• Inschrijven Kan Altijd!



    The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Lijstjes:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Naam Paard:
    Geslacht:
    Eigenaar:
    Leeftijd:
    Ras: (vuilnisbak als het paard rasloos is)
    Discipline(s):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra: [Hier onder andere het gangnr. van de stal melden 1-5]


    Zadelmak maken begin eigenlijk niet voor paarden 3 zijn, vaak zelfs nog wat later, omdat het gewoon niet goed is voor je paard om het eerder te doen. Voor een jaar of 4/4,5 zijn de meeste paarden zeker niet zadelmak.
    Dit geld voor alle mensen met een paard jonger dan 6 jaar!!!
    Deze paarden kunnen dus ook zeker NIET in hoge klasses rijden, als ze zoizo al zadelmak kunnen zijn.



    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    [- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx


    Stalgang 1:
    - Wesley

    Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

    Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

    Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

    Stalgang 5:
    - Courage


    Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:01 ]


    Bowties were never Cooler

    I want a boy


    Vampire + Servant = Servamp

    Zou ik een meisje mogen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tuurlijk mag een jongen. De meisjes staan nu alleen even op pauze


    Bowties were never Cooler

    ik wou mee doen maar ben een ramp in jongens spelen dus ik wacht tot er weer meisjes vrij zijn:Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Naam:
    David Marc Johnson
    Leeftijd:
    25, geboren op 29 Oktober
    Nationaliteit:
    Brits
    Karakter:
    Op het eerste gezicht is David niet iemand die van paarden zal houden, maar als je hem met zijn paard ziet dan kom je er al snel achter dat hij een enorme dierenvriend is.
    Hij is tegenover mensen aardig en altijd begripvol. Op vrijdags is hij leraar op een basisschool, daar geeft hij het vak Drama aan de kinderen. Hiermee verdient hij geld om zijn paard en zichzelf te kunnen onderhouden. Maar omdat zijn ouders hem een enorme erfenis hebben na gelaten heeft hij dit geld eigenlijk niet meer nodig. Maar omdat de kinderen hem geweldig vinden, en omdat hij het leuk vind op de basisschool, blijft hij gewoon werken.
    David is erg begripvol en een luisterend oor voor iedereen. Daarom komen de meeste mensen ook eerst naar hem om hun verhaal kwijt te kunnen, vooral ook omdat hij nooit oordeelt over mensen. Hij laat iedereen altijd in hun waarde en probeert ook altijd keuzes van anderen te begrijpen.
    Uiterlijk:


    David heeft bruine haren die altijd bovenop omhoog zitten met een beetje gel. Zijn kastanjebruine ogen vallen niet zo op, ze zijn omrand door bruine wimpers die redelijk kort en onopvallend zijn. Zijn lippen zijn van gemiddelde breedte en hebben een donkere kleur door dat zijn huid ook licht getint is.
    Zijn lichaam is gespierd en zijn schouders zijn breed. Hij is ongeveer 1.75 lang.
    Extra:
    -

    Naam Paard:
    Courage
    Geslacht:
    Ruin
    Eigenaar:
    David Marc Johnson
    Leeftijd:
    6 jaartjes
    Ras:
    NRPS
    Discipline:
    Cross-Country en Spring
    Karakter:
    Courage is, zoals zijn naam al zegt, een enorm moedig paard. Het dier gaat letterlijk door het vuur voor zijn ruiter. Hij zal alles doen wat zijn baas hem vraagt en weigert nooit iets te doen, tenzij de ruiter er niks van kan. Courage heeft ook vaak meteen door of iemand kan rijden of niet, als iemand op zijn rug zit die niet kan rijden stopt hij meteen met lopen en dan zet hij geen stap meer, bang zijnde dat zijn ruiter misschien van hem af valt. Hij stopt ook met lopen als hij zijn ruiter gewoon vervelend vind, en dan bedoel ik persoonlijkheid.
    Uiterlijk:


    Courage is een bruin bont paard met zwarte manen waar zijn vacht bruin is en witte manen waar zijn vacht wit is. Zijn staart is helemaal zwart en hij heeft een bles op zijn hoofd die helemaal door trekt naar zijn mond. Het meeste van zijn benen is wit en op zijn kont heeft hij een grote bruine vlek, net zoals de voorkant van zijn hals en borst. Zijn hoofd en oren zijn ook bruin.
    Verder is hij stevig gebouwd, maar ergens is hij toch ook best sierlijk.
    Extra:
    Ondanks zijn sierlijkheid rijd David springwedstrijden met hem, gewoon omdat hij dat toch beter kan dan dressuur, en omdat David en Courage het beiden ook leuker vinden.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 14:37 ]


    Little do you know

    Straks bewerk ik alles verder. Ik denk nog even na over de pauze wegwerken, maar ik heb nu geen overzicht


    Bowties were never Cooler

    Can i have a boy?


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Ik ga niet medoen. Maar wel deze rpg volgen. Ik wil wel eens kijken hoe er over rijden wordt gerpgt (':


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Naam: Cian Christy Whinter
    Leeftijd: geboren op 7 November en is 17 jaar
    Nationaliteit: Iers
    Karakter: Cian is een behulpzame en maar vriendelijke jongen, die zich graag tussen de kinderen vertoond. Hij is niet altijd goed met het maken van vrienden van zijn leeftijd. Cian is vrij aktief als hij aan het rijden is met zijn paard, en wilt het beste doen voor zijn team.
    Uiterlijk:


    Tijdens Polo draagt hij de kleding op het plaatje van Wesley
    Extra: -

    Naam Paard: Wesley
    Geslacht: Ruin
    Eigenaar: Cian zelf
    Leeftijd: 5 1/2
    Ras: Polo Pony
    Discipline(s): Hij doet voornamelijk aan polowedstrijden.
    Karakter: Een eigenwijs, maar aktief paard, dat graag ervoor wilt zorgen dat zin baas trots op hem is.
    Uiterlijk:


    Een prachtige Schimmel kleurige pony, met creme kleurige manen.
    Extra: Een kind vriendelijke pony.

    Finnish

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 19:38 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn topics.
    Mag ik een meisje?


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Hier is echt de lijn qua meisjes. Als over 5 minuten je naam nog niet in de reservatie lijst staat zijn de meisjes tijdelijk vol, tot er weer meer jongens zijn


    Bowties were never Cooler

    Ik ga zo mijn rol invullen, het gaat allemaal niet zo snel op een tablet ;x.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    mag ik een jongen reserveren ? (:

    Oh sorry, :(

    Naam: Silver Mary McCurtan, Ofwel Jaimy McCurtan
    Leeftijd: 19, geboren op 3 april
    Nationaliteit: Australisch
    Karakter: Jaimy is een eigenwijs meisje, die snel ruzie maakt en behoorlijk dom is op sociaal gebied. Ze is niet zo'n ster in vrienden maken, maar ze is wel te vertrouwen en ze is heerlijk emotioneel. Ook al kent ze je nauwelijks, als ze verdriet heeft kan ze op iedere schouder uithuilen. Ze schaamt zich ook erg voor haar ouders, alleen al om haar rare naam. Daarom begon ze zichzelf Jaimy te noemen. Verder is ze een beetje mysterieus, ze vertelt niet veel over zichzelf maar is ene goede luisteraar.
    Uiterlijk:


    Jaimy is een klein meisje, ongeveer 1.62 groot. Ze heeft lange, donkerblonde haren die ze vaak los draagt, of in een vlecht. Ze heeft diepblauwe ogen, een smal gezicht, een tengere bouw en kleine voeten. Ze draagt nooit make-up, enkel wat puistencrème als ze echt dikke pukkels heeft. Ze kleedt zich simpel, ze geeft wel om kleuren, maar merken en setjes maken haar niet veel uit. Ze draagt vaak onopvallende kleren, daarin voelt ze zich toch prettiger. Hoe dan ook, je zult Jaimy nooit opgedoft zien, tenzij het écht een bijzondere gelegenheid is.
    Extra: Jaimy is hetero, en ze heeft een geheim, maar dat ga ik even niet vertellen want dat moet je maar ontdekken tijdens het verhaal :)

    Naam Paard: Mistery
    Geslacht: Merrie
    Eigenaar: Jaimy
    Leeftijd: Negen, geboren op 12 mei
    Ras: Haflinger
    Discipline(s): Allround, ze doet eigenlijk alles wel.
    Karakter: Misty is een sportief paard. Ze is gesteld op vrienden en mensen en ze vindt het dan ook leuk om met ze te spelen. Ze is wel wat kieskeurig, en een beetje een schijtluis, maar ze is wel goudeerlijk en heel rustig in de kop. Ze is zorgzaam en braaf, maar zo nu en dan haalt ze wel een streek uit. Ze kan het over het algemeen prima vinden met andere paarden, en is in tegenstelling tot haar baasje hartstikke sociaal.
    Uiterlijk:



    Misty is, zoals je ziet, een elegante Haflinger met een typische mooie zweetvoskleur. Ze heeft een aparte bles, een edel hoofd en mooie lange benen. Ook straalt ze trouw uit haar ogen. (BTW Niet kopiëren, dit is mijn echte eigen paard :) )
    Extra: /


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    MusicFreakx schreef:



    Vet leuk beestje c:
    Mijn personage heeft ook een haflinger :'D
    Ben Haflinger fan c:
    Als ik een paard krijg wil ik ook een haflinger c:
    Super mooie paarden vind ik dat c:
    Zo lekker stevig maar toch sierlijk (:


    Little do you know