• heeey ppl :)

    Vanaf dit jaar zijn er 3 gasten bij mijn vriendengroep bij gekomen. Een eerste jaars (N.) , een gast die van een andere school kwam(M), ookvan die schhol kwam. (D). Het zijn alle drie internaatsgasten. M en N kennen we nu al een week. Te maandag kwam D er ook bij. Ik was nog steeds verliefd op een andere gast maar maandagavond begon ik heel de tijd aan hem te denken en had ik alle "symptomen" die ik heb als ik verliefd ben. Ik weet dat ik niet echt verliefd ben, maar toch. Mijn vriendinnen zeggen dat ook. Ik denk dat ik hem eerst beter moet leren kennen, en dat wil ik ook, maar nu komt hij er precies niet meer bij staan......

    donderdag en vrijdag weer wel


    dus....help me :$ please xx

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 9:19 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ^ Ergens vind ik wel dat ze een kans moet wagen.
    Ze kan nog wel aan ons advies vragen, maar uiteindelijk ligt de keuze toch bij haarzelf.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dat was een andere rede. Zij zegt letterlijk; ''Ik weet dat ik niet echt verliefd ben, maar toch''
    Dat andere meisje was gewoon bang om afgewezen te worden.

    Ik heb het niet over de 'reden'. Ik heb het over dat je het onzin vind dat als iemand twijfelt, het niet doet, omdat het ook zenuwen zouden kunnen zijn. En hier zeg je dat je bij twijfel het niet moet doen. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ik heb het niet over de 'reden'. Ik heb het over dat je het onzin vind dat als iemand twijfelt, het niet doet, omdat het ook zenuwen zouden kunnen zijn. En hier zeg je dat je bij twijfel het niet moet doen. :')


    Dat andere meisje twijfelde of ze iemand mee uit moest vragen; zij twijfelt of ze iemand leuk vind. Als je twijfelt of je iemand leuk vindt is het geheid niet zo.

    Daar dat is mijn logica.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ga met de meerderheid van de reacties mee; als je twijfelt, niet doen, want als je twijfelt, dan ben je niet echt verliefd. Misschien vind je hem dan wel leuk, maar niet meer dan dat


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dat andere meisje twijfelde of ze iemand mee uit moest vragen; zij twijfelt of ze iemand leuk vind. Als je twijfelt of je iemand leuk vindt is het geheid niet zo.

    Daar dat is mijn logica.

    Doesn't make any sense, but okay.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Doesn't make any sense, but okay.


    Hoezo? Als ik twijfel mijn crush uit te vragen heeft dat waarschijnlijk meer met angst dan twijfel te maken, maar je voelt wel of je je aangetrokken voelt tot iemand daar komt weinig twijfel bij kijken.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 22:36 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)
    Hoezo? Als ik twijfel mijn crush uit te vragen heeft dat waarschijnlijk meer met angst dan twijfel te maken, maar je voelt wel of je je aangetrokken voelt tot iemand daar komt weinig twijfel bij kijken.

    Dat zal bij elk persoon verschillen, denk ik zo. Zelf wist ik voor een lange tijd ook niet zeker of ik iemand leuk vond, die ik uiteindelijk toch wel wat vond hebben. Ik bedoel maar te zeggen dat je het niet per direct hoeft / kan weten. Voor sommigen is dat nog lastig te merken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Hoezo? Als ik twijfel mijn crush uit te vragen heeft dat waarschijnlijk meer met angst dan twijfel te maken, maar je voelt wel of je je aangetrokken voelt tot iemand daar komt weinig twijfel bij kijken.

    Omdat het in dat topic niet alleen ging over dat ze bang was om afgewezen te worden. Het ging er ook over dat die gozer een 'nerd' was of iets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je moet ook een vriendschappelijke band hebben, ervaring leert me gevoelens alleen (waarbij je ook nog twijfels) zijn niet genoeg


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    hij was er vandaag weer en ik heb echt ne toffe dag gehad :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Draculea schreef:
    Uit ervaring kan ik spreken; zodra je twijfelt moet je het niet doen.

    Als hij er niet meer is, moet je er 100% voor gaan en zelf initiatief nemen. Anders heb je alle tijd om uit te vissen of je vlindertjes iets serieuzer zouden kunnen worden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Sinistre schreef:
    God. Bij twijfel is het; Nee.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Herkenbaar. Ee superleuke jongen die je nog maar een week kent, maar die jou echt blij maakt.
    Twijfelen is echt menselijk, maar volgens mij moet je het toch maar proberen. Eerst een hele sterke band met hem opbouwen als vrienden, dan zie je zelf wat ervan komt.
    Trouwens, ik geloof niet dat je enkel vrienden kan zijn met iemand waarop je een (beetje) verliefd bent.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 10:19 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou nog even wachten. Als je iets voor hem blijft voelen, zou ik actie ondernemen. Maar in dit stadium zou ik wachten. En ja, zoals hierboven al gezegd is, je kunt beter eerst een band opbouwen en kijken wat ervan komt.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen