai Nichiyoubi. xd Ik weet niet, meestal weet ik die dingen wel na een paar episodes kijken. Als ik het over Shingeki heb zeg ik altijd Attack on Titan, omdat ik bang ben dat ik het niet goed uitspreek, hehehe...


    Dat kan ik dan wel weer uitspreken dat shingeki ding...
    en verder kom ik niet dan Kamisama no blabla.. Maar ik heb meerdere namen te onthouden!!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DFJOEIJDOKFJSDOIEJ THAT FINAL EPISODE ALL THE FEELS I WAS NOT READY FOR THIS .______________.
    Oh goooood, wat ga ik Hakkenden missen... Ik moest gewoon al janken bij de opening, voordat er iets gebeurd was, hahaha.

    SHINO EN SOUSUKE T.T Wat was dat stuk mooi toen Murasame Shino overname en Sousuke eraan kwam en aojdaofdhaoe
    En stiekem fangirl ik nog steeds over Ao en hij was echt awesome in deze en de vorige episode, het laat echt zien dat hij toch een deel van Sousuke is en ook heel veel om Shino geeft.
    EN SHINO EN SATOMI ZIJN INDERDAAD BROERS OMG

    Eigenlijk moet er gewoon nog een derde seizoen komen. (cat) Want hoewel ik vind dat ze een fantastische finale van seizoen twee hebben gemaakt, is het verhaal nog niet af. Maar ja, dat kan ook niet aangezien de manga nog ongoing is en heel onregelmatig uitkomt... Er zijn ook maar heel weinig chapters vertaalt, dus het gaat bijna onmogelijk worden om de manga te volgen en dat haat ik echt want ik vind dit echt een goed verhaal enzo. ;c

    IK GA HAKKENDEN ECHT HEEL ERG MISSEN T.T Eigenlijk realiseer ik me pas een paar weken/episodes dat ik deze anime echt heel erg fantastisch vind enzo. Meh. En ik kan niet eens de manga gaan volgen, tenzij ik Japans ga leren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vond et einde wel leuk ;d.
    En ik moet toegeven dat het altijd even duurt voordat ik er naar kijk.. Maar kijk ik dan haat ik et als de episode afgelopen is xd.

    Ben allang blij dat iedereen leeft ;D Anders ging ik ze slaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Ik vond et einde wel leuk ;d.
    En ik moet toegeven dat het altijd even duurt voordat ik er naar kijk.. Maar kijk ik dan haat ik et als de episode afgelopen is xd.
    Ben allang blij dat iedereen leeft ;D Anders ging ik ze slaan.


    Het was ook wel leuk. Maar het is niet leuk dat het afgelopen is. (cat)
    Dát is waar. Er hadden ook een hoop doden kunnen vallen. Dan was ik echt dood gegaan. O.O


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)