• Ik heb dit hier geplaatst omdat ik dit voor school moet doen. Ik weet niet of ik het nu hier of bij 'Film' moet plaatsen. Mocht het verkeerd staan hier, zou het fijn zijn wanneer het verplaatst werd.

    Ik heb nogmaals jullie hulp nodig. Voor 'Repertoire' moet ik drie films aandragen, waarvan ik vind dat iedereen ze moet zien. Één van die films heb ik al vastgezet; de film '9'. Over de andere twee ben ik nog niet uit.

    Het liefst zou ik films aandragen die vrij weinig mensen kennen, maar die toch 'goed' zijn. Mochten jullie ideetjes hebben, zou ik ze graag horen. Ik moet het morgen namelijk al ingeleverd hebben en het is verplicht. Vandaar.

    Ohja: iedereen die helpt mag natuurlijk een stukje superheldentaart pakken. (:


    We need a bigger boat.

    Schindlers List.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Schindlers List.
    Dit was de eerste die in mij op kwam


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Je zult uiteindelijk toch films moeten kiezen die je zelf goed vindt, want je kunt natuurlijk niets noemen wat je helemaal niet hebt gezien. Zelf denk ik hierbij meteen aan dingen als Forest Gump, Into the Wild en Philadelphia, maar ook aan bijvoorbeeld Harry Potter. Dat zijn wel acht films, natuurlijk. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I agree with Schindlers List. Hmm, en verder... Into the wild ofzo?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    Je zult uiteindelijk toch films moeten kiezen die je zelf goed vindt, want je kunt natuurlijk niets noemen wat je helemaal niet hebt gezien. Zelf denk ik hierbij meteen aan dingen als Forest Gump, Into the Wild en Philadelphia, maar ook aan bijvoorbeeld Harry Potter. Dat zijn wel acht films, natuurlijk. :'D


    Dat is het probleem juist; ik vind er teveel 'goed' en een beetje peilen wat anderen vinden kan dan zeker geen kwaad. ^^'


    We need a bigger boat.

    Mr. Nobody, Clockwork Orange, The Man Who Wasn't There, Donnie Darko, Eraser Head, To Kill a Mockingbird, Bladerunner, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Babel, Precious, American Beauty, Se7en, Where the wild things are, Precious, Submarine.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Eternal Sunshine of the Spotless Mind
    The Ultimate Gift

    en minder bekend is Escape From Sobibor, maar die vind ik ook heel erg mooi :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    To Kill a Mockingbord :'D. TAAAART.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oh, en Perks of Being a Wallflower ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.