• Is hier interesse voor? (:
    Skyland speelt zich af in het jaar 2251. De aarde is uiteengevallen in miljoenen blokken die nu om de voormalige kern heen cirkelen. Deze blokken worden bestuurd door de Sphere, een kwaadaardige dictatuur die het water steelt van onschuldige mensen. Onder deze mensen zijn "seijins", mensen met bovennatuurlijke krachten die gevoed worden door zonlicht. Lena en Mahad hebben zich aangesloten bij piraten nadat hun moeder gevangengenomen werd door Oslo, samen met deze piraten strijden ze tegen de onderdrukking van de Sphere. Met maar een doel, hun moeder te redden... -Wikipedia.

    Skyland was een serie die werd uitgezonden op nickelodeon en eigenlijk was de verhaallijn wel goed, tbh. Zonder originele personages en minimum van 300 woorden.

    300 woorden is dit:

    "Aiyana Mapiya Taini!" Ik had wat zitten kletsen met een paar vrouwen die manden aan het vlechten waren toen mijn moeders stem de rust kwam verstoren. Onze band was vroeger altijd goed geweest en ze had me altijd erg vrij gelaten in mijn doen en laten wat ik erg apprecieerde. Helaas was dit ontzettend veranderd sinds een aantal incidenten die zich hadden voorgedaan, het had mijn reputatie aangetast, maar ook die van mijn familie. Nu wilde mijn moeder dit zo goed en kwaad als het kon rechtzetten en dit had geresulteerd in een strenge moeder die elke zet van me in de gaten hield, soms ging ze zelfs zo ver door anderen oudere vrouwen in het dorp naar mij te vragen.
    Ik wierp kort een blik op de rest en stond toen op en liep naar mijn moeder toe die kort een afkeurende blik op mijn kleding wierp. Mijn kleding was niet anders dan die van de andere jonge vrouwen, maar naar mijn moeders mening te weinig verhullend. Ik droeg een lange rok die tot mijn enkels reikte en waarvan de zijkanten ingesneden waren tot bijna aan mijn heupen. Hierdoor zag je mijn benen, maar het had een puur praktische reden. Wij vrouwen moesten voor ons werk namelijk vaak neerknielen of hurken en dit was niet te doen met een gewone lange rok die de oudere vrouwen wel droegen. Boven mijn rok droeg ik een mouwloos shirtje dat tot net boven navel viel en ik zou Aiyana niet zijn als ik niet ook sieraden droeg op mijn kleding op te leuken. Vandaag had ik gekozen voor een stel gekleurde armbanden om iedere pols. Dit alles tot groot ongenoegen van mijn moeder, dit blijkbaar vond dat ik me moest kleden als een oudere vrouw om op die manier mijn reputatie, en dus die van mijn familie, te proberen herstellen.





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 18:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mhm, klinkt goed maar vind eht jammer dat er geen originele personages zijn. ^^ Sounds good though.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leuk, ik doe mee


    Spoiler alert: you will save yourself

    NightVale schreef:
    Mhm, klinkt goed maar vind eht jammer dat er geen originele personages zijn. ^^ Sounds good though.


    Haha echt? Ik vind fanfics (al was ik geen fan oid, haha) met originele personages altijd wat vreemd, vooral omdat hun lot dan al vast ligt enzo en omdat mensen ze vaak niet goed naschrijven, helemaal ooc gaan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Anyone?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ken Skyland niet (shame on me) dus snap ik niks van de verhaallijn. Maar moest ik het wel kennen, zou ik zeker meedoen. Ik hou van fanfics met originele personages in!

    Sorry :$


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ik ik!


    26 - 02 - '16

    aaah vind ik leuk! Ik was skyland al bijna helemaal vergeten, en nu wil ik het eigenlijk meteen terug kijken haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Zoidberg schreef:
    Ik ik ik!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amortensia schreef:
    Ik ken Skyland niet (shame on me) dus snap ik niks van de verhaallijn. Maar moest ik het wel kennen, zou ik zeker meedoen. Ik hou van fanfics met originele personages in!

    Sorry :$


    Er zitten juist geen originele personages erin en fanfic is een groot woord, want ik ben geen fan, jat enkel hun verhaallijn ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Anyone else? Als er niet meer animo is, is het niet nodig hem te openen denk ik namelijk zomaar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het spreekt me niet echt aan, die serie ook al niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik mis Skyland.

    Anyhow: zo'n rpg zou super zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    WAUW dat is lang geleden :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Morticia schreef:
    Het spreekt me niet echt aan, die serie ook al niet.


    Same here.


    Aan niets denken is ook denken.

    Klinkt awesome!! :D
    Volgens mij kende ik deze serie!! :D
    Dus ik doe zo ie zo mee! :D