• Ja ik ben er dit jaar vroeg bij, (='D) want elk jaar als kerstmis aanbreekt weet ik totaal niet wat ik me moet vragen en nu heb ik al een aardig lijstje.=')

    Dit heb ik tot nu toe:


    Marauders map scarf

    Harry Potter fan art bag

    Harry Potter zweinstein afdelings speldjes

    Alleen betwijfel ik het of mijn ouders mij dit willen geven aangezien ze altijd wel een beetje schuw zijn geweest met dingen spenderen aan fandoms, zo hebben ze mij geld gegeven voor mijn verjaardag en kerst en ze weten dat ik het moeilijk vind om zelf geld uit te geven -ik ben erg van het sparen-, maar uiteindelijk heb ik toch mijn sjaal, timeturner en wand gekocht.c:

    Any way, wat vinden jullie van mijn verlang lijstje en staan er al dingen op die van jullie?=D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Een nieuwe laptop. Maar ik weet wel zeker dat ik die niet ga krijgen.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    CRAWFORDD schreef:
    Mijn kerstcadeau voor vorig jaar was een reis naar Londen :3
    Misschien voor jou een reis naar de Warner Bros Studio's van Harry Potter in Londen? Maar dat kost natuurlijk wel veel.
    Of anders de Harry Potter boeken in het Engels? Echt een aanrader, overigens :Y)


    De harry potter studios was mijn verjaardagscadeau: we gingen toch al naar Londen.(A)


    You were born original, don't die as a copy.

    Vipire schreef:
    Een nieuwe laptop. Maar ik weet wel zeker dat ik die niet ga krijgen.


    Ah, ik ook, daarom vraag ik het niet eens.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben over een maand jarig
    Ik wil heel graag een keer parachutespringen
    Dus ik hoop dat ik dat krijg voor mijn verjaardag
    Verder wil ik een hele stapel boeken en kleren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil deze onesie


    Dit kookboek


    Dit hemdje



    En waarom dan ook niet meteen nog wat Harry Potter merch, de alle boeken van A Song of Ice and Fire en een polaroid camera. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een pony :Y)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Wij vieren de feestdagen nooit zo serieus thuis. Maar ik vind flauwe cadeautjes geven en krijgen dan ook veel leuker. Ik vind het ook veel fijner om zelf ergens hard voor te werken en het dan te kopen, dingen krijgen zonder dat je er iets voor hoeft te doen vind ik veel minder leuk.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Russo schreef:
    Het is overdag warmer dan twintig graden, ik denk pas aan feestdagen en cadeautjes wanneer het minder is dan 5 :')


    comfort in c h a o s

    Vipire schreef:
    Een nieuwe laptop. Maar ik weet wel zeker dat ik die niet ga krijgen.


    Daar zit ik dus ook mee. Mijn Acer laptop is namelijk niet zo goed meer.


    26 - 02 - '16

    Een gitaar, maar die ga ik sws niet krijgen, de boeken van Gone nog, Naruto en andere manga en ook wel HP merch. En een ketting voor aan mijn broek


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mij maken ze blij met Grey's Anatomy seizoen 9, ik ga er vanuit dat die dan wel te verkrijgen is.. (cat)
    Verder, muwa.. Doe maar films, ik heb er genoeg staan in mijn verlangslijstje bij bol.com.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'