• Dit is het praattopic van het RPG; Back in time
    Hier kun je praten over je personages, vragen of er iemand naar jou toekomt etc. Ook kun je hier praten over hoe het met je gaat, je frustraties kwijt en doorgeven wanneer je er even niet bent.





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 20:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn topics c:

    Mijn tropica


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn topics!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Mijn topics!


    night thinking, day dreaming

    Mon topics ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn topics.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oké, mensen, nu ga ik even mijn haren wassen. Als ik daarmee klaar ben dan ga ik het speeltopic maken, jullie kunnen op zich wel al een stukje schrijven in word bijvoorbeeld.

    Het begin is namelijk zo;
    Het fenomeen heeft net plaatsgenomen, de jongeren hebben net dat 'ongeluk' gehad en zijn nu dus in het verre verleden terecht gekomen. Ze worden wakker in een granenveld van de boeren die voor de koning werken.
    De Adelen zijn gewoon nog in het kasteel aan het vertoeven, hun eigen ding aan het doen. ^^

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 19:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wie voor Ethan ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Wie voor Ethan ? :3


    Ik ga Evelynn laten paardrijden, zin om mee te gaan?

    Dragons schreef:
    (...)

    Ik ga Evelynn laten paardrijden, zin om mee te gaan?


    Ja Is goed ,hij zit nu wel op zijn kamer , dus je kunt haar eerst naar daar sturen en dan gaan ze zo weer naar de stallen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn topics


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ja Is goed ,hij zit nu wel op zijn kamer , dus je kunt haar eerst naar daar sturen en dan gaan ze zo weer naar de stallen ^^


    Is goed c:

    Haha waarom had ik al zo een voorgevoel dat de koning in dit rpg starten zou met Audiëntie te houden? :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mt


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet