• ik HAAT mijn wiskunde docent DX
    mijn HELE klas moet 30x de hele hoofdstuk overschrijven. en het is een grote hoofdstuk, geloof me ;( met alle tekeningen, theorie en al!! met de antwoorden erbij! wtf D: en het moet af zijn binnen een dag :(
    (weet je wel hoeveel papier verspilling dat is :( )

    het duurt al ong. 1 uur om een hele hoofdstuk te gaan overschrijven laat staan 30 keer :(
    iemand tips? advies? smoesjes? ik heb ze hard nodig :(


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Palmer schreef:
    Nou, dan hoef je dat hoofdstuk niet meer te leren iig ;)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Dat is wel heel erg veel... Ik zelf had het gewoon niet gedaan, dit is gewoon belachelijk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik had het gewoon een of twee keer gedaan. Als ik jou was zou ik gewoon naar mijn mentor of teamleider toestappen. 30x een hoofdstuk overschrijven is geen haalbare taak en dat zullen zij heus wel begrijpen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik had het grkopieerd of een tweedejaars ingehuurd(dat laatste heb ik serieus gedaan!)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sla gewoon wat dingen over. Doen we ook constant. Als iedereen het moet doen,gaat hij/zij ze niet allemaal verbeteren. Tenminste,dat doen mijn leerkrachten nooit.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    JamesPotter schreef:
    Ik had het grkopieerd of een tweedejaars ingehuurd(dat laatste heb ik serieus gedaan!)

    Loool.

    OT: Ik zou inderdaad gewoon dingen overslaan, dat wordt vast niet opgemerkt.


    :)

    Zelfs ik heb nog nooit zoveel strafwerk gehad ;o


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    dingen overslaan. En als het een troll-leerkracht is als mijn leerkracht geschiedenis, scheurt hij het toch lekker voor je ogen uiteen zonder na te kijken.
    (he seriously did that, love the guy. Hij accepteerde zelfs mijn opstel waarin ik moest uitleggen wat 'sorry' betekende, en ik in grote letters SORRY schreef over de hele bladzijde.)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik persoonlijk zou het niet maken, maar zo ben ik haha. Succes!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    We kregen extra tyd en nu heb ik hem af.. nu weet ik wel een hoop over wiskunde, zeker dat ik een voldoende ga halen voor de aankomende toets, zonder het te gaan leren :D


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.