• Hey iedereen!
    Als je wil meedoen, gelieve dan alles eerst even door te lezen.
    Ik heb toestemming gekregen van Krull
    Beste Cenation,

    Bij deze krijg je toestemming om een New BFF wedstrijd te openen. Veel plezier!

    Groeten, Krull




    • Bedoeling & regels •

    Ik zoek ongeveer zo een 10 tot 15 actieve deelnemers die de tijd hebben voor deze wedstrijd. De wedstrijd zal zo een 5 rondes bevatten waar je elke keer een tien dagen de tijd voor zal hebben. Elke opdracht zal weer eens wat anders zijn, moest het niet lukken kan je me aanspreken. Je zend je opdracht in, in een privé bericht naar mij, je mag een eigen story hebben, ik heb er ook één voor de opdrachten, beoordelingen en punten. Je kraakt niemand af, iedereen is uniek en je zou het ook niet leuk vinden als ze jouw werk komen afkraken, opbouwende kritiek is dan wel toegelaten. Gelieve naamsveranderingen door te geven en ook je afwezigheid moest je weg gaan of zo. Er valt niemand af, ik werk met een puntensysteem. Ik probeer alles zo snel mogelijk na te kijken en hoop met deze wedstrijd iemand te vinden die dezelfde interesses heeft. Ohja, hier gelden alle regels van Quizlet, ik verwacht dat je alles opnieuw schrijft/maakt en niks kopieert van vorige wedstrijden. Ik zoek geen juryleden en een joker inzetten is helaas niet mogelijk!

    • Deadline & uitstel •

    Je hebt tien hele dagen de tijd om je opdracht in te leveren, denk je dat je tijd te kort hebt of is er iets tussen gekomen? Dan kan je altijd uitstel aanvragen van maximum vier dagen, niet langer want dan trek ik een punt per dag af tot je inlevert. Bij de volgende deadline nog niet ingeleverd? Dan zal ik je helaas uit de wedstrijd moeten zetten, aangezien ik niet elke keer wil blijven wachten. Uitstel vraag je een dag voor de deadline aan en dit met een geldige reden, heb je die niet, dan keur ik je uitstel niet goed en kan ik alsnog aan je punten gaan.

    • Puntentelling •

    Ik beoordeel niet specifiek op dingen, ik kijk gewoon vooral naar alles in het algemeen, als je als beste vriendin bij me zou passen. Je krijgt per opdracht een punt op 10. Op het einde van de wedstrijd wordt alles opgeteld en uiteindelijk door de aantal opdrachten gedeeld.

    • Prijzen •

    Natuurlijk is de hoofdprijs mijn vriendschap, maar ik maak ook een maand reclame voor één creatie van je naar keuze op mijn profiel en in mijn lopende/actieve stories.

    • Extra •

    Zouden jullie je naam kunnen opgeven bij aanmelding dat ik jullie bij naam kan aanspreken?
    Vragen mogen altijd gesteld worden en feedback op beoordelingen mogen, maar hou het vriendelijk.
    Story > Klik! (gelieve een abo te nemen)


    Juryleden:
    Gylani • Sylvie

    Deelnemers:
    Gemela • Gail
    Opdracht 1: Ingeleverd / -1 door te laat inleveren
    Opdracht 2: Ingeleverd
    Opdracht 3: Ingeleverd
    Opdracht 4: Ingeleverd
    Opdracht 5: Ingeleverd

    xiheartharry • Myrna
    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Ingeleverd
    Opdracht 3: Ingeleverd
    Opdracht 4: Ingeleverd
    Opdracht 5: Ingeleverd

    IrishNialler • Yvonne
    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Ingeleverd
    Opdracht 3: Ingeleverd
    Opdracht 4: Ingeleverd
    Opdracht 5: Ingeleverd

    Uit de wedstrijd:
    Scavo • Evi
    Roar • Brooke
    Moams • Maartje
    Quatorze • Fren
    ILOVEUXXX • Hade
    Zayniak • Sterre
    xLittleBirds • Dianne
    ZiallLilo • Fleur
    Forsythia • Marlou


    Opdracht 1
    In de eerste opdracht wil ik jullie graag beter leren kennen. Daarom wil ik dat jullie wat meer over jezelf vertellen, dit mag op verschillende manieren gebeuren. In een verhaal, gedicht, collage, knutselwerk, filmpje, ect. Gebruik je fantasie en creativiteit, je mag kiezen wat je doet, zolang ik maar meer over je te weten kom is het goed. Wie ben je? Wat zijn je hobby's? Wie is je idool als je die hebt? Welke muziek en films vind je leuk? Ect. Vertel zoveel je zelf wil.

    Veel plezier met het creatief bezig zijn!

    Deadline: Dinsdag 24 september, 23.59 uur
    Uitstel aanvragen tot maandag 23 september, 23.59 uur
    Deadline uitstel: Zaterdag 28 september, 23.59 uur


    Opdracht 2
    In de tweede opdracht zou ik willen dat jullie even op onderstaande vragen willen antwoorden, tenzij je één van die vragen al soort van beantwoordt had in opdracht 1 (meld dit dan of antwoordt opnieuw). Nu ga ik natuurlijk een beetje stout zijn … ik wil dat jullie deze vragen op een originele manier beantwoorden, dus bv. in een verhaaltje of met een heleboel foto's of heel anders? Het zou anders veel te simpel en te snel zijn moest je deze vragen alleen zo gaan beantwoorden. Het zijn veel vragen, ik weet het, maar zo leer ik jullie nog beter kennen!

    Heb je een bijnaam of meerdere?
    Heb je vreemde gewoonten?
    Wat is/zijn je hobby('s)?
    Heb je talenten?
    Doe je aan sport, zoja welke? Of niet, wil je dan aan een sport doen en welke dan?
    Heb je een hartenwens?
    Wat is je grootste angst?
    Ben je eerder een dagmens of een nachtmens?
    Wat is/zijn je lievelingsboek(en)?
    Wat is je lievelingsmuziek?
    Wat is je lievelingskleur?
    Wat is je lievelingsdier?
    Wat is je lievelingseten?
    Wat is je lievelingsdrankje
    Wat is je favoriete seizoen?
    Wat is je favoriete game?
    Wat is je favoriete site?
    Wat is je favoriete nummer op dit moment?
    Zit je in een fandom, zoja welke?
    Wat is je droomberoep?
    Heb je een idool, zoja wie?
    Heb je broers of zussen?
    Heb je huisdieren?
    Heb je het liever warm of koud?
    Welk neerslag vind je wel leuk? Of heb je liever zon?
    Stel, je bent mijn nieuwe bff na deze wedstrijd, zou je mij dan ooit willen meeten? Je mag gerust eerlijk nee zeggen.
    Als je me dus wil meeten, wat zou je dan samen met mij willen doen?


    Veel plezier met het beantwoorden van de vragen en het eventueel creatief bezig zijn!

    Deadline: Woensdag 9 oktober, 23.59 uur
    Uitstel aanvragen tot dinsdag 8 oktober, 23.59 uur
    Deadline uitstel: Zondag 13 oktober, 23.59 uur


    Opdracht 3
    In de derde opdracht wil ik dat jullie me laten weten waar jullie de dag van vandaag totally obsessed bij zijn. Is dat een boek/boekenreeks, een film/serie, iets uit je leven, een band/zanger(es), een acteur/actrice, iets anders? Laat het me weten aan de hand van een foto, tekening, collage, cover of iets in die aard. Wees dus actief en bij deze opdracht wordt dus geen tekst geschreven zoals bij opdracht één en twee.

    Veel plezier met het creatief bezig zijn!

    Deadline: Maandag 21 oktober, 23.59 uur
    Uitstel aanvragen tot zondag 20 oktober, 23.59 uur
    Deadline uitstel: Vrijdag 25 oktober, 23.59 uur


    Opdracht 4
    In de voorlaatste opdracht wil ik van jullie weten wat je belangrijk vindt in het leven. Is dat tuintje, huisje, boompje? Of misschien alleen een goede job? Of misschien zoiets als wereldvrede? Probeer het me duidelijk te maken aan de hand van een klein verhaaltje, een songtekst, meerdere quotes of een gedicht.

    Veel plezier met het schrijven en creatief bezig zijn!

    Deadline: Maandag 4 november, 23.59 uur
    Uitstel aanvragen tot zondag 3 november, 23.59 uur
    Deadline uitstel: vrijdag 8 november, 23.59 uur


    Opdracht 5 • Finaleronde
    In de allerlaatste opdracht van deze wedstrijd wil ik het laatste van jullie weten. Hoe zien jullie eruit, wat betekent vriendschap nu precies voor jullie en wat vonden jullie van de wedstrijd? Drie dingetjes dus die je moet gaan doen, maar dat valt wel te doen niet waar? Als je geen foto van jezelf wil laten zien, beschrijf dan gewoon even kort hoe je er uit ziet. Vervolgens wil ik dat je me laat weten wat vriendschap voor je betekent, dit mag je doen op welke manier dan ook. Wat betekent het nou precies voor je? Is het belangrijk voor je? Wat verwacht je van een echte vriendschap? Zou jij alles voor je beste vriend(in) doen? Ect. En als laatste wil ik ook graag van jullie weten wat jullie nu uiteindelijk van de hele wedstrijd vonden, alsjeblieft wees eerlijk.

    Veel plezier met de laatste opdracht!

    Deadline: Zaterdag 16 november 2013, 23.59 uur
    Uitstel aanvragen tot vrijdag 15 november 2013, 23.59 uur
    Deadline uitstel: Woensdag 20 november 2013, 23.59 uur

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 23:34 ]


    16 - 09 - '17

    Deze avond is de deadline!


    16 - 09 - '17

    Het kan zijn dat ik opdracht 3 zondag iets vroeger ga online zetten aangezien ik niet tot 12 uur ga online blijven om die opdracht online te zetten en zou ik het maandag doen is het vast pas in de avond en dan zijn jullie al een dag kwijt.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Het kan zijn dat ik opdracht 3 zondag iets vroeger ga online zetten aangezien ik niet tot 12 uur ga online blijven om die opdracht online te zetten en zou ik het maandag doen is het vast pas in de avond en dan zijn jullie al een dag kwijt.

    Lucky me die dan nog wakker is xD


    -

    Rey schreef:
    (...)
    Lucky me die dan nog wakker is xD


    Hehe (:


    16 - 09 - '17

    Niemand had om uitstel gevraagd dus ik kan net zo goed de nieuwe opdracht al online zetten! (:


    16 - 09 - '17

    Ojee, opdracht 3 Is een beetje moeilijk. Maar ik beloof plechtig mijn best te gaan doen *steekt drie vingers op*.


    -

    En opdracht 3 staat dus online (:


    16 - 09 - '17

    Rey schreef:
    Ojee, opdracht 3 Is een beetje moeilijk. Maar ik beloof plechtig mijn best te gaan doen *steekt drie vingers op*.


    Drie vingers?


    16 - 09 - '17

    Marlou, je inzending komt er nog bij en jij krijgt je beoordeling ook nog!


    16 - 09 - '17

    Hey, spammer (joehoe)


    -

    Rey schreef:
    Hey, spammer (joehoe)


    :P


    16 - 09 - '17

    Moet het echt 1 fandom zijn of kan het meerdere tegelijk zijn??


    -

    Rey schreef:
    Moet het echt 1 fandom zijn of kan het meerdere tegelijk zijn??


    Mag meerdere als je dat liever wil, dat hoeft helemaal geen fandom te zijn hoor. Mag ook iets anders zijn, gewoon iets waar je op dit moment geobsedeerd door bent fzo xp


    16 - 09 - '17

    Ook al weet je het al, ik zeg het toch: Rey is nu Minions.


    -

    Minions schreef:
    Ook al weet je het al, ik zeg het toch: Rey is nu Minions.


    Oeps, ik zie nu pas dat ik het niet aangepast heb, zal het even aanpassen. Bedankt om het te melden!


    16 - 09 - '17