• Deadline voor opdracht 4: donderdag 14-11-2013.

    Deelnemers: (vol!)
    Leonie ~ PotterheadMe [Uitstel voor opdracht 4]
    Kim ~ Newt [Joker voor opdracht 4]
    Nathalie ~ DreamerN [Opdracht 4 ingeleverd]
    Femke ~ JamesPotter[Opdracht 4 ingeleverd]/quote]

    De story.
    In de story verschijnen de opdrachten en beoordelingen.
    Toestemming van Krull.
    Toestemming thema wedstrijd

    Beste Chocolata,

    bij deze krijg je toestemming om je thema wedstrijd te openen. Veel plezier!

    Groeten, Krull


    - Ik zoek 5 tot 10 enthousiaste deelnemers. Men krijgt tien dagen om zich in te schrijven, of eerder als het al vol is.
    - Ik zoek geen juryleden. Ik jureer zelf.
    - In totaal zijn er vijf rondes, één ronde duurt zeven dagen. Uitstel kan je vragen, mits een goede reden te hebben. Je kunt maximaal drie dagen uitstel en vraagt het uitstel ten laatste twee dagen voor de deathline.
    - Ben je een dag te laat? Per dag krijg je een punt af op je creatie. Heb je na drie dagen de opdracht nog steeds niet ingeleverd, dan val je af.
    - Inschrijven doe je in dit topic of via een PB/GB naar mij. Gelieve niet beiden! ^^
    - Vermeld bij het inschrijven ook je voornaam, ik noem jullie namelijk bij je naam. Als je dat liever niet hebt, vermeld je naam dan simpelweg niet.

    - Er valt niemand af in deze wedstrijd. Na iedere ronde krijg je een punt, aan het einde wordt het gemiddelde berekend. Dit bepaalt je plaats.
    - Ik werk met jokers. Iedereen krijgt één joker, die je kan gebruiken om een opdracht over te slaan. Als je geen joker gebruikt, krijg je er een punt bij, boven je gemiddelde.
    - Tijdens deze wedstrijd maak je iedere week een opdracht, in het thema van Harry Potter, uiteraard. De eerste opdracht verschijnt in de story zodra de inschrijvingen gesloten zijn.
    - In de story krijg je ook je beoordeling te zien. Ik raad je dus aan om er een abo op te nemen, want ik waarschuw niet.
    - Wat voor opdrachten zijn het? Schrijven, quizzen, fotograferen, parodiëren en tekenen zal aan bod komen tijdens de wedstrijd. Meer vertel ik nog niet! : P Zorg er wel voor dat je over een camera beschikt en de foto's op je computer kan zetten.

    - Plagiaat en het overtreden van de huisregels is ten strengste verboden. Bij het overtreden van de regels zet ik je uit de wedstrijd, zonder pardon. Als je je inschrijft, ga ik er ook van uit dat je de regels van de wedstrijd kent.
    - Heb je dyslexie of iets anders? Zeg het, alsjeblieft.
    - Schrijf jezelf niet zomaar uit de wedstrijd. Wees er zeker van dat je genoeg tijd en enthousiasme hebt, want het is bijzonder vervelend om een deelnemer te verliezen.
    - Je doet mee aan deze wedstrijd voor de lol, niet voor de prijs. De winnaar krijgt dus vooral de eer als prijs, maar ik zal ook een maand lang reclame voor zijn creaties maken op mijn profiel en dergelijke.
    - Nog vragen? Stel ze gewoon in het topic, of hoe jij het het liefst doet.


    Veel plezier! ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 19:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Hmm, best wel jammer. Maar goed (:.


    Sorry.:$ Thanks.(flower)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ben klaar, maar ik hebgeen stories waar ik hem in kan plaatsenD;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik ben klaar, maar ik hebgeen stories waar ik hem in kan plaatsenD;


    {Zo goed als en zit met hetzelfde XD }


    Credendo Vides

    JamesPotter schreef:
    Ik ben klaar, maar ik hebgeen stories waar ik hem in kan plaatsenD;

    Same problem :'D
    Mogen we hem niet gewoon in ons fotoboek op Quizlet plaatsen?
    Al twee mensen hebben Snape herkend en hij is nog niet eens af :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ^ Dat is een goed teken ;D.
    Mij best ^^.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 21:28 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    ^ Dat is een goed teken ;D.
    Mij best ^^.

    Fjieuw, dat scheelt weer ^^
    Hij is momenteel een één-oog x'D En die mond irriteert me, maar hij klopt inmiddels al vele malen meer dan eerst. Ik hoop hem vanavond nog af te hebben en anders morgen, want zondag heb ik er nauwelijks tijd voor ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben klaar :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mag ik uitstel??


    take me back to the basics and the simple life

    Severus Snape
    Ik ben stiekem toch wel heel erg blij met het eindresultaat ^^

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 22:32 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    @Leonie: Is goed, ik ben toch ziek D:.
    @Kim: Wow, die is zó ajdskhfkshfkshf!

    Ik ga de story maar weer eens aanpassen :].


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Fuck. Ik ga het echt niet halen voor vandaag!
    Kan ik uitstel krijgen?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    Fuck. Ik ga het echt niet halen voor vandaag!
    Kan ik uitstel krijgen?

    De deathline is tegen morgen ;]. Maar het is goed!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    sorry. Ik moet echt te veel leren -_-


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Beaton > Ararog


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Godsamme, dat haar is echt een ramp. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''