• Ik heb nog nooit moeten huilen om een muziekclipje, zongtekst of een (stuk van een) concert, maar toen ik dit voor het eerst zag, toch wel bijna 2 jaar terug, dus vlak nadat het filmpje online stond, heb ik enorm moeten janken. Buiten het feit dat ik de tekst buitengewoon goed vind van Hair, vond ik het een ontzettend mooie tribute aan die jongen. Ik krijg er nu weer kippenvel van als ik ernaar luister. Toen ik het gister weer keek, stonden de tranen weer in mijn ogen. Ik vind dit gewoon erg bijzonder. Ik weet niet of iemand dit filmpje al kent, maar I don't know, ik voelde me vrij om het te posten, al zijn we bijna twee jaar verder.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wauw. Kippenvel.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    Wauw. Kippenvel.


    Ja, hé? Het is echt heel bijzonder, Idk, ik vind dat Lady Gaga altijd iets heel bijzonders heeft in haar songs.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb haar gemist, ben blij dat ze weer liedjes uitbrengt (:
    En dit is zoo mooi, kippenvel moment


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Gaga live is zo hemels. Daarom houd ik zoveel van haar. Een artiest die live nog beter klinkt dan op de cd, is een zeer uniek iets.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dorian schreef:
    Gaga live is zo hemels. Daarom houd ik zoveel van haar. Een artiest die live nog beter klinkt dan op de cd, is een zeer uniek iets.


    Klopt, dat is heel zeldzaam. Jessie J en Demi Lovato behoren ook tot die zeldzame groep mensen. Sommige mensen zijn ontzettend begaafd in hun vak.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    tialdaatje schreef:
    Wauw. Kippenvel.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik vind het prachtig gedaan van Lady gaga en voor dit soort dingen bewonder ik haar wel.


    Take me to wonderland