• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

Een nieuwe week met nieuwe kansen, en dat moet je niet letterlijk nemen jij idioot..

'Darling, just hold on'

Loueh schreef:
    Een nieuwe week met nieuwe kansen, en dat moet je niet letterlijk nemen jij idioot..
    Lawl.

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Kan iemand me vertellen waarvoor ik dit alles doe? Want voor mij part mag heel de wereld naar de hel gaan.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Nooo, why do I have to feel like this? D:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Hoe hyper ben jij wel? Katyin Je bent ect idioot wakker voor iemand die 24 uur heeft gevlogen O.o

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Volgensmij doe je alleen maar mee om sex te beschrijven.(cat)

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Fuuuuuuck.
    Dat boek voor Frans is niet in het Nederlands of Engels... - gaat dood -

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Teixeira schreef:
    Fuuuuuuck.
    Dat boek voor Frans is niet in het Nederlands of Engels... - gaat dood -

Ik leef met je mee. Mijn Frans boek is ook niet in het Nederlans of Engels -.-''

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

I hate this. How can people like these feelings?

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

ROAAR.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Lol. Ik ben te hyper hiervoor.

:)

Miuccia schreef:
    (...)

Ik leef met je mee. Mijn Frans boek is ook niet in het Nederlans of Engels -.-''

Ik heb altijd de Frans boekjes in het Nederlands gelezen, en nu is deze er niet eens in het Engels D:
    Daar gaat mijn goede SE-cijfer :c

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Zoveel zin om met jullie naar de kermis te gaan die hier binnenkort weer is.

I struggled to find any truth in your lies.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Dinsdag, please? D:

Birds born in a cage think flying is an illness.