• Yup, that's right. Miley Cyrus. Niet dat het schokking of verbazingwekkend is, vooral met haar gedrag de laatste tijd. Maar ergens is het wel zielig hoe ze van een rolemodel naar een slut ging en nu iedereen die close met haar is dusermee wegduwd.

    Miley Cyrus en Liam Hemsworth gaan niet trouwen. De twee zijn volgens bronnen in elk geval voorlopig uit elkaar.
    "Miley en Liam hebben een hele heftige, ingewikkelde relatie en zijn allebei helemaal op", aldus een bron tegenover RadarOnline.
    De bron vervolgt: "Het huwelijk is in elk geval tijdelijk van de baan. Het ziet er niet naar uit dat ze wel weer gaan trouwen."
    Het verhaal komt één dag nadat Cyrus stopte haar verloofde te volgen via Twitter. De zangeres maakt veel gebruik van haar account en volgens bronnen zou haar actie een logisch gevolg zijn van een breuk tussen de twee.=
    Enkele dagen geleden meldden verschillende entertainmentsites dat de 23-jarige acteur vreemd zou zijn gegaan tijdens een feestje, met een onbekende brunette. Hemsworth werd er eerder al van beschuldigd een affaire te hebben met January Jones.
    De manager van de acteur heeft over beide geruchten gezegd dat ze niet waar zijn.
    Liam Hemsworth en Miley Cyrus verloofden zich in de zomer van 2012. De twee hebben sinds vier jaar een relatie.


    Bron.


    -

    I'm not suprised, ik verwachtte dit al een lange tijd.

    Vivere schreef:
    Vind 't jammer. Ze waren zo'n lief stelletje, toen Miley nog d'r mooie haren had en niet ineens besloot om d'r hele attitude om te gooien.







    This, maar aan de andere kant: Als Miley vindt dat dit haar echte 'ik' is, dan snap ik Liam helemaal. Deze Miley was niet degene op wie hij verliefd werd.


    :)

    Ik dacht eigenlijk dat ze al een tijdje uit elkaar waren. Maar goed, dit was te verwachten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het was toch al een aantal maanden niet goed tussen die twee....


    ©1998

    Logisch dat hij vreemdgaat en dat het huwelijk niet meer doorgaat. Wie wil er nu trouwen met zo'n slet?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 21:01 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hahahahaha, lol. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    BlackAlpha schreef:
    Het was toch al een aantal maanden niet goed tussen die twee....


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    nerveus schreef:
    Logisch dat hij vreemdgaat en dat hij huwelijk niet meer doorgaat. Wie wil er nu trouwen met zo'n slet?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hopelijk is dit nu het laatste topic over Miley Cyrus.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Het is beter zo. Hij heeft d'r al vaker bedrogen, zelfs voor al dat hele ratchet gedoe. Jammer dat iedereen de schuld op haar alleen afschuift.
    Werken aan een relatie moet van twee kanten komen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 21:02 ]


    We can afford to do this all day, but the question is, can you?

    Avarosa schreef:
    Eerlijk gezegd verdient ze dit wel. Ik vond het gewoon schaamtelijk voor die jongen dat hij met zo iemand samen was.


    16 - 09 - '17

    Gargoyle schreef:
    (...)

    This, maar aan de andere kant: Als Miley vindt dat dit haar echte 'ik' is, dan snap ik Liam helemaal. Deze Miley was niet degene op wie hij verliefd werd.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Lutece schreef:
    Het is beter zo. Hij heeft d'r al vaker bedrogen, zelfs voor al dat hele ratchet gedoe. Jammer dat iedereen de schuld op haar alleen afschuift.
    Werken aan een relatie moet van twee kanten komen.

    Whut? Liam bedroog haar niet.


    -

    Draculea schreef:
    Viel te verwachten met dat gedrag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Raad eens wie dit niks uit maakt?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'