• Inschrijven Kan Altijd!



    The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Lijstjes:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Naam Paard:
    Geslacht:
    Eigenaar:
    Leeftijd:
    Ras: (vuilnisbak als het paard rasloos is)
    Discipline(s):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra: [Hier onder andere het gangnr. van de stal melden 1-5]


    Zadelmak maken begin eigenlijk niet voor paarden 3 zijn, vaak zelfs nog wat later, omdat het gewoon niet goed is voor je paard om het eerder te doen. Voor een jaar of 4/4,5 zijn de meeste paarden zeker niet zadelmak.
    Dit geld voor alle mensen met een paard jonger dan 6 jaar!!!
    Deze paarden kunnen dus ook zeker NIET in hoge klasses rijden, als ze zoizo al zadelmak kunnen zijn.



    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    [- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx


    Stalgang 1:
    - Wesley

    Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

    Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

    Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

    Stalgang 5:
    - Courage


    Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:01 ]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Op de manege hebben wij twee 5 jarige manegepaarden gehad. Ze waren heel lief en braaf en kenden de standaard hulpen voor halthouden, stap, draf en gallop, maar meer ook niet. Het heeft meer dan een jaar geduurt voor ze konden wijken, stellen en achterwaards gingen.


    Ja, hebben wij ook, één pony is pas twee jaar terug beleerd ofzo en die kan nu nog niet echt veel, aangezien ze veel te druk in haar hoofd is kan ze niet wijken, want als je dat probeert gaat ze alleen maar sneller in plaats van wijken.
    Halt houden kan ze ook amper want zelfs met opstappen of aansingelen staat ze niet stil. Ik weet niet hoe oud ze is maar dat zal ook niet veel ouder dan 5 zijn ofzo,

    Ook hebben we wel jonge paarden daar -het is ook een africhtingstal- die enorm goed kunnen springen en dus wel al best hoog zitten daarmee, en sommige paarden zijn zo rustig en makkelijk dat je ze heel snel iets kan leren.
    Toen ik daar nog stage liep deed die man het zadel op, ging even een paar rondjes longeren en toen zei die tegen mij en een vriendin dat we er wel op konden, die vriendin van me gaat zitten dat beest doet niks, hij schrok alleen een beetje door het gewicht en die man zegt heel droog: 'nou, weer een paard zadelmak gemaakt' x'D


    Little do you know

    Dan gaat het wel makkelijk, ja. Ik rijd op een manege waar alle paarden van een handelaar komen. Er zitten dus grote verschillen tussen: De een is 5 en kan net een halve pas wijken en de ander heeft M2 dessuur gelopen. Het is alleen wel allemaal uitschot van de paarden wereld.


    Bowties were never Cooler

    Naam: Noah Jones
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Brits en Amerikaans
    Karakter:
    Noah is een heel lief en druk meisje. Als je iets hebt dat je dwarszit kan je bij haar terecht. Ze is heel erg zorgzaam voor je en zorgt dat alles goed verloopt. Ze is een echt ''mensen mens'' en houdt dan ook van drukte. Omdat ze vaak hyper is kan ze soms iets fout doen. Zij kan daar niks aan doen maar probeert het wel weer recht te zetten. Soms geeft ze niet haar eerlijke mening omdat ze bang is om mensen pijn te doen.
    Uiterlijk:
    Noah heeft lang, bruin, gestijld haar. Soms zit het voor haar ogen en daar heeft ze een hekel aan. Maar meestal heeft ze het gewoon langs haar schouders hangen. Haar gezicht zit vol met zomersproeten, en ze heeft een licht getinte huid. Ze doet niet heel vaak make-up op en daarom zijn haar lippen een beetje huidkleurig, dat niet veel voorkomt.



    Extra: x


    Naam paard: Mystery
    Geslacht: Merrie
    Eigenaar: Noah Jones
    Leeftijd: 6
    Ras: Fries
    Discipline: Springen, ze kan niet heel hoog springen. Galop kan ze ook goed.
    Karakter: Mystery is een paard dat mensen snel vertrouwt. Maar haar bas vertrouwt ze volledig. Friese paarden zijn vaak goeie springers en dat is Mystery ook. Mystery is een rustig paard dat wel snel schrikt. Daarom doet haar eigenares ook heel voorzichtig. Mystery kan goed met mensen opschieten, maar van hele vreemde mensen die haar laten schrikken moet ze niks van hebben. Ze steigert of bokt niet zo vaak omdat Noah heel voorzichtig en rustig met haar omgaat.
    Uiterlijk:



    Mystery is een best wel groot paard. Ze heeft een pikzwarte vacht en haar manen zijn ook pikzwart maar wel mooi geborsteld. Ze heeft schone hoeven en haar verzorging is ook heel goed.
    Extra: 3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 7:53 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik stalk dit topic nu al een tijdje, en nu wil ik vragen of ik nog een meisje mag? c: Als dat niet kan neem ik wel een jongen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 14:59 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    @Salvatore Je mag zeker een meisje

    @CrazyGirlxx Friezen zijn van nature niet gebouwd om te springen. Vaak heb je dan een kruising te pakken. Ze zijn er namelijk eigenlijk te zwaar voor gebouwd, al kunnen ze het wel.


    Bowties were never Cooler

    Friezen kunnen springen ja, maar niet hoog ^-^
    Hooguit B niveau :]


    Little do you know

    Mag ik de jongen laten vallen?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liever niet, maar het mag natuurlijk wel


    Bowties were never Cooler

    Sorry Kili, ik zag je berichtje nu pas. Ik wil wel weer mee doen als het nog mag? Ik weet alleen niet of ik heel veel kan posten, aangezien ik het redelijk druk heb met school en werk, maar het moet wel lukken elke dag wat te posten!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Tuurlijk mag het. Ik zoek je persoontje zo weer op, goed?


    Bowties were never Cooler

    Is het ook goed als ik een nieuwe maak?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    tuurlijk


    Bowties were never Cooler

    O nee, ik wil toch wel weer met Jamie spelen. Ik kan geen leukere face claim vinden. :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."