• Hey ladies and gentlemen!

    Ik heb er al wat berichten over gekregen van sommige users of ze dit topic mochten openen, maar ik wilde het toch liever zelf openen. Zo zie hier, het nieuwe geluid van Quizlet!

    Alweer zo'n topic?
    Precies. Na het topic “Het geluid van Quizlet” van Orchard is er een vervolg van. Ik kwam met het idee om er een tweede topic van te maken, omdat ik graag mijn credits wilde delen met een andere user (ik had er een boel in mijn hoofd, maar anders hield ik zelf niets over). En in dat topic werd er flink gestrest, maar er toch veel fun was. Vandaar dit topic!

    Als iemand het goede geluid raadt dan krijgt diegene 10 credits van mij! En Theodora doneert 10 credits erbij.

    Het geluid!



    En als het echt te moeilijk word, dan geef ik wel een hint.

    Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 20:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scrollen met een computermuis? :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik luister na school, als het dan nog niet geraden is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Klinkt als het schudden van een pak schuddebuikjes

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 12:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, een zakje ehm, hoe heet dat? Pantoffeltjes? O ja, poffertjes. Een zakje poffertjes schudden. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Oh, een zakje ehm, hoe heet dat? Pantoffeltjes? O ja, poffertjes. Een zakje poffertjes schudden. :')


    That made me smile. :'D

    Uhm, aan tandenborstel over het harde deel van klittenband schuren. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het verfrommelen van een krant?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NightVale schreef:
    (...)

    That made me smile. :'D

    Uhm, aan tandenborstel over het harde deel van klittenband schuren. (cat)


    I'm happy I made you smile *O*


    Some people are art and do art at the same time

    Iets uitgummen.

    Op de achterkant van een mobiel met je nagel krassen. (Maar dan zo een mobiel met zo een ribbel achterkant. idk hoe uit te leggen)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je voeten vegen op een deurmat?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Hint ._.?


    Some people are art and do art at the same time

    Het scrollen met de muis
    Het geruis van een radio
    Hard over je huid krabben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Iets met schuurpapier. Maar wat. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    iets met een afwasborstel?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    met je nagels op en neer over je toetsenbord heen gaan :'D