• Inschrijven Kan Altijd!



    The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Lijstjes:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Naam Paard:
    Geslacht:
    Eigenaar:
    Leeftijd:
    Ras: (vuilnisbak als het paard rasloos is)
    Discipline(s):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra: [Hier onder andere het gangnr. van de stal melden 1-5]


    Zadelmak maken begin eigenlijk niet voor paarden 3 zijn, vaak zelfs nog wat later, omdat het gewoon niet goed is voor je paard om het eerder te doen. Voor een jaar of 4/4,5 zijn de meeste paarden zeker niet zadelmak.
    Dit geld voor alle mensen met een paard jonger dan 6 jaar!!!
    Deze paarden kunnen dus ook zeker NIET in hoge klasses rijden, als ze zoizo al zadelmak kunnen zijn.



    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    [- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx


    Stalgang 1:
    - Wesley

    Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

    Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

    Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

    Stalgang 5:
    - Courage


    Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:01 ]


    Bowties were never Cooler

    Roww schreef:
    (...)

    Oke, achja ieder zijn eigen ding d:
    Tis alleen wel jammer dat wij niet weten hoe haar gezicht eruit ziet d:


    Ik zla nog even kijken of ik iets kan vinden en pas het dan aan maar beloof niks.


    take me back to the basics and the simple life

    Roww schreef:
    Kennen de genen op de stallen elkaar al enzo?
    Zowieso kent Nathan de meesten die er al langer hun paard heeft wel, maar ik bedoel misschien dat er iemand nieuw komt op de stallen..?
    Zoals Denise, die laat ik net over gevlogen zijn vanuit Australië naar de UK en dat ze met haar ouders aan komt op de stallen om Sorebo er te stallen d:
    Maar kunnen we niet gewoon alvast beginnen?
    Er zijn al genoeg personages en degenen die nog niet helemaal zijn ingevuld kunnen later wel inspringen..?

    |De meesten kennen elkaar inderdaad al wel


    Bowties were never Cooler

    Miguel is wel klaar denk ik (:


    Naam: Miguel Clark
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Italiaans
    Karakter:
    Miguel is een jongen die er op het eerste gezicht stoerder uit ziet dan hij eigenlijk diep van binnen is. Dit buitenste laagje is vooral onzekerheid. Bij zijn vrienden buiten de paardenwereld lijkt hij dan ook een totaal ander persoon. Daar is hij niet zichzelf en gaat hij met verkeerde mensen om, drugs drank en wilde feesten hebben dan ook een grote rol gespeeld in zijn jeugd. Hij groeide op in een grote boerderij waar ze allerlei dieren hadden, waaronder vier paarden. Miguel heeft zich altijd verbonden gevoelen met deze dieren en heeft zijn passie voor paarden dan ook niet van een vreemde. Zijn vader was een geweldige ruiter en hij heeft Miguel dan ook al jong van alles geleerd. Toen hij dertien was overleed zijn vader nadat hij een lange tijd ziek was geweest, dit was voor Miguel en zijn moeder een moeilijke periode. Ze konden het onderhoud van de dieren niet meer betalen en al snel verhuisden ze naar een flatje midden in de stad. Zijn moeder gaf hem veel vrijheid en was bang om grenzen aan te geven, ze wist dat hij het moeilijk had met de dood van zijn vader en probeerde op allerlei manieren het gemis wat te verminderen. Iets wat natuurlijk niet werkte, er werd ook nooit meer over hem gesproken en alles werd weggestopt. Miguel kwam al snel in aanraking met de verkeerde mensen en door de vrijheid die hij had heeft hij eigenlijk alleen maar een moeilijkere jeugd gehad. Zijn moeder kon zijn gedrag maar moeilijk aan, hoe ouder hij werd hoe meer problemen ze kregen. Hij verloor zichzelf steeds meer en had iemand nodig die hem weer het rechte pad op zou trekken. Hij was niet gelukkig met het leven wat hij had en voelde zich behoorlijk depressief. Hij gedroeg zich arrogant en er was niet veel wat hem nog echt interesseerde.
    Hij is van zichzelf al een behoorlijke flirt maar behandelde meisjes niet met veel respect en het was zelden dat hij nog echt gevoelens had voor meisjes.
    Toen hij zeventien was ontmoete hij echter een meisje die hem weer terug bracht bij de paarden, ze kwam precies op het goede moment en Miguel begon weer een beetje op te leven. Hier hoeft hij niet te doen alsof hij iemand anders is, geen stoer gedrag en geen gezeik. Het gevoel dat de dieren hem nemen zoals hij is en niet anders doet hem goed. Bij deze dieren komt zijn zorgzame en liefdevolle kan naar boven, hij kan helemaal opgaan in de paarden. Het duurde echter wel een tijdje voor hij zich weer zo op zijn gemak voelde en dat hij ook besefte dat de mensen op stal hem even goed accepteren voor wie hij is. Het meisje wat hem weer terug bracht naar waar Miguel nu voor leeft is ook alweer uit zijn leven verdwenen, ze kon niet omgaan met het feit dat hij toch best veel drinkt en de wilde feesten die hij heeft. De verschillen tussen de twee waren volgens haar te groot en ze vond dat Miguel teveel met zichzelf bezig was aangezien hij het veel over zijn vader had en haar veel vertelde over zijn leven, dit was het eerste meisje waar zijn hart volledig voor had open gezet en wie hij enorm vertrouwde. Miguel voelde zich dan ook behoorlijk in de steek gelaten en is sindsdien nog voorzichtiger met het vertrouwen van mensen, hij laat ze niet snel te dichtbij komen omdat hij bang is dat ze hem pijn doen of van hem weg lopen.
    Hij is nog altijd opzoek naar iemand wie hij volledig kan vertrouwen en wie hem echte liefde kan laten voelen maar zodra dit dichtbij komt wordt hij bang en haakt hij snel af. Ondanks dat het nu veel beter met hem gaat en hij steeds meer de lieve, grappige, knuffelige kant van zichzelf durft te laten zien is hij zijn wilde haren nog steeds niet helemaal verloren.
    Voor vrienden is hij iemand waar je altijd naar toe kan gaan als er wat is en hij zal altijd proberen je te helpen, wat hij er ook voor moet doen. Hij is ontzettend trouw naar zijn echte vrienden toe maar daar heeft hij er niet veel van. Ook voor vreemden zal hij altijd opkomen. Het is een jongen waar je enorm mee kan lachen maar ook diepe gesprekken kan hebben. Je moet alleen niet bang zijn voor zijn menig want hij kan soms nogal recht door zee zijn.
    Miguel begint de gevolgen van zijn 'dubbelleven' steeds meer te voelen, de feestjes, drank en drugs hebben gevolgen op het trainen van zijn paard en zijn gedrag op stal. Aangezien dit altijd op nummer één zal staan probeert hij zijn oude leven beetje bij beetje los te laten, toch heeft hij hier veel moeite mee en dit zorgt voor een behoorlijke tweestrijd. Hij laat zijn twee levens het liefst zover mogelijk uit elkaar en houd er ook absoluut niet van als mensen hem willen aanspreken op zijn gedrag, hij kan soms last hebben van woedeaanvallen en is af en toe ietwat agressief maar zodra hij gekalmeerd is zal hij meteen zijn excuses aanbieden voor zijn gedrag. Hij is niet iemand die snel ruzie zoekt en zal dan ook vaak weglopen als hij een woedeaanval voelt aankomen.

    Uiterlijk:




    Miguel heeft een getinte huid, donker warrig haar en diep bruine ogen. Hij is zo'n 1.70 en heeft van zichzelf redelijk gespierde armen, voor de rest ziet hij er niet echt gespierd uit en maakt hier ook geen werk van, maar je moet je niet in hem vergissen want hij is behoorlijk sterk. Hij ziet er meestal redelijk verzorgd en stoer uit qua kleding maar eigenlijk maakt dat hem vrij weinig uit. Hij zal dan ook nooit iemand beoordelen op het uiterlijk.
    Extra:x

    Naam Paard: Agitato
    Geslacht: Ruin
    Eigenaar: Miguel Clark
    Leeftijd: vijf
    Ras: Vuilnisbak
    Discipline(s): Cross-Country
    Karakter: Agitato is een erg druk en onrustig paard. Hij heeft een een rustige ruiter nodig, iemand die niet teveel meegaat in zijn drukte en die stevig in het zadel zit. Agitato is nog niet zo gek lang zadelmak en heeft nog erg veel te leren, hij is echter erg leergierig en pakt dingen snel op. Verder is het een behoorlijk koppig paard met een duidelijke eigen wil, hij zal nieuwe ruiters erg uittesten en voelt goed aan hoe zijn ruiter zich voelt. Zodra er iemand op zijn rug zit die erg onzeker of bang is zal Agitato alleen maar moeilijk doen. Het is niet een van de makkelijkste paarden maar wel ontzetten trouw, Miguel is zijn maatje en ze zijn dan ook een goed team.
    Uiterlijk:


    Extra: x



    Roww schreef:
    Me likes Miguel(Hoe spreek je dat uit?? :'D)



    haha yess, je moet het maar even in google vertaler gooien ofzo , de Nederlandse uitspraak klopt wel (:
    Ik ben helemaal verliefd op Luke Pasqualino sinds ik Skins kijk haha.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 21:52 ]

    Die tweede fotoo c:
    CUTE c:
    Ik heb zin om te Rpg'en ;D


    Little do you know

    Nog 2/3 rollen


    Bowties were never Cooler

    ben bezig lieve schattepatatten :"D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Dank je. Xjes


    Bowties were never Cooler

    Weetje.. Ik dacht aan de regel '16+ geoorloofd'..
    Maar.. hoe wil je dat doen in de stallen?? :'D
    In het hooi? :'D
    Of gewoon bij een paard in de box x'D
    Oké, sorry.. ik ben echt Perv.. x')

    Ik hoop dat de rollen snel klaar zijn c:
    Dan ben ik vrolijk c:
    Want dan kunnen we Rpg'en c:
    Lijkt me echt leuk als dit niet snel dood loopt c:
    Ik doe echt teveel smiley's..

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 14:16 ]


    Little do you know

    Onderandere. Wees lekker creatief
    Keuken van het restaurant, wc's, achter een longeerbaan, buiten in het bos eromheen, in een lege stal

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 14:18 ]


    Bowties were never Cooler

    de hooi zolder, zadelkamer, op de rug van een paard??


    Naam: Cheryl Gold
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: brits
    Karakter: Cheryl is gewoon grofweg een groot verwend kreng. Het meisje krijgt alles wat haar hartje toebehoort en is niet arm wat ze duidelijk laat merken. Ze heeft het idee dat ze boven de rest uitsteekt en als ze haar zin niet krijgt dan zijn de poppen aan het dansen. Erg aardig is ze dan ook niet tegen iedereen, daar zul je toch een minimaal kapitaal voor moeten hebben.
    Cheryl heeft echter alles behalve ouders die er voor haar zijn...
    Met haar paard is ze ook niet altijd al te vriendelijk, ze heeft Samara eigenlijk gewoon omdat het een goed sportpaard is maar verder.. Nee het dier krijgt er dus ook gewoon voor langs als het Cheryl zo uitkomt. Als het beestje niet meer kan koopt pappie toch wel een nieuwe.
    Verder is ze geweldig ijdel en let op alles waar ook maar een vlekje of pluisje op komt, en roze. Cheryl is iemand met heel veel roze.

    Uiterlijk:


    Extra: //

    Naam Paard: Samara
    Geslacht: Merrie
    Eigenaar: Cheryl Gold
    Leeftijd: 9
    Ras: Lusitano
    Discipline(s): Dressuur
    Karakter: Samara is erg aanhankelijk en nieuwschierig, maar ook erg schrikachtig daarbij. Dit komt onderandere omdat ze weinig liefde krijgt en het dus ook niet gewend is om dat wel te krijgen. De merrie is erg zacht van karakter en zet niet vaak een pas verkeerd.
    Uiterlijk:


    Extra://





    Naam: Lucy Johnson
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: brits
    Karakter: Lucy is de vrolijkheid zelve, het is gewoon kort samengevat een hyperactief stuiterballetje dat van elke positief nieuws opnieuw word opgeladen. Hoe onbenullig het ook kan zijn. Lucy en haar paard zijn de beste maatjes al vanaf dat ze haar als veulen kreeg. Ze is dus ook samen met het paard een deel opgegroeid wat hun band enkel hechter maakt en ze zou ook niet meer zonder Special Surprice kunnen. Dit houd ook in dat ze graag zelf dingen voor het beestje doet en ze vind het dus ook geen probleem om haar handen er voor vuil te maken door bijvoorbeeld zelf de stal schoon te maken. Ze zou alles voor het paardje doen. Maar niet enkel voor het paardje Lucy wil erg graag met iedereen vrienden zijn.
    Verder kan ze nog al slecht tegen tegenslagen, die komen bijna nooit goed aan.
    Uiterlijk:


    Extra: Lucy heeft geen moeder meer.

    Naam Paard: Special Surprice.
    Geslacht: Merrie
    Eigenaar: Lucy Johnson
    Leeftijd: 8
    Ras: vuilnisbak
    Discipline(s): voornamelijk springen maar Lucy wil ook nog wel eens een sprintje trekken of een crosje doorgaan wat Special ook prima lukt. Dressuur daar blinkt ze niet altijd in uit daar in tegen.
    Karakter: Special Surprice is een merrie die graag wil werken en bijna net zo energiek is als haar baasje. Ze gaat door en door en kent bijna geen stop. Toch is het wel een paardje dat de juiste begeleiding nodig heeft en nog wel eens een stop wil maken als ze op dat moment geen zin heeft. Een beetje eigenweis kun je haar eigenlijk wel noemen.
    Uiterlijk: klik
    Extra:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 17:09 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Dank je. Nog even op Vexy wachten en dan maak ik het speeltopic. Anders vervalt haar rol vanavond en maak ik hem alsnog


    Bowties were never Cooler

    ze zijn dus goedgekeurd :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Nathaliieee? Mijn personage heet ook Johnson ^^
    Mijn David van 26 ^^


    Little do you know

    nou en x'D
    ik heb 3 meiden in mijn klas met de naam vos O.O
    Ik
    Sanne
    en Lieke
    O.O

    en dan roept de leraar; mevrouw Vos?

    en dat doen ze dan met heel veel plezier -,-

    en we zijn niet eens famile :"D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pff.. oké x')
    Maar goed.. tis wel een beetje lastig d:


    Little do you know