• ik HAAT mijn wiskunde docent DX
    mijn HELE klas moet 30x de hele hoofdstuk overschrijven. en het is een grote hoofdstuk, geloof me ;( met alle tekeningen, theorie en al!! met de antwoorden erbij! wtf D: en het moet af zijn binnen een dag :(
    (weet je wel hoeveel papier verspilling dat is :( )

    het duurt al ong. 1 uur om een hele hoofdstuk te gaan overschrijven laat staan 30 keer :(
    iemand tips? advies? smoesjes? ik heb ze hard nodig :(


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    DERTIG?! What. The. Fuck.
    Wat hebben jullie wel niet uitgespookt, zeg?! Het zou wel raar zijn om zonder reden iemand dertig hoofdstukken (= volgens jou dertig uur, = bijna anderhalve dag) te laten overschrijven zonder geldige reden...
    @hierboven: Inderdaad, ik erger mij ook dood aan spellingfouten, alleen gaat het hier om een wiskunde... (;

    iemand tips? advies? smoesjes? ik heb ze hard nodig :(

    Ik ga je geen smoesjes geven om het niet te moeten maken, want het is en blijft strafwerk en dat moet je gewoon maken. Ik zou Quizlet gewoon even wegklikken, naar pen en papier grijpen en gewoon alles overschrijven. Luister ondertussen naar je favoriete liedje, maak het een beetje gezellig voor jezelf en zorg ervoor dat het af is. Of na iedere keer dat je een hoofdstuk hebt geschreven een korte pauze nemen en er dan weer terug aan beginnen.
    Ga het niet uitstellen.
    Good luck! (flower)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    BeezyBy schreef:
    (...)

    ik zeg het je, mijn docent is gek! eerst was het maar 10. maar niemand deed want we dachten dat het niet echt was ofzo. maar de volgende dag zei hij dat we 30 moesten doen. alleen omdat hij zij dat we geen hw hadden gemaakt. maar hij gaf niet eens hw op!! ik ga klagen, echt :(

    En jullie hebben geen schema waarin al het huiswerk al staat of zoiets?


    I am an idiot, I move.

    oke ik ga het proberen :D

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 17:38 ]


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Een fles sportdrank? (cat)

    Serieus?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Scholar schreef:
    (...)
    En jullie hebben geen schema waarin al het huiswerk al staat of zoiets?


    jawel maar hij heeft niks erin gezet -.-


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Dat is echt een domme straf van je leraar, sorry dat ik het zeg. Ik zie echt het nut daar niet van in. Maar goed, ik zou nu maar gewoon proberen af te krijgen wat je af kunt krijgen.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Veni schreef:
    Dat is echt een domme straf van je leraar, sorry dat ik het zeg. Ik zie echt het nut daar niet van in. Maar goed, ik zou nu maar gewoon proberen af te krijgen wat je af kunt krijgen.


    je hoeft geen sorry te zeggen, ik vind het ook een domme straf en ik haat mijn wiskunde docent dus jah..


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Ik zal alles maar gewoon doen en later gaan klagen bij andere lelaren. Mss je mentor?


    -

    Just do it .

    Or not .


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Misschien moet je het Nederlands boek ook maar 30x overschrijven :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Dan moeten jullie het wel heel bont hebben gemaakt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rivaille schreef:
    Misschien moet je het Nederlands boek ook maar 30x overschrijven :')


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Waarschijnlijk haal je nu wel een goed cijfer voor wiskunde
    Toen ik voor economie de samenvatting eens moest overschrijven als straf haalde ik een 8 voor het pw zonder te leren
    Sindsdien schrijf ik altijd de samenvatting over (gemiddeld 2 blaadjes voor en achter)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zal hij vast wel een hele goede reden voor hebben gehad. Je zegt dat hij het al voor 10 keer had opgegeven als strafwerk en tja, dat jullie het dan niet doen, vind ik het niet gek dat je dan zoveel strafwerk krijgen. Eigen schuld.


    From these ashes, I will rise

    Rivaille schreef:
    Misschien moet je het Nederlands boek ook maar 30x overschrijven :')

    Die zat :'D.
    Natuurlijk erger ik mij dood aan spelling- en grammaticafouten, maar ik heb echt al véél ergere gevallen meegemaakt, hoor! Ze vergeet gewoon af en toe de hoofdletters en ik heb wel al ei/ij fouten gezien, maar ze is niet de enige. Gewoon wat vaker op letten en je posts nakijken ;)!

    OT: Wat heb ik een geluk dat mijn wiskundeleraar aardig is! Wiskunde is een hoofdvak en als die man je dertig keer een hoofdstuk laat overschrijven, is dat vre-se-lijk overdreven! Maar zoals ik daarjuist al zei: niet aarzelen, gewoon overschrijven.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it