• Waarom was hier nog geen topic over? waarschijnlijk heb ik die gewoon niet gezien
    Post hier al je leuke, grappige, enge, onbegrijpelijke dromen die je hebt gedroomd. Maakt niet uit wanneer. Misschien kennen jullie wel dat je als klein kind (of nu nog steeds) een droom hebt die je steeds bleef dromen. Die kan je hier natuurlijk ook neerzetten :3
    Als er al een topic over was, I'm ever so sorry.

    Vroeger had ik altijd 2 dromen die ik bleef herhalen:
    Een soort raar duiveltje op een motor kwam naar ons huis en wilde ons opeten. Wij (mijn vader, moeder, broer en soms mijn opa en oma) verstopten ons, maar dan heel slecht (onder de tafel of zo). Het kleine duiveltje vond mij altijd en wilde me al bijna opeten, maar ik riep altijd 'Ik ben niet lekker!' en dan werd ik wakker.


    Mijn andere droom was dat ik samen met mijn broer en de beste vriend van mijn broer in de auto van mijn vader zaten. Mijn vader was even de supermarkt in en plotseling begon de auto te rijden. Een van ons (meestal mijn broer of zijn beste vriend) kon autorijden en dan reden we naar huis. Maar het bleef stom want mijn vader was er niet en dat vond ik eng, ik dacht dat hij nooit thuis zou kunnen komen. Soms konden we ook niet remmen en bleven we maar rijden tot ik wakker werd.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Allready posted this one in LJH, but here we go again.

    Er was een x-factor voor dansers, en er waren drie mensen die de finale hadden gehaald. Gesina en Iris, twee meisjes uit mijn oude klas, waren finalisten. Ook Loran (kleine, katholieke jongen bij ons uit de klas die de R heel raar uitspreekt). Ik weet echt niet waarom, maar enfin. Nadat Iris helemaal af was gegaan, en Gesina had gedanst, was Loran dus aan de beurt. Hij danste de salsa met een of ander vaag figuur. Iedereen van de klas was mee om hem aan te moedigen en vonden hem ook vet goed, en Gordon was helemaal enthousiast. Iedereen uit het publiek ging meedansen, en toen werd Gordon ineens helemaal excited, en gilde zo van: Die twee jongens uit het publiek moeten ook! Die twee jongens waren dus Bas (drummerjongen uit klas) en DJ(gitarist uit klas). Hun waren dus vet falend aan het dansen, en de jury vond het helemaal geweldig en gaf hun de prijs. Loran dus vet pissed.

    Maar ik vond het wel dom. Want er is een andere jongen uit mijn klas die ik ship met Bas, D:


    Welcome in my weird fucking mind.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.