• Crashed on hell


    Verhaal:
    Jullie zijn op weg met vlucht 746 van wellington international airport in Nieuw-Zeeland richting Albany international airport in de staat New York. Plots is er turbulentie, er wordt gevraagd om de gordels aan te doen. Onverwacht komen jullie in een luchtzakking terecht. Eén van de motoren valt uit en de piloot vraagt om kalm te blijven, terwijl hij het vliegtuig veilig gaat proberen te landen. Maar dan plots ontploft de 2e moter. Het vliegtuig begint aan een ontstopbare val naar de grond en de staart van het vliegtuig breekt af. Het voorstuk valt op het strand van een onbewoond eiland, terwijl de staart helemaal de andere kant in de zee terecht komt, op enkele honderden meters van het strand.
    Hier begint dan de RPG. Jullie zoeken naar geliefden, vrienden, broers of zussen waarmee jullie op het vliegtuig zaten of helpen mensen. De mensen uit het staartgedeelte zijn sowieso in het water gevallen, de mensen uit het voorstuk kunnen zowel op het strand als in het water terechtkomen, of zelfs tot in de jungle geslingerd worden, waar je zelf liever begint.


    regels:
    -Je kiest zelf hoeveel personages, maar zorg dan wel dat je het kan bijhouden. Want hoe meer personages, hoe moeilijker het wordt als je even een dagje niet online kan komen of zo
    -duidelijk je naam en het stuk van het vliegtuig waarin je gecrasht bent bovenaan je tekst zetten.
    -Wanneer je out character gaat dan tussen haakjes, of *, of op een andere manier duidelijk af te scheiden van je tekst
    -Deze RPG maak ik samen met LogitG27. We zullen af en toe eens de dag laten eindigen en dan gedurende de nacht enkele dingen laten gebeuren. Wat er gebeurt? Dat is nog geheim, om het spannend te houden! ^^
    -Gelieve in het begin nog zoveel mogelijk op het strand te blijven en dan pas de jungle te gaan ontdekken. In het begin wachten jullie namelijk nog op redding, later in de RPG zal blijken dat alle pogingen tot contact maken met de buitenwereld falen.
    -Iedereen heeft een reden om op reis te gaan, dus jullie moeten wel een beetje een achtergrond te hebben. Gewoon een plezierreisje, voor je werk, familiebezoek,…
    -Er zijn duistere wezens in de jungle. In het begin zien jullie die NIET. Jullie mogen wel schrijven over vage schaduwen, fluisteringen, enge geluiden, maar nog niet over hoe het monster eruit zou zien. Later zullen wij een beschrijving van de monsters erop zetten, zodat jullie weten wat er jullie te wachten staat.
    -Er zijn wilde dieren op het eiland, dus of je daar een aanvaring mee krijgt beslis je zelf
    -Langere teksten zijn leuker en vlotter om te lezen, dus liefst geen oneliners.
    -Als je aan de RPG begint, dan niet om de volgende dag weer te stoppen. Het zou leuk zijn als iedereen het een beetje volhoudt.


    Voorstuk:
    - Felicia Chloe Curtis Huaso
    - Felicé Eve Gonzales LostMagic
    - Scarlett Bennett Irvine tijdelijk inactief
    - Aishlinn ''Linn'' Jay Quinn Butera
    - Mark Curtis LogitG27
    - Finn David Gonzales LostMagic
    - Dannick "Dan" Christopher Bradley Roar
    - Laurent Jared Dupont xAlways

    Staartgedeelte:
    - Alice Dupont Chocolata
    - Amelia Melody Daisiree Williams ginnypond
    - Emmett Robin Bradley Roar
    - Joseph Mason Dupont xAlways

    ER ZIJN NOG ALTIJD MEER DAN GENOEG PLAATSEN VRIJ. Mensen die interesse hebben kunnen zich in het rollentopic inschrijven. :)

    Voor vragen kan je zowel bij mij als bij LogitG27 terecht! :)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 18:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Felicé Eve Gonzales
    Ik knik en glimlach. Ik pak wat hout en begin het juist te leggen. Dan pluk ik wat droog gras en haal de aansteker uit. Ik steek het gras aan en hoop dat het net zo goed werkt als stro of hooi. Ik steek het eronder en blaas zachtjes. Als ik tevreden ben en de vlammen aan het hout likken en zo overgaan, kijk ik Dan trots aan. 'Scoutskamp is blijkbaar voor iets nog goed geweest.' grinnik ik en ga onder het afdakje met hem zitten. Ik pak een paar besjes en stop ze in mijn mond. 'Er zijn hier nog kleren, ze zijn misschien iets te groot voor je maar alles is beter dan hier ziek worden toch?' vraag ik en gooi hem een jeans, riem en shirt toe. Ik neem hetzelfde voor mezelf en kijk hem aan. 'Wil je alsjeblief omdraaien?' De kleren voelen klam aan die ik nu aan heb.


    Dannick "Dan" Christopher Bradley

    Bewonderend keek ik toe hoe het meisje voor me het vuur aanmaakte. Ik zou van frustratie als het niet lukte de aansteker in het water gooiden en mokkend gaan zitten. Ik moest even lachen toen ze grinnikte dat scoutskamp nog van pas was gekomen en knikte. 'Dat kan inderdaad heel goed van pas komen' grijnsde ik. Toen ze een paar besjes in haar mond stopte volgde ik haar voorbeeld maar pakte er een stuk of drie. Te veel op maken zou misschien niet zo goed zijn. Mijn gedachten waren alweer naar Emmett gevlogen. Het was toch normaal dat je -je tweelingbroer mistte? Iedereen zou zijn of haar tweelingbroer missen. Maar misschien stelde ik me wel aan. 'Dankjewel' glimlachte ik toen ik de kleren ving. Al gelijk lachte ik weer. 'Natuurlijk' Ik liep een eindje weg om Felicé haar privacy te gunnen en deed mijn eigen kleren ook uit. Als eerst deed ik de jeans aan en de riem om -om hem hoog te houden en daarna het shirt. Gelukkig was het niet echt te groot. Mijn gympen bleven uit, die nam ik zo wel mee. 'Klaar?' riep ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Curtis || Voorstuk

    Ik kijk hem twijfelend en tegelijk glimlachend om zijn liefheid aan. "Ik weet niet... toch zeggen als je koud hebt eh." beveel ik hem zachtjes en doe dan snel zijn warme vest aan. Ik doe hem helemaal dicht en kruip dan weer dicht tegen Mark aan.
    "Hmmmm!!" glimlach ik dan genietend, terwijl ik mijn hoofd weer op zijn schouder leg.
    "Morgen zitten we terug thuis en vertellen we onze avonturen aan iedereen." glimlach ik. "Of misschien zelfs al vandaag."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Roar schreef:
    (...)

    Dannick "Dan" Christopher Bradley

    Bewonderend keek ik toe hoe het meisje voor me het vuur aanmaakte. Ik zou van frustratie als het niet lukte de aansteker in het water gooiden en mokkend gaan zitten. Ik moest even lachen toen ze grinnikte dat scoutskamp nog van pas was gekomen en knikte. 'Dat kan inderdaad heel goed van pas komen' grijnsde ik. Toen ze een paar besjes in haar mond stopte volgde ik haar voorbeeld maar pakte er een stuk of drie. Te veel op maken zou misschien niet zo goed zijn. Mijn gedachten waren alweer naar Emmett gevlogen. Het was toch normaal dat je -je tweelingbroer mistte? Iedereen zou zijn of haar tweelingbroer missen. Maar misschien stelde ik me wel aan. 'Dankjewel' glimlachte ik toen ik de kleren ving. Al gelijk lachte ik weer. 'Natuurlijk' Ik liep een eindje weg om Felicé haar privacy te gunnen en deed mijn eigen kleren ook uit. Als eerst deed ik de jeans aan en de riem om -om hem hoog te houden en daarna het shirt. Gelukkig was het niet echt te groot. Mijn gympen bleven uit, die nam ik zo wel mee. 'Klaar?' riep ik.


    Felicé Eve Gonzales
    Ik trok mijn klamme kleren uit en kijk even twijfelend naar mijn ondergoed. Moet ik die nu ook uitspelen? Ik besluit een boxer van de man te nemen en laat die over mijn heupen glijden. Natuurlijk veel te groot. Ik doe mijn bh ook uit, het is toch niet gezond om er in te slapen en die doe ik morgen wel aan. Ik trek de jeans aan en bind die strak samen. Natuurlijk is hij veel te groot. Ik trek het shirt aan en het komt tot mijn knieen. Oke morgen kan ik dus een kleedje aan... maar voor nu houd ik de jeans aan. Ik loop naar de zee met mn ondergoed en was het even uit. Dan loop ik terug naar het afdakje en leg het op het gras om te drogen. Ik was net terug als ik 'Klaar!' hoor. 'Ja maar niet lachen.' roep ik terug. Ik scheur een stuk van een van de shirt onderaan en gebruik het als haar lint.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Felicia Curtis || Voorstuk

    Ik kijk hem twijfelend en tegelijk glimlachend om zijn liefheid aan. "Ik weet niet... toch zeggen als je koud hebt eh." beveel ik hem zachtjes en doe dan snel zijn warme vest aan. Ik doe hem helemaal dicht en kruip dan weer dicht tegen Mark aan.
    "Hmmmm!!" glimlach ik dan genietend, terwijl ik mijn hoofd weer op zijn schouder leg.
    "Morgen zitten we terug thuis en vertellen we onze avonturen aan iedereen." glimlach ik. "Of misschien zelfs al vandaag."


    Mark Curtis - Voorstuk

    "Natuurlijk schat, maar bij jou is het nooit koud.." glimlach ik terwijl ik t vest om haar heen sla, die ze dan aandoet. Stevig sla ik mijn armen weer om haar heen en knuffel haar dichtbij me. "Hmmm.." antwoord ik genietend op die van haar en leg mijn hoofd op die van haar, zachtjes. Dan hoor ik haar zeggen over terug thuis.. Kort schiet ik even met een mond vol tanden. We zullen binnenkort vast gered worden.. maar morgen al..? "Heh.. ja, inderdaad.. En dan even de maatschappij aanklagen voor heel wat geld. Maar wat vooral t belangrijkst is, inderdaad, samen met jou op de bank, warme kop met chocolademelk en.. warmte, en jouw heerlijke zachtheid.." glimlach ik na mijn twijfelachtige "heh". Zacht druk ik dan een kus op haar hoofdje.


    It's high noon.

    Felicia Curtis || Voorstuk

    Ik glimlach, terwijl ik mijn knieën een beetje optrek om het nog warmer te hebben. "Ja, samen. Met een tas warme soep." verbeter ik dan glimlachend. Ik leg mijn hoofd wat beter op zijns schouder en kruip nog dichter tegen hem aan. Ik begin te gapen en mijn ogen vallen een beetje toe.
    "Het was zo een mooie vakantie." glimlach ik slaperig. Even is het net als die ene nacht. Toen hebben we ook 's avonds op het strand gezeten, kijkend naar de sterren. Alleen hadden we daarna een hotel om naar terug te keren. En een zacht bed om in te slapen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mark Curtis - Voorstuk

    Ik glimlach ook weer even bij haar verbetering. "Ja, soep, nog beter, gekkie" glimlach ik dan en geef haar een heel zacht speels duwtje. Meteen trek ik haar weer bij me en blijf naar de lucht staren, en naar het vuur. Dan hoor ik weeral haar lieve stem over de vakantie. "Dat was het zeker, schat.. De mooiste ooit, en hij is nog niet voorbij.. Zodra we hier vandaan zijn heb ik nog een heel mooi cadeau voor je.." glimlach ik. Het is waar wat ik zeg, we gaan namelijk nog naar Disneyland.. Maar dat weet zij niet.. Zacht zucht ik en ril even kort, maar niet opvallend. Ja, het is fris, maar zij mag mijn vest houden. Ik steek een hand uit naar het vuur en warm hem op en leg hem dan op Felicia haar wang. "Warm hè?" glimlach ik en knipoog.


    It's high noon.

    Felicia Curtis || Voorstuk

    "Cadeau?" vraag ik dan wat wakkerder. Ik kijk hem nieuwsgierig aan, toch vraag ik niet verder. Ik hou van verrassingen, toch als ze van hem komen. Dus ik laat het bij wat het is en ga geduldig wachten, of ja, ongeduldig, maar wachten in ieder geval.
    Ik "Hmmm" genietend wanneer hij zijn hand zo tegen mijn wang legt. "Heerlijk." glimlach ik. Ik ga onbewust wat meer tegen hem aan leunen, omdat ik steeds een beetje meer moe wordt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mark Curtis - Voorstuk

    "Ja, cadeau schat, een cadeau helemaal voor jou, van mij" glimlach ik een beetje plagend en haal mijn hand van haar wang. Weer warm ik hem op bij het vuur en doe het dan nog eens. Ik ben echt gek op haar glimlach. "Of het is niet mijn hand die warm is, maar jij die gewoon hot is.." glimlach ik. Ik voel dat ze steeds meer leunt. "Wil je liggen schat? Met je hoofd op mijn schoot?" vraag ik en kijk naar haar. "Je bent echt mooi.." zeg ik erachteraan, alsof ik er plots opnieuw achter kom.


    It's high noon.

    Felicia Curtis || Voorstuk

    Ik kijk hem waarschuwend, maar met een brede glimlach aan als hij me zo gaat zitten plagen.
    Ik lach zachtjes. "Ik ben ervan overtuigd dat jij hier hot bent." grijns ik en onderdruk maar net een gaap.
    "Nee, hoor, zo is goed." zeg ik dan op zijn vraag of ik wil liggen. Ik kan het nog wel even aan. Daarna lach ik verlegen en bloos een beetje om zijn lieve woorden. Zachtjes giechel ik en draai me nog iets meer naar hem toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Iemand voor Finn?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mark Curtis - Voorstuk

    "Gekkie, jij bent het, dat weet je, dat heb ik al vaak genoeg gezegd" glimlach ik en duw haar weer kort plagend en zachtjes. Als ze niet wil liggen knik ik, mij om t even, zolang ze maar heel dicht bij me is. Dan draait ze zich nog iets naar me toe. Ik glimlach weer als ik haar beetje verlegen zie doen. "Ik meen het, schat, je bent echt bloedmooi.." fluister ik zacht in haar oor en beweeg m'n lippen dan naar die van haar voor een zachte kus. Dan kijk ik haar weer aan en knipoog.


    It's high noon.

    Felicia Curtis || Voorstuk

    Ik glimlach nog breder en sluit dan mijn ogen.
    "Vertel eens wat over oneze vakantie." zeg ik zachtjes. Zijn stem stelt me zo gerust, dus ik wil hem zoo graag horen praten. Ik hou het nazinderde gevoel van zijn lippen op de mijne vast, terwijl ik me alleen maar blije dingen ga voorstellen.
    De geluiden en andere dingen sluit ik buiten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Iemand voor Finn?

    hij kan wel bij ons terecht :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Felicia Curtis || Voorstuk

    Ik glimlach nog breder en sluit dan mijn ogen.
    "Vertel eens wat over oneze vakantie." zeg ik zachtjes. Zijn stem stelt me zo gerust, dus ik wil hem zoo graag horen praten. Ik hou het nazinderde gevoel van zijn lippen op de mijne vast, terwijl ik me alleen maar blije dingen ga voorstellen.
    De geluiden en andere dingen sluit ik buiten.


    Mark Curtis - Voorstuk

    Een glimlach verschijnt op mn gezicht als ze vraagt over de vakantie. Gelukkig denkt ze daaraan, niet dat we hier vast zitten, voor nog even.. "Heh.. Natuurlijk schat, weet je nog toen we met onze gehuurde auto ons hotel niet konden vinden? Ik raakte geïrriteerd en jij stelde voor even te parkeren. Je hebt me toen gezoend om me gerust te stellen.." Glimlach ik en stop even.. "En dat was echt heel lief.. Toen we weer weggingen vonden we het hotel niet veel later, het leek wel magie!" glimlach ik dan en knuffel haar nog even wat steviger.. Ze is zo lief..


    It's high noon.

    Felicia Curtis || Voorstuk

    Ik glimlach en ga dan toch liggen met mijn hoofd op zijn schoot.
    "Jaah." lach ik zachtjes. "Je flipte hem bijna. Ik zei toch dat het goed kwam liefje." ik glimlach en kijk naar hem op. Ik lig met mijn rug naar het vuur en mijn gezicht naar hem toe. Zo is mijn rug lekker warm en voelt dat veilig, terwijl ik hem glimlachend kan aankijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”