• ik HAAT mijn wiskunde docent DX
    mijn HELE klas moet 30x de hele hoofdstuk overschrijven. en het is een grote hoofdstuk, geloof me ;( met alle tekeningen, theorie en al!! met de antwoorden erbij! wtf D: en het moet af zijn binnen een dag :(
    (weet je wel hoeveel papier verspilling dat is :( )

    het duurt al ong. 1 uur om een hele hoofdstuk te gaan overschrijven laat staan 30 keer :(
    iemand tips? advies? smoesjes? ik heb ze hard nodig :(


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Rivaille schreef:
    Misschien moet je het Nederlands boek ook maar 30x overschrijven :')


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Buh, that sounds like a lot of work.. Well, there's probably a reason for it, but it still stucks. Well, good luck c:


    Tijd voor koffie.

    Allunga schreef:
    Waarschijnlijk haal je nu wel een goed cijfer voor wiskunde
    Toen ik voor economie de samenvatting eens moest overschrijven als straf haalde ik een 8 voor het pw zonder te leren
    Sindsdien schrijf ik altijd de samenvatting over (gemiddeld 2 blaadjes voor en achter)


    Ik denk van wel ja :P
    Wat wonderbaarlyk is dat ik binnen een uur 7 blaadjes al af heb :D ik overdreef over dat een uur per blad denk ik of ik heb gwn geluk dat het zo snel ging :D


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Allunga schreef:
    Dan moeten jullie het wel heel bont hebben gemaakt


    26 - 02 - '16

    Wat hebben jullie wel niet gedaan om de leraar zo pissed off te maken o.o?

    Als je er niet mee eens bent kun je altijd nog naar je mentor, teamleider of decaan gaan -weet niet hoe het heet op andere scholen-. En dan zeggen dat je het strafwerk onredelijk vindt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jongens (die lekker aan het grammarnazi'en zijn, eigenlijk meisjes), zo kan 'ie wel weer?

    OT: Zoals meerdere zeggen: hij zal er vast een goede reden voor hebben? En verder, met smoesjes kom je nog niet verder, dus gewoon even op je tanden bijten en overschrijven. Beter dat je íéts leert, in plaats van helemaal niks.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahaha, dertig keer een hoofdstuk overschrijven? Fuck no. Als ik jou was zou ik even naar je mentor gaan.
    En hou alsjeblieft op met dat gezeik over haar Nederlands. ;-;

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 19:42 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Waarscijnelijk hebben jullie iets echt iets fout gedaan anders mag je iemand niet zomaar zoveel later overschrijven. Gewoon maken en klagen als het geen geldig reden is.

    Lol, de jeugd van tegenwoordig. Vroeger waren we blij toen we maar 50 keer een hoofdstuk hoefden over te schrijven (En vroeger waren de boeken dikker en de hoofdstukken langer, met kleinere letters en stonden er nog niet zoveel plaatjes in. Tegenwoordig is school voor randdebielen fso) want soms kreeg je overschrijftaken opgegeven in de triple digits. En wji, als hardcore diehard vergaarders der wijsheid, schreven er zo een of twee extra hoofdstukken bij, gewoon omdat we het konden.

    Ah, dat waren nog eens tijden.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Lol, de jeugd van tegenwoordig. Vroeger waren we blij toen we maar 50 keer een hoofdstuk hoefden over te schrijven (En vroeger waren de boeken dikker en de hoofdstukken langer, met kleinere letters en stonden er nog niet zoveel plaatjes in. Tegenwoordig is school voor randdebielen fso) want soms kreeg je overschrijftaken opgegeven in de triple digits. En wji, als hardcore diehard vergaarders der wijsheid, schreven er zo een of twee extra hoofdstukken bij, gewoon omdat we het konden.

    Ah, dat waren nog eens tijden.


    Zoals die ene keer dat we het grammaticaboek van latijn geheel over moesten schrijven! En we de woordenlijst van het andere boek er bij gooiden, gewoon omdat we dat konden. Good times, good times.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Holy fucking shit. 30 x? o_o
    Veel plezier dan maar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fortunatis schreef:
    Buh, that sounds like a lot of work.. Well, there's probably a reason for it, but it still stucks. Well, good luck c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yoda schreef:
    (...)

    Zoals die ene keer dat we het grammaticaboek van latijn geheel over moesten schrijven! En we de woordenlijst van het andere boek er bij gooiden, gewoon omdat we dat konden. Good times, good times.


    Maar dat was omdat het over Cicero ging, en Cicero was fucking badass. Hij had zelfs nog een toepasselijke uitspraak, wetend dat de jeugd van tegenwoordig een stel lamzakken zou zijn: "O tempora! O mores!"


    quidquid excusatio prandium pro

    Nou, dat hoef je dat hoofdstuk niet meer te leren iig ;)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 13:35 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ach ik heb ooit meer dan 500 Duitse woordjes moeten overschrijven omdat ik mijn huiswerk niet had gemaakt. Misschien kwam dit door het feit dat de lerares zelf ook een Duitser was. En ook dat ze "nablijven in een witte kamer met geen spullen, zodat je twee uur naar een muur kon staren" ook een passende straf vond als je een keer te laat de les inkwam.
    Maar 30x een heel hoofdstuk is behoorlijk overdreven, weet je zeker dat je het niet verkeerd gehoord hebt?


    Alleen maar tranen van geluk