• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 1:49 ]


    -

    En toen werd ik gesorteerd in Slytherin op Pottermore. Dafuq, normaal zit ik altijd in Gryffindor. :'D

    Absoluut geen zin in die toets. Damn.


    :)

    Wish me luck
    Eerste wiskundeproefwerk van het jaar
    Hopelijk ook mijn eerste voldoende van het jaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik haat die rotschool!!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Hij doet het! Erg traag, maar het werkt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 8:15 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zo leuk die vroege dagen xd. Zit op school en dan mag ik 20/25 minuten gaan wachten xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Draculea schreef:
    En toen werd ik gesorteerd in Slytherin op Pottermore. Dafuq, normaal zit ik altijd in Gryffindor. :'D

    Slytherin = baas. Dan zit je bij mij. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vandaag weer lekker 10uur lang werken ._. MONEY COME TO ME


    -

    Father schreef:
    (...)
    Slytherin = baas. Dan zit je bij mij. :Y)

    Nice. :Y)
    God ik faal echt, had in 2011 als één van de eersten een Pottermore account en ik ga er nu pas mee bezig. :'D

    'De puzzel is de kunst in het werk'

    Mooie uitspraken in college Academische Vaardigheden vandaag. Jeetje, hij heeft erover nagedacht.


    We need a bigger boat.

    Laat het alsjeblieft droog zijn straks!


    Stenenlikker

    Ugh straks school. Vanavond piano o.O Ik heb gewoon nauwelijks kunnen oefenen/geoefend. Dat wordt fantastisch weer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik heb geen zin in Gender. Ik heb geen zin in die overfeministische instelling die dat mens ons opdringt. Ik heb geen zin ik die duizende 'uh's die ik dadelijk aan moet horen. Bah.


    We need a bigger boat.

    Levenloos door Q heen klikken. Ik heb echt zo'n interessant leven. :')

    Nee, zon, ga weg! Regen blijf. :c