• Naar het idee van Vexy


    Twee werelden. Het leven in de buitenwijken waarin de bende contúirt het voor het zeggen heeft. Zij onderleiding van Madelaine en Niall zijn de schrik van de hele omgeving. Er staat geld op degene die deze groep te pakken kan krijgen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Zodra je in aanraking komt met de groep, die onder andere bekend is met stalken, drugs, moord en pesten, is je leven niet veilig. Dat is een groep van rijke kinderen ook opgevallen. Op een dag had de bende het op hen verzien, want ze wilde wraak. Maar gaat dit hen ook lukken? Wie overleefd het gevaarlijke web van leugens en chantage? Raken mensen bevriend? Word het misschien nog meer ook? Of gaat het de andere kant op en word een van de twee groepen verraden? Of worden ze dat allebei? Kunnen de rijken kinderen meer dan contúirt had verwacht? Zijn ze meer dan alleen arrogant?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Bende of rijk:


    Rollen:
    De bendeleiders:
    - Madelaine Danelea Lockheart: Laoch
    - Niall James Horan: Velton


    De bende:
    - Alexis Roselle Johnson Velton/q]
    - Zayn Javadd Malik: [q]Roar

    - Louis William Tomlinson: Makeilon
    - Lilith Serena Alvera Dayanara Figueroa Rider
    - Scott Christian Renner KiliOfDurin




    De rijke kinderen:
    - Harry Edward Styles: Laoch
    - Ashlynn ''Lynn'' Brooke Quinn: Butera
    - Liam James Payne: Anthos
    - Gereserveerd: Ellison
    - Alexandrea Jadelyna Valencia HurtedHeart


    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Vexy en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het bekendste huis van de buitenwijken is een grote plek waar ieder bendelid slaapt, eet en als vanzelfsprekend woont. Ieder heeft zijn eigen kamer en mag die inrichten zoals hij of zij dat zelf wilt, de basisprincipes zijn er al aanwezig. Met goede redenen hebben sommige mensen het voor elkaar gekregen om samen op een kamer te verblijven.
    Op de begane grond is een grote woonkeuken en een leefruimte waar iedereen samen kan zitten, ook al gebeurt dit niet vaak.
    Op de eerste verdieping liggen de slaapkamers en de bijbehorende badkamers, deze zullen gedeeld moeten worden.
    Op de tweede en laatste verdieping is het kantoor van Maddie en Niall, die alle opdrachten zullen uitdelen, mits iemand al iets anders te doen heeft. Al zal iedereen zich daar nu moeten melden voor een nieuwe opdracht. De opdracht van het omgooien van het doodnormale leven van de rijke tieners in de buurt. Degene waar elke stap duidelijk van is door onder andere de tijden van achtervolgingen.
    Verder is er op deze verdieping een wapenarsenaal te vinden, wat echt verschrikkelijk klein is. Ook is hier een aparte ruimte om te telefoneren, aangezien dit een van de enige plekken is waar je fatsoenlijke privacy kunt krijgen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Rustig maar. Als je je niet goed voelt moet je het niet doen]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    'Vloer?' herhaalde ik. Tips, tips tips.. Oh, nu wist ik het. Scott tekende ook. 'Hoe wilde je het gaan doen, dan?' vroeg ik hem nieuwsgierig. Ik was nogal laat met antwoorden omdat ik niet bepaald wakker was. Helemaal enthousiast, nogal overenthousiast als je het aan mij vroeg, reageerde de jongen op zijn eigen zin. 'Oh ja, opdracht. Zal wel' mompelde ik. Het was wel grappig om mensen pijn te doen of te vermoorden voor een opdracht. Heerlijk dat moorden, mijn keuze als het om deze bende ging. Toen ik nog op school zat, voor zover ik kwam, was ik altijd in Bradford de grootste pester geweest. Eén keer, één keer kwam ik in de problemen en besloot maar niet na te denken en het meisje te vermoorden. Sindsdien ben ik van school afgegaan en verhuisd voordat ze me konden pakken. En toen heb ik me bij de bende aangesloten, al was het toen niet zo groot. Snel keek ik weer op en merkte dat de snee begon te branden en gromde wat onverstaanbaars. 'Hebben we geen verband of wat?' zuchtte ik. Nors ging ik op het bed zitten en keek Scott weer aan. 'Dus nogmaals: Hoe wilde je het gaan doen met je vloer?' vroeg ik hem terwijl ik wat verveeld uit mijn ogen keek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scott Christian Renner
    Ik knikte toen hij vroeg of ik echt de vloer bedoelde. Die bedoelde ik zeker. Dat was het enige saaie grijze oppervlak van mijn kamer. Zelfs mijn plafond was al vol. Ik haalde mijn schouders op toen hij vroeg hoe ik het wilde doen. Daarom was ik juist bij hem. Opeens bedacht ik me de opdracht van vandaag. Direct was ik helemaal enthousiast. Ik vond het heerlijk om weer de straat op te mogen. Op school was ik altijd het doodstille kind dat alleen in een hoekje zat, redelijke cijfers haalde en de helft van de tijd niet werd opgemerkt en er niet was. Ik wilde toch wel mijn middelbare school afmaken voor ik stopte met school en hier full-time zat. Een verdere opleiding zat er namelijk niet in, zo vaak was ik namelijk op straat. Ik vond het zeker niet erg. Toch vond ik het fijn om nieuwe dingen bij te leren, uit de andere wereld. Mijn moeder had altijd gezegd dat ik mijn school moest afmaken, omdat dat goed stond als je in de bak kwam en dan had je ook nog wat te doen in de bak. Daarbij was het een mooi alibi. Toen hij begon over verband dacht ik even na. "Keuken." zei ik kort. Ik was niet verveeld of disrespectvol, maar ik sprak gewoon niet graag. Stilte was mijn beste vriend. Ik keek hem aan. "Een fantasie landkaart over de hele vloer als het kan, aansluitend op de tekeningen op de muren en het plafond, maar krijt of stiften werken niet. Vegen uit." legde ik hem kort uit. Ik ging voor hem zitten in kleermakerszit als een leerling voor een leermeester in zijn kamer die onder de graffiti zat.


    Bowties were never Cooler

    (Hele late mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Butera schreef:
    Er staat hoe de bende's moeten beginnen hoe moeten de rijken beginnen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Gewoon ergens heen lopen/zijn/whatever]


    Bowties were never Cooler

    [Anthos wents Bryonylle.]


    Reality's overrated.