• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Ik moet echt moeite doen om me in te houden, om niet in huilen uit te barsten. Het is verdomme nog weekend en ik ga me helemaal druk lopen maken. Stop it Erieka, stop it!


    26 - 02 - '16

    Bieberen schreef:
    (...)
    SAME PROBLEM HERE GURL. Gelukkig heb ik er twee gevonden die nog niet bezet zijn, ik kan alleen niet kiezen (cat)


    Nou, volgens Malkovich is de username die ik wil helemaal nog niet bezet.
    Is het zo dat als iemand de username die ik wil, in haar eigen username heeft staan, maar dat ie er nog wat voor heeft staan. Kan ik de username dan gewoon wel nemen?


    En uit welke kun je niet kiezen dan? Stuur anders een pb. ^^ Sowieso kun je de ander altijd later nog nemen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zoidberg schreef:
    Ik moet echt moeite doen om me in te houden, om niet in huilen uit te barsten. Het is verdomme nog weekend en ik ga me helemaal druk lopen maken. Stop it Erieka, stop it!



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hardlopen of niet te hardlopen? Dat is de vraag.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lekker even een ochtendje gamen en verder niets doen. Eventueel nog een cake bakken, maar heerlijk rustig.


    :)

    Ik hoor telkens een auto langsrijden en kan het niet laten om te zien of het een tntbusje is. Lol, ik moet echt meer geduld hebben. :'D
    Oh wait.. tnt is postnl. Ook goed. (cat)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 11:11 ]

    Huiswerk yay.


    •*• Lululu •*•

    Delancy schreef:
    Huiswerk yay.


    Zaterdag om 11 uur? What kind of person are you!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Durrrr (cat)

    ik zou eigenlijk nu ook mijn huiswerk moeten doen.


    Some people are art and do art at the same time

    Waarom ontslaan ze hun niet hier en laten het gewoon dicht?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Delancy schreef:
    Huiswerk yay.


    Stenenlikker

    Kaartjes voor Ellie Goulding zijn binnen bitchesss


    Alleen maar tranen van geluk

    Jaaaaaaaaaaa! *O*

    Okay, ik ga mezelf aanzetten tot huiswerk maken en ik moet morgen echt gaan sporten. Ik ben aangekomen en ugh, dat wil ik dus echt er ook weer af hebben. En het is fucking vaag, aangezien ik beter gegeten heb en meer gesport :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.