• Yup, that's right. Miley Cyrus. Niet dat het schokking of verbazingwekkend is, vooral met haar gedrag de laatste tijd. Maar ergens is het wel zielig hoe ze van een rolemodel naar een slut ging en nu iedereen die close met haar is dusermee wegduwd.

    Miley Cyrus en Liam Hemsworth gaan niet trouwen. De twee zijn volgens bronnen in elk geval voorlopig uit elkaar.
    "Miley en Liam hebben een hele heftige, ingewikkelde relatie en zijn allebei helemaal op", aldus een bron tegenover RadarOnline.
    De bron vervolgt: "Het huwelijk is in elk geval tijdelijk van de baan. Het ziet er niet naar uit dat ze wel weer gaan trouwen."
    Het verhaal komt één dag nadat Cyrus stopte haar verloofde te volgen via Twitter. De zangeres maakt veel gebruik van haar account en volgens bronnen zou haar actie een logisch gevolg zijn van een breuk tussen de twee.=
    Enkele dagen geleden meldden verschillende entertainmentsites dat de 23-jarige acteur vreemd zou zijn gegaan tijdens een feestje, met een onbekende brunette. Hemsworth werd er eerder al van beschuldigd een affaire te hebben met January Jones.
    De manager van de acteur heeft over beide geruchten gezegd dat ze niet waar zijn.
    Liam Hemsworth en Miley Cyrus verloofden zich in de zomer van 2012. De twee hebben sinds vier jaar een relatie.


    Bron.


    -

    Vulcano schreef:
    Zat eraan te komen.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Vivere schreef:
    Vind 't jammer. Ze waren zo'n lief stelletje, toen Miley nog d'r mooie haren had en niet ineens besloot om d'r hele attitude om te gooien.






    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Viel te verwachten. En als hij echt is vreemd gegaan, dan zit de schuld zeker bij allebei.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zou ook niet meer met Miley willen trouwen als ze van dat lieve meisje opeens zo verandert :')

    Draculea schreef:
    Viel te verwachten met dat gedrag.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind het terecht. Zo'n walgelijk persoon wil je toch niet mee trouwen?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb het ook gelezen!


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Draculea schreef:
    Viel te verwachten met dat gedrag.


    they come, they go

    SelenaGomez1 schreef:
    Ik heb het ook gelezen!

    Waarom bump jij alle Miley Cyrus topics?


    ars moriendi

    Dit is van 3 maanden geleden. -,-


    :)