• Deadline voor opdracht 4: donderdag 14-11-2013.

    Deelnemers: (vol!)
    Leonie ~ PotterheadMe [Uitstel voor opdracht 4]
    Kim ~ Newt [Joker voor opdracht 4]
    Nathalie ~ DreamerN [Opdracht 4 ingeleverd]
    Femke ~ JamesPotter[Opdracht 4 ingeleverd]/quote]

    De story.
    In de story verschijnen de opdrachten en beoordelingen.
    Toestemming van Krull.
    Toestemming thema wedstrijd

    Beste Chocolata,

    bij deze krijg je toestemming om je thema wedstrijd te openen. Veel plezier!

    Groeten, Krull


    - Ik zoek 5 tot 10 enthousiaste deelnemers. Men krijgt tien dagen om zich in te schrijven, of eerder als het al vol is.
    - Ik zoek geen juryleden. Ik jureer zelf.
    - In totaal zijn er vijf rondes, één ronde duurt zeven dagen. Uitstel kan je vragen, mits een goede reden te hebben. Je kunt maximaal drie dagen uitstel en vraagt het uitstel ten laatste twee dagen voor de deathline.
    - Ben je een dag te laat? Per dag krijg je een punt af op je creatie. Heb je na drie dagen de opdracht nog steeds niet ingeleverd, dan val je af.
    - Inschrijven doe je in dit topic of via een PB/GB naar mij. Gelieve niet beiden! ^^
    - Vermeld bij het inschrijven ook je voornaam, ik noem jullie namelijk bij je naam. Als je dat liever niet hebt, vermeld je naam dan simpelweg niet.

    - Er valt niemand af in deze wedstrijd. Na iedere ronde krijg je een punt, aan het einde wordt het gemiddelde berekend. Dit bepaalt je plaats.
    - Ik werk met jokers. Iedereen krijgt één joker, die je kan gebruiken om een opdracht over te slaan. Als je geen joker gebruikt, krijg je er een punt bij, boven je gemiddelde.
    - Tijdens deze wedstrijd maak je iedere week een opdracht, in het thema van Harry Potter, uiteraard. De eerste opdracht verschijnt in de story zodra de inschrijvingen gesloten zijn.
    - In de story krijg je ook je beoordeling te zien. Ik raad je dus aan om er een abo op te nemen, want ik waarschuw niet.
    - Wat voor opdrachten zijn het? Schrijven, quizzen, fotograferen, parodiëren en tekenen zal aan bod komen tijdens de wedstrijd. Meer vertel ik nog niet! : P Zorg er wel voor dat je over een camera beschikt en de foto's op je computer kan zetten.

    - Plagiaat en het overtreden van de huisregels is ten strengste verboden. Bij het overtreden van de regels zet ik je uit de wedstrijd, zonder pardon. Als je je inschrijft, ga ik er ook van uit dat je de regels van de wedstrijd kent.
    - Heb je dyslexie of iets anders? Zeg het, alsjeblieft.
    - Schrijf jezelf niet zomaar uit de wedstrijd. Wees er zeker van dat je genoeg tijd en enthousiasme hebt, want het is bijzonder vervelend om een deelnemer te verliezen.
    - Je doet mee aan deze wedstrijd voor de lol, niet voor de prijs. De winnaar krijgt dus vooral de eer als prijs, maar ik zal ook een maand lang reclame voor zijn creaties maken op mijn profiel en dergelijke.
    - Nog vragen? Stel ze gewoon in het topic, of hoe jij het het liefst doet.


    Veel plezier! ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 19:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aragog schreef:
    Beaton > Ararog


    Asdfghjkl je hebt hem terug genomen;D ik heb hem echt gemist! Net als je profielfoto;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=255964

    Tada, mijn creatie. Ik vind de foto op Q niet erg mooi, in mijn bestanden is hij mooier, dus ik heb hem ook nog even op tinypic geüpload.
    Ik teken nooit. Verwacht er dus maar niet te veel van;p




    Ps: ik heb de boek-James gedaan, niet de film-James

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 20:59 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Chocolata schreef:
    @Leonie: Is goed, ik ben toch ziek D:.
    @Kim: Wow, die is zó ajdskhfkshfkshf!

    Ik ga de story maar weer eens aanpassen :].

    Dank je wel :Y) Ik irriteer me nu alleen aan dat ene plukje haar bovenaan die lijkt te zweven, maar ik ga het maar gewoon zo laten (cat)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik hoop maar dat ik morgen de tijd heb om even achter de pc te duiken om de foto te posten want via mijn Ipod lukt het niet echt XD


    Credendo Vides

    Ik kon echt geen tijd vinden, ik dacht dat ik het voor 20:00 kon halen, maar zo'n familie vergadering liep behoorlijk uit ):

    Klikje
    Foto is een beetje raar geworden, vind ik wel jammer ):
    Hier ook nog even, misschien is die hier duidelijker :



    Lucius Malfoy ; The beginning of a Death Eater
    Hij is hier dus veel jonger (;


    Credendo Vides

    Ga ik weer, ik dacht dat we tot en met vandaag hadden. :/ het zou wel fijn zijn als de opdracht ook in de beginpost komt te staan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ingeleverd. TTTTT____TTTTT


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wanneer krijgen we eigenlijk de beoordeling ? X:


    Credendo Vides

    Ik wacht en ik wacht... LOTTA! :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DreamerN schreef:
    Wanneer krijgen we eigenlijk de beoordeling ? X:

    Deze avond, waarschijnlijk. Ik ben bijna klaar, alleen wacht ik nog op de inzendigen van Nori, Leonie en Fleur, en die kunnen officieel nog tot acht uur vanavond inleveren ^^.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Deze avond, waarschijnlijk. Ik ben bijna klaar, alleen wacht ik nog op de inzendigen van Nori, Leonie en Fleur, en die kunnen officieel nog tot acht uur vanavond inleveren ^^.

    Ah, oké (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Chocolata schreef:
    (...)
    Deze avond, waarschijnlijk. Ik ben bijna klaar, alleen wacht ik nog op de inzendigen van Nori, Leonie en Fleur, en die kunnen officieel nog tot acht uur vanavond inleveren ^^.


    Oh haha oké, neem je tijd hoor, ik wou het alleen even weten (:


    Credendo Vides

    Chocolata schreef:
    (...)
    Deze avond, waarschijnlijk. Ik ben bijna klaar, alleen wacht ik nog op de inzendigen van Nori, Leonie en Fleur, en die kunnen officieel nog tot acht uur vanavond inleveren ^^.


    Aangezien ik nog helemaal niet begonnen ben heb ik het idee dat ik dat niet ga redden D:


    take me back to the basics and the simple life

    11 oktober 2013 om 20:00.


    dusssss? tot wanneer hebben we nou nog?


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    dusssss? tot wanneer hebben we nou nog?

    Oeps, inderdaad x].

    Mensen, ik vrees dat het onmogelijk is om het voor vanavond klaar te krijgen, omdat mijn moeder één of andere achterlijke straf heeft bedacht en ik niet meer op mijn computer mag tot vrijdagavond. :C


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it