• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2013 - 18:17 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waarom krijg ik altijd een klas die veel grammaticale fouten maakt? :P
    Zo begin ik bijna te geloven dat Nederlanders geen eens Nederlands kunnen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    I feel lost.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik dacht dat we om half zes zouden eten. I'm hungry..


    :)

    Arigatou schreef:
    Waarom krijg ik altijd een klas die veel grammaticale fouten maakt? :P
    Zo begin ik bijna te geloven dat Nederlanders geen eens Nederlands kunnen.


    Oke nu heb ik eindijk een excuus gevonden voor dat wijf :'D Aangezien ik niet Nederlands ben eigenlijk xD Nou ja 1/8ste xD


    OT: Klote biologie!!!! En waarom mogen wij geen lolly bij Scheikunde? Wat is deze wereld toch gemeen!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ASDFGHJKLASDFGHJKLASDFGHJKLASDFGHJK Dit is awesome gewoonweg :9~


    -

    Sivan schreef:
    (...)

    Oke nu heb ik eindijk een excuus gevonden voor dat wijf :'D Aangezien ik niet Nederlands ben eigenlijk xD Nou ja 1/8ste xD


    OT: Klote biologie!!!! En waarom mogen wij geen lolly bij Scheikunde? Wat is deze wereld toch gemeen!!


    Tja, ik ken eigenlijk te veel mensen die geen goed Nederlands kunnen en wel Nederlands zijn.
    Echt, als de d'tjes en t'tjes in de persoonsvorm al misgaan, dan mag je best spreken van een groot probleem xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Eh...?


    Tijd voor koffie.

    Arigatou schreef:
    (...)

    Tja, ik ken eigenlijk te veel mensen die geen goed Nederlands kunnen en wel Nederlands zijn.
    Echt, als de d'tjes en t'tjes in de persoonsvorm al misgaan, dan mag je best spreken van een groot probleem xd


    Tja dat is een punt. Maar sommige mensen zijn dyslectisch he? Zoals ik. En tja ik ben 2/3 talig opgevoed. DUs mijn grootste probleem is dat ik soms sommige woorden neerzet die uit het Engels of Iers afkomstig zijn :'D Maar volgens mij moeten we nu ophouden want anders spammen we dit topic met ons geklets XD

    OT: Katyin, hou eens op -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Door de slechte lessen Engels die wij hebben gehad, moet ik nu waarschijnlijk bijles. zucht.

    Morticia schreef:
    I feel lost.


    26 - 02 - '16

    Oeps. Kut zooi.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I wish I could make it easy
    Easy to love me, love me
    But still I reach, to find a way
    I'm stuck here in between
    I'm looking for the right words to say


    26 - 02 - '16

    Tijd, ik heb tijd nodig


    Can't control my second personality

    Pomtidom, m'n SA story online gezet.

    And it feels like I'm drowning
    Pulling against the stream


    26 - 02 - '16