• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Morticia schreef:
    Net een uur door de regen gelopen. (cat)


    Dat je dan nog steeds niet ziek bent. Ik zou dan vreselijk verkouden worden, of op z'n minst een loopneus krijgen.


    Some people are art and do art at the same time

    Straks lekker de stad in *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Godver zeg, elke naam die ik wil is al bezet. Zelfs waarvan de user gebant is, of de user is al een jaar niet meer online geweest. (cat)

    Bieberen schreef:
    Godver zeg, elke naam die ik wil is al bezet. Zelfs waarvan de user gebant is, of de user is al een jaar niet meer online geweest. (cat)


    Ik weet precies wat je doormaakt :c


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Ik weet precies wat je doormaakt :c

    Ik heb deze naam al een tijdje en twijfel al lang over 'm veranderen. Nu wíl ik 'm veranderen, is zowat alles bezet. (cat)

    Stop met janken Abby. Je krijgt geen aandacht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shit neeee! D:
    De username die ik wil is geloof ik al bezet. Door iemand die een jaar geleden voor het laatst online is geweest! O pleaaase! :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat het zo erg als mensen usernames nemen, dan jarenlang niet online komen en die accounts kunnen dan niet verwijderd worden. ZO hatelijk.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Ik haat het zo erg als mensen usernames nemen, dan jarenlang niet online komen en die accounts kunnen dan niet verwijderd worden. ZO hatelijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    Shit neeee! D:
    De username die ik wil is geloof ik al bezet. Door iemand die een jaar geleden voor het laatst online is geweest! O pleaaase! :C

    SAME PROBLEM HERE GURL. Gelukkig heb ik er twee gevonden die nog niet bezet zijn, ik kan alleen niet kiezen (cat)

    Drama, ik moet kiezen tussen twee usernames én een nieuwe foto. (cat)

    Mag ik je weer weg brengen? Met plezier.


    •*• Lululu •*•

    Je bent echt zo'n onuitstaanbaar rot kind. Verdwijn (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Adem in, adem uit. Relax Laura, ga geen dingen zeggen waar je spijt van krijgt.

    Draculea schreef:
    Adem in, adem uit. Relax LauraFenna, ga geen dingen zeggen waar je spijt van krijgt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'