• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    En toen had ik niks meer te doen en zat jij met je stomme leergroepje. Fml. Ik voel me alleen. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    En toen had ik niks meer te doen en zat jij met je stomme leergroepje. Fml. Ik voel me alleen. (no_chears)

    Ga Pim en Pom opzoeken?


    -

    Ellery schreef:
    (...)
    Ga Pim en Pom opzoeken?


    Die zijn buiten (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Jij bent zelf net nieuw en dan wens je een ander 'veel plezier op Quizlet' ik wed dat jij nog niet eens alle fuctie's heb geprobeerd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ben ik boos? NEE JA. Wel dus.


    26 - 02 - '16

    Godverdomme~!!


    26 - 02 - '16


    :)

    Fml ik wil huilen.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Fml ik wil huilen.

    Als je iets kwijtwilt staat mijn PB open c:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zoidberg schreef:
    Fml ik wil huilen.


    Nee, niet huilen!


    -

    I'm cold and wet, my legs are sore from the hailstorm I got caught in, I'm just home and my mother's already on my case again.
    I just want to go to bed, cry myself to sleep and have this horrible weekend over with.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ok.. Dat was dus niet leuk...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Ok.. Dat was dus niet leuk...


    26 - 02 - '16

    Braaaaaaaaaaaain, concentreer eens toch!! No wonder ik altijd een eeuwigheid neem om een nieuwe hoofdstuk te plaatsen.


    -

    Wat is dit voor programma :')


    Caution first, always.