• De stelling van deze week luidt:
    Huwelijksmigratie moet verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oneens.


    Alleen maar tranen van geluk

    Eens & oneens. Enkel als het uit liefde is, zou ik het eens zijn. Ik vind dat het niet mag als het enkel voor de immigratie is... Trouwen moet je doen uit liefde en als dit enkel voor de immigratie is... Natuurlijk, als beide "partijen" echt van elkaar houden, ga ervoor zou ik zo zeggen :D


    If it is meant to be, it will be !

    Blijheid schreef:
    Eens & oneens. Enkel als het uit liefde is, zou ik het eens zijn. Ik vind dat het niet mag als het enkel voor de immigratie is... Trouwen moet je doen uit liefde en als dit enkel voor de immigratie is... Natuurlijk, als beide "partijen" echt van elkaar houden, ga ervoor zou ik zo zeggen :D


    Queer zijn is gewoon alles

    Blijheid schreef:
    Eens & oneens. Enkel als het uit liefde is, zou ik het eens zijn. Ik vind dat het niet mag als het enkel voor de immigratie is... Trouwen moet je doen uit liefde en als dit enkel voor de immigratie is... Natuurlijk, als beide "partijen" echt van elkaar houden, ga ervoor zou ik zo zeggen :D


    Alleen trouwen omdat je wilt immigreren heet een schijnhuwelijk. Dat is sowieso al verboden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Faisean schreef:
    Onneens. Als je van elkaar houd vind ik dat je bij elkaar hoort te zijn. Maakt niet uit welke cultuur/land. Dan vind ik niet dat er een of andere wet moet zijn die het verbied om bij je geliefde te wonen.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Faisean schreef:
    Onneens. Als je van elkaar houd vind ik dat je bij elkaar hoort te zijn. Maakt niet uit welke cultuur/land. Dan vind ik niet dat er een of andere wet moet zijn die het verbied om bij je geliefde te wonen.


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    Als je van elkaar houdt mag dat toch? Het is stom als dat niet kan


    Love your life because your life is what you have to give ~ Tom Hiddleston

    Hatsumomo schreef:
    Oneens. Enkel omdat mensen het verpesten voor anderen door aan schijnhuwelijken te doen om zo de grens over te gaan vind ik niet dat je echte liefde zo kan afsluiten door enkel een grens.


    26 - 02 - '16

    Hatsumomo schreef:
    Oneens. Enkel omdat mensen het verpesten voor anderen door aan schijnhuwelijken te doen om zo de grens over te gaan vind ik niet dat je echte liefde zo kan afsluiten door enkel een grens.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Square schreef:
    (...)

    Alleen trouwen omdat je wilt immigreren heet een schijnhuwelijk. Dat is sowieso al verboden. ^^


    Er valt alleen niet heel erg te controleren op schijnhuwelijken. Als dit het geval is, zullen beide zeggen dat het een huwelijk uit liefde is, al dan niet gedwongen.

    OT: Ik ben het ook oneens, het is alleen jammer dat er mensen misbruik van maken.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Hatsumomo schreef:
    Oneens. Enkel omdat mensen het verpesten voor anderen door aan schijnhuwelijken te doen om zo de grens over te gaan vind ik niet dat je echte liefde zo kan afsluiten door enkel een grens.

    No need to say more about it.


    You are beautiful, you are love.

    Eens!!


    I'm A Dwarf Lover

    oneens


    ~

    Nee! Ik ga mijn kansen niet nog verkleinen, ik moet iemand kunnen vinden die even gestoord is als mij.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 13:09 ]


    Take me to wonderland

    Malkovich schreef:
    Oneens. Wat een onzin stelling.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —