• Inschrijven Kan Altijd!



    The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Lijstjes:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Naam Paard:
    Geslacht:
    Eigenaar:
    Leeftijd:
    Ras: (vuilnisbak als het paard rasloos is)
    Discipline(s):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra: [Hier onder andere het gangnr. van de stal melden 1-5]


    Zadelmak maken begin eigenlijk niet voor paarden 3 zijn, vaak zelfs nog wat later, omdat het gewoon niet goed is voor je paard om het eerder te doen. Voor een jaar of 4/4,5 zijn de meeste paarden zeker niet zadelmak.
    Dit geld voor alle mensen met een paard jonger dan 6 jaar!!!
    Deze paarden kunnen dus ook zeker NIET in hoge klasses rijden, als ze zoizo al zadelmak kunnen zijn.



    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    [- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx


    Stalgang 1:
    - Wesley

    Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

    Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

    Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

    Stalgang 5:
    - Courage


    Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:01 ]


    Bowties were never Cooler

    Voor Vexy staat er nog 1 meisje open als ze wil.


    Bowties were never Cooler

    Roww schreef:
    Oké, ik weet niet welke foto ik voor Nathan moet doen..
    Dees..?
    Off
    Dees..?
    I don't knowww!
    Ik vind ze allebij knap.. maar de tweede vind ik knapper.. AAARGH! ik weet het gewoon niett :c
    Ik ben er trouwens over uit, ik maak hem niet homo ;D



    2 absoluut 2.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:24 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Naam:
    Allunga Fox
    Leeftijd:
    16
    Nationaliteit:
    IJslands
    Karakter:
    Allunga was een heel vrolijk en spontaan meisje dat gek was op haar paarden en op het sociale leven. Maar sinds de dood van haar beste vriendin Loorea is ze heel erg veranderd. Ze is in een depressie geraakt en kampt met een eetprobleem. Ze heeft in het verleden dezelfde problemen gehad doordat ze erg werd gepest. Loorea heeft haar er toen bovenop geholpen, maar sinds zij dood is gaat het weer helemaal de verkeerde kant op. Allunga is nu een verlegen en verdrietig meisje. Haar ouders hebben een grote Manege in IJsland en verhuren vaak paarden aan buitenlanders. Zo is Allunga al vanaf haar geboorte bekend met paarden. Ze leidt vaak tochten met buitenlanders en is gek op haar land. Allunga is heel ingetogen en praat heel weinig. Ze gaat het liefst op in de omgeving. Allunga staat altijd klaar voor haar jongere zusjes. Als je eenmaal het vertrouwen van Allunga vindt zal ze je niet teleurstellen, ze kan een hele goede vriendin zijn. Meestal loopt ze rond met haar hoofd gebogen en haar gedachten ergens anders.
    Uiterlijk:
    Foto komt morgen
    Allunga heeft lang witblond haar en groene ogen. Ze is 1,80 lang en behoorlijk slank, alhoewel ze zelf vind dat ze te dik is Meestal draagt ze een rijbroek met een dikke trui
    Extra:
    Allunga heeft meerdere paarden en vindt het dan ook vreselijk dat ze er maar één mee mag nemen. Ze is hier door haar ouders naar toe gestuurd die willen dat ze wat meer mensen leert kennen. Haar ouders kunnen het niet aan om hun dochter zo verdrietig te zien, ze kunnen het niet aan om te zien dat ze er aan onder door gaat dat haar beste vriendin is overleden. Ze gaat hier ook naar een High School en woont bij haar oom en tante

    Naam Paard:
    Yani
    Geslacht
    Mannelijk:
    Eigenaar
    Allunga:
    Leeftijd:
    5
    Ras: (vuilnisbak als het paard rasloos is)
    Mustang
    Discipline(s):
    Western en springen
    Karakter:
    Yani is een echte wildebras. Allunga heeft hem gekregen toen hij nog een veulen was. De rest van zijn stam was omgekomen bij een grote bosbrand en hij was naar de manege van haar ouders gestuurd om hem tam te maken. Hij reageerde woest op iedereen, maar Allunga gaf niet op. Ze ging gewoon elke dag een uurtje bij hem zitten en uiteindelijk is er een hele bijzondere band tussen die twee ontstaan. Yani kan heel eigenwijs zijn bij andere mensen , maar luistert perfect naar Allunga. Yani kan eigenlijk niet verzorgd of gereden worden door andere mensen, hij is een blijft toch altijd een beetje een wild paard. Yani is een heel sterk paard met veel uithoudingsvermogen. Hij heeft altijd tussen IJslanders gestaan en is rustiger als hij bij hun is.
    Uiterlijk:
    Yani is een zwarte mustang en is redelijk groot voor zijn ras. Hij heeft lange zwarte manen en is van kop tot grond 1,85 hoog
    Komt morgen
    Extra:
    Yani is van oorsprong een echte wilde mustang en niet echt makkelijk in de omgang

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 18:00 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Naam: Melody Jane McCarter.
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Melody is een redelijk druk en vrolijk iemand. Hoewel ze naar de buitenwereld altijd rustig overkomt zullen vrienden weten dat ze zo niet is. Melody houdt wel van lachen en is ook niet erg verlegen. Wel zal ze niet zomaar op iemand afstappen om kennis te maken. Ze valt echter wel op en is niet snel op haar teentjes getrapt. Melody's ouders zijn omgekomen toen Melody 13 was. Ze heeft er nog steeds verdriet van. Melody is erg lenig en durft veel en dat zijn dus ook de hoofdredenen waarom ze aan voltige doet.
    Uiterlijk:


    Door haar rode haar valt Melody erg op.Melody is niet heel lang maar ook niet de kleinste ze is precies 1 meter 70. Melody is erg slank en mensen vragen zich dan ook vaak af of het wel gezond is. Melody kan hier niks aan doen maar ik gewoon zo gebouwd. Ze weegt ook niet bepaald veel namelijk 56 kilo.
    Extra: -

    Naam Paard: Mickey.
    Geslacht: Ruin.
    Eigenaar: Melody Jane McCarter.
    Leeftijd: 7.
    Ras: Vuilnisbakkie.
    Discipline(s): Voltige.
    Karakter: Mickey is een redelijk pittige ruin maar is ook zachtaardig. Pas bij het rijden wordt hij vuriger.
    Uiterlijk:


    Extra: -


    take me back to the basics and the simple life

    Is het ook een school of echt alleen stal
    Want dan moet ik mijn rol een beetje helemaal omgooien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Alleen een stal. Dat staat er volgens mij ook duidelijk? of moet ik de beginpost aanpassen?


    Bowties were never Cooler

    Fortunatis schreef:
    Naam: Septime Camille Valeríé Dubois
    Leeftijd: 19 Jaar
    Nationaliteit: Half Frans, Half Brits. Haar moeder is Frans, haar vader Brits. Thuis spreken ze Frans, ook heeft Camille zelf een Frans accent.
    Karakter: Eigenlijk is Camille een beetje een kakker, alleen geeft ze dat zelf niet toe. Ze kan namelijk een beetje uit de hoogte doen, en is vaak wel gewend dat ze mensen zó kan overhalen. Dit is niet altijd zo geweest, want tot haar 13e heeft Camille in de kroppenwijken van Engeland gewoond. Toen werd ontdekt dat Camille zo goed was met paarden, kreeg ze een plek aangeboden in een befaamd paardensportteam, waar ze een goede beurs voor kreeg. In hetzelfde jaar kreeg Camille's vader een grote financiële meevaller, en werden Camille en haar gezin van het armste van het armste, tot behoorlijk rijk. Camille is altijd eerlijk: Liegen doet ze nauwelijks, waardoor mensen haar vaak als een bitch zien. Diegene stellen haar oprechtheid niet bepaald op prijs. Ook kan Camille behoorlijk opvliegend zijn, en roekeloos, maar dat meent ze niet slecht. Verder is ze heel goed met dieren en kinderen, maar kan ze nogal onbeholpen zijn in gezelschap van haar leeftijd.
    Ze vind het absoluut niet erg om vies te worden, en doet alles voor haar paard Artax.
    Uiterlijk:
    Extra: Septime wilt graag een bijnaam, maar nog nooit heeft iemand die haar gegeven. Septime rijd het liefst door de bossen, ook Artax vind dat het fijnst om te doen.

    Naam Paard:
    Eigenaar:
    Leeftijd:
    Ras: (vuilnisbak als het paard rasloos is)
    Discipline(s):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Je hebt nog geen paard, of is dat de bedoeling?


    Bowties were never Cooler

    is mijn rol eigenlijk goed?


    take me back to the basics and the simple life

    prima


    Bowties were never Cooler

    fijn


    take me back to the basics and the simple life

    Kennen de genen op de stallen elkaar al enzo?
    Zowieso kent Nathan de meesten die er al langer hun paard heeft wel, maar ik bedoel misschien dat er iemand nieuw komt op de stallen..?
    Zoals Denise, die laat ik net over gevlogen zijn vanuit Australië naar de UK en dat ze met haar ouders aan komt op de stallen om Sorebo er te stallen d:
    Maar kunnen we niet gewoon alvast beginnen?
    Er zijn al genoeg personages en degenen die nog niet helemaal zijn ingevuld kunnen later wel inspringen..?


    Little do you know

    PotterheadMe schreef:
    is mijn rol eigenlijk goed?


    Waarom geef je haar geen Ariana Grande uiterlijk?? c:
    Van waar ze rood haar heeft ^^


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Waarom geef je haar geen Ariana Grande uiterlijk?? c:
    Van waar ze rood haar heeft ^^


    omdat ik het niet zo fijn vind om beroemde mensen te gebruiken voor mijn rol. ik denk dan namelijk niet aal het uiterlijk van mijn rol maar aan die persoon..


    take me back to the basics and the simple life

    Is er misschien iemand die zeg maar de pleegzus/vader/broer/ moeder van Allunga wil zijn? Hoeft niet hoor, zeker neit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    omdat ik het niet zo fijn vind om beroemde mensen te gebruiken voor mijn rol. ik denk dan namelijk niet aal het uiterlijk van mijn rol maar aan die persoon..


    Oke, achja ieder zijn eigen ding d:
    Tis alleen wel jammer dat wij niet weten hoe haar gezicht eruit ziet d:


    Little do you know