• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Pff na 4x aanbellen maar open gedaan en gezegd dat ik geen interesse heb in verkoop praatjes. Hopelijk laten ze het er nu bij sinds ze me al sinds gistermiddag stalken. Ik moet echt "nee" leren zeggen tegen zulke mensen 😅

    //
    Die verjaarweek word nog wat.. veel plannen maar mijn werk zit een beetje in de weg. Zo jammer dat ik die week geen vrij kon krijgen.
    Maargoed, ik hoef maar tot 2 uur te werken dus ik mag niet klagen 😌


    "It means no worries, for the rest of your days"

    En het profiel ook weer lekker geupdate ^^ Lekker dagje gehad. *O* (wbw) (banana) (headbang)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Voetbal kijken met papa en daarna lekker m'n bedje in, want morgen eindelijk m'n leuke meiden weer zien!!!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vanavond eerste terugval gehad sinds anderhalve maand. Ik voel me zo, zó slecht nu erdoor.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    -

    [ bericht aangepast op 2 mei 2019 - 11:41 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Verveel me


    Let's drink Jasmin tea!

    Hmmm, met die deadline voor dit vak vanavond, vermoed ik dat de zaal tijdens het hoorcollege vrij leeg zal zijn.


    Stenenlikker

    Zonder de pil
    Is niet chill

    omg ik schreef zo een gedicht


    From these ashes, I will rise

    Gisteren heb ik alleen een stuk gelopen dus ik snap niet waarom mijn knie nu naar gaat doen. Laatste apparaat maar over geslagen, want ik wilde de kramp/nare gevoel niet erger maken. Die steekjes tijdens het sprinten waren ook geen goed teken, ben ik bang. Even aankijken hoe het gaat en als het zo blijft, dan verblij ik de huisarts met een bezoekje.


    Physics is awesome

    Ik dacht dat het niet erger kon worden na de vorige aflevering en het is nu nog veel erger. Ik hoop zo dat dit niet het einde van de serie betekent of dat er belangrijke personages voorgoed weg gaan.


    Physics is awesome

    Volgende week zondag lekker uit eten met mams
    Maar nog altijd haat ik het om te bellen 😂


    "It means no worries, for the rest of your days"



    Eindelijk een goede vintage platenspeler gevonden :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Moe, moeie ogen, desperate om te dichten maar door de pillen voel ik niet voldoende. This might be an epic writer's block.


    The truth is out there.

    "JuLlIe DoEn HeT ElKAar AaN"

    Ja hallo, dat kutkind kan niet tegen een grap en breekt bijna mijn nek terwijl hij me in de houdgreep houdt??? Get a fucking grip ouders, dankjewel voor het er hele tijd in wrijven. Dit is PRECIES wat er telkens tijdens therapie besproken word MET JULLIE ERBIJ, maar het doet echt niets met jullie.


    This ain't no place for no better man.

    Zo blij dat dit mn laatste weken op mijn huidige baan zijn. Ik ben blij dat ik straks weg kan naar een plek waar mensen mij wel respecteren en gemaakte afspraken nakomen!


    26 - 02 - '16