• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 1:49 ]


    -

    Bieberen schreef:
    Tijdens 't nablijven vond m'n duits docent het wel leuk dat ik kapotte woordenboeken mocht gaan plakken. (cat)

    Beter dan dingen overschrijven :'D Uiteindelijk is het je eigen schuld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    American Horror Story 3 ziet er echt vet uit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hoe geweldig is dat toch. Heb je een dagje vrij, valt de stroom uit. Wat lekker warm was het toch. *sarcasm*

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 16:11 ]


    -

    Ik moet niet zoveel nadenken. Sigh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Koud vandaag.


    :)

    I feel stressed.. Ik wil niet op vrijdagavonden werken, maar tegelijkertijd moet m'n baas waarschijnlijk een nieuw iemand aannemen als ik 'nee' zeg...


    You are beautiful, you are love.

    Nog twee weken en dan kunnen we zien of het een jongen of een meisje wordt. Ik hoop een meisje, dan ben ik weer vijf euro rijker :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    So. Annoyed.
    So. Extremely. Annoyed.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ugh, in tweestrijd. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ugh, ik kan er echt niet tegen als iemand dezelfde naam gebruikt die ik normaal alleen gebruik. -.- Ik ben er echt aan gehecht geraakt.


    Your make-up is terrible

    Mijn vader gaat ook echt áltijd stofzuigen net wanneer ik thuis kom, terwijl hij de hele dag vrij is (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Father schreef:
    (...)
    Beter dan dingen overschrijven :'D Uiteindelijk is het je eigen schuld.

    Ik hoefde alleen m'n huiswerk te maken, niks overschrijven :'D Maar hij had wel een leuk klusje voor me, haha.

    Buh, ik wil die pretecho zien :c. Ik haat wachten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    First you talk all day long to me, than you don't react to anything I say. Like, c'mon!


    :)

    Ik word gek. Zó veel huiswerk. Dit is echt niet normaal meer. En dat in de tweede schoolweek. Dan vindt die docent het ook nog raar dat ik me had verslapen vanochtend en dus te laat kwam... pff.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.