• de tijden van topicdrama's met Hale en Jill?
    Good times, good times. Soms mis ik dat wel hoor, al die drama. Kon je lekker popcorn eten en een hele avond genieten van het schouwspel.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Eerlijk gezegd snap ik niet waarom dat altijd naar boven moet worden gehaald. Ik vind het niet echt gezellig als er alleen maar gekat wordt op het forum, of iemand de hele tijd aan 't faken is. Maarja, zo ben ik.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb het nog meegemaakt, ja, maar het is niet dat ik heel erg mis of zo.


    26 - 02 - '16

    Haha, ik dacht nu komt er echt zo'n verhaal over een tv programma, spel of iets dergelijks dat iedereen kent en dan dit :') Maar inderdaad. Stiekem genoot ik van hun achterlijke zielige acties en gedrag.


    Happy Birthday my Potter!

    Zoidberg schreef:
    Ik heb het nog meegemaakt, ja, maar het is niet dat ik heel erg mis of zo.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    I don't miss it. I really hate people like Hale and Jill.
    Also, I don't think you're allowed to post about banned people?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ludovico schreef:
    Eerlijk gezegd snap ik niet waarom dat altijd naar boven moet worden gehaald. Ik vind het niet echt gezellig als er alleen maar gekat wordt op het forum, of iemand de hele tijd aan 't faken is. Maarja, zo ben ik.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    NightVale schreef:
    I don't miss it. I really hate people like Hale and Jill.
    Also, I don't think you're allowed to post about banned people?


    ohh dat wist ik niet, sorry. Als het té ongepast is mag dit topic weg hoor.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik zou niet weten waarom je er niet over zou mogen praten, but okay. :')

    Anyway, volgens mij was ik niet actief toen, maar ik denk niet echt dat het nou zo gezellig was.

    Jaeger schreef:
    Ik zou niet weten waarom je er niet over zou mogen praten, but okay. :')

    Anyway, volgens mij was ik niet actief toen, maar ik denk niet echt dat het nou zo gezellig was.


    Gister werdt Hale vernoemt in een topic over een Quizlet story. Scholar, een moderator, zei dit:

    Hale is geband en mag dus eigenlijk niet meer mee doen met het verhaal. Aangezien er geen dingen van gebande mensen op Quizlet mogen.
    Dus eigenlijk de vraag vanuit het mod-team of je Hale van de lijst wil halen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zoidberg schreef:
    Ik heb het nog meegemaakt, ja, maar het is niet dat ik heel erg mis of zo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    We vinden het niet zo gepast om namen te noemen. Daarom hebben we besloten om dit topic te sluiten. Een nieuw aanmaken mag, maar dan zonder namen. (:


    Let the Night embrace you