• Heyy peepz,

    Vandaag heb ik mijn telefoon laten vallen -die ik net anderhalve week heb- en mijn scherm is een en al barst en de rechterbovenhoek is verbrijzeld -,-
    Iig ik heb overal plakband overheen geplakt omdat sommige plekken aardig scherp waren en ik moet zeggen plakband werkt best goed ^^
    Dus voor iedereen die screenprotector te duur vind..
    PLAKBAND IS DE OPLOSSING VOOR JOU :D

    Xx

    -staat dit topic hier goed..?-


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Altijd leuk :'D
    Watvoor heb je?
    haha ik deed niet mee, en samsung galaxy mini


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    dance4ever schreef:
    (...)

    Haha arme telefoon/ipod ;p ik zal deze wijze raad niet vergeten


    Hij was er aan de eettafel mee aan het prutsen en ik zat op de bank. Ik hoorde hem af en toe geërgerde geluiden maken en op een gegeven moment riep hij opeens heel luid "shit!" Ik kon gewoon horen hoe het misging; hij bleek het kabeltje naar het aan/uit-knopje op een of andere manier te hebben doorgeknipt. Echt niet aan te raden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tja dat is helaas een nadeel met de telefoons van tegenwoordig , de nokia's van vroeger waren onverwoestbaar xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    Tja dat is helaas een nadeel met de telefoons van tegenwoordig , de nokia's van vroeger waren onverwoestbaar xd


    True :D
    mijn oude samsung ook, deze blijkbaar niet *snif*


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Het in een hoesje houden kan ook al veel schelen. xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    Het in een hoesje houden kan ook al veel schelen. xd


    Die stond dus nog op het "boodschappen lijstje" heb hm pas 10 dagen precies


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Die stond dus nog op het "boodschappen lijstje" heb hm pas 10 dagen precies


    Ai klote en zonde xd Kon je er geen verzekering bij doen voor ehm hier is dat 2 a 5 euro in de maand?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    The fuck, hoe krijg je het voor elkaar? Ben je dan niet wat zuiniger op zo'n apparaat? Sorry hoor, maar ik vind het echt ontzettend onvoorzichtig en roekeloos van je dat je zo'n duur ding laat vallen.
    Ik heb ook één kras in mijn beeld, maar dat was gewoon buiten mijn schuld om en het is niet echt een dikke kras gelukkig. Heb je niet garantie op zo'n toestel? Dan kun je 'm misschien ruilen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hoort dit topic trouwens echt bij 'Lifestyle'? Niet bij 'Stamcafé' dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Comanche schreef:
    The fuck, hoe krijg je het voor elkaar? Ben je dan niet wat zuiniger op zo'n apparaat? Sorry hoor, maar ik vind het echt ontzettend onvoorzichtig en roekeloos van je dat je zo'n duur ding laat vallen.
    Ik heb ook één kras in mijn beeld, maar dat was gewoon buiten mijn schuld om en het is niet echt een dikke kras gelukkig. Heb je niet garantie op zo'n toestel? Dan kun je 'm misschien ruilen.


    Denk je dat ik dat expres doe
    Kwas er juist zuinig op, ik heb hm zelf betaald -,-
    Heb hm niet uit m'n hand laten vallen, hij is uit m'n broekzak gevallen tijdens het fietsen terwijl ik d8 dat ik netjes in m'n tas zat zoals ik altijd doe


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Ai klote en zonde xd Kon je er geen verzekering bij doen voor ehm hier is dat 2 a 5 euro in de maand?


    Nja niet gedaan, nu te laat. Baal echt, heb hm nodig voor school -long story, komt erop neer dat ik me boeken erop lees


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Denk je dat ik dat expres doe
    Kwas er juist zuinig op, ik heb hm zelf betaald -,-
    Heb hm niet uit m'n hand laten vallen, hij is uit m'n broekzak gevallen tijdens het fietsen terwijl ik d8 dat ik netjes in m'n tas zat zoals ik altijd doe

    Had dan eerst een hoesje gekocht. Een smartphone kun je eigenlijk nooit zonder zo'n hoesje meenemen, aangezien het altijd krassen en barsten oplevert.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    (...)
    Had dan eerst een hoesje gekocht. Een smartphone kun je eigenlijk nooit zonder zo'n hoesje meenemen, aangezien het altijd krassen en barsten oplevert.


    Chill.. hij was 4,5 inch en van huawei, daar zijn echt heel weinig hoesjes voor, dat zoekt wat minder makkelijk, dan als je IPhone hebt


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Nja niet gedaan, nu te laat. Baal echt, heb hm nodig voor school -long story, komt erop neer dat ik me boeken erop lees


    Hmm laten repareren of nieuw scherm? Als het goed is kun je ergens ook leentoestellen halen maar daar weet ik niks van.

    Lol huawei die dingen worden in china gemaakt. Broertje had er ook een..


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Hmm laten repareren of nieuw scherm? Als het goed is kun je ergens ook leentoestellen halen maar daar weet ik niks van.

    Lol huawei die dingen worden in china gemaakt. Broertje had er ook een..


    Heb al contact opgenomen met een reparateur (:
    True, haha dat was toch niet die compleet gesloopte? XD meeste mensen kennen t merk nie..


    "Your life. Your choice. Think about what you want."