• Yup, that's right. Miley Cyrus. Niet dat het schokking of verbazingwekkend is, vooral met haar gedrag de laatste tijd. Maar ergens is het wel zielig hoe ze van een rolemodel naar een slut ging en nu iedereen die close met haar is dusermee wegduwd.

    Miley Cyrus en Liam Hemsworth gaan niet trouwen. De twee zijn volgens bronnen in elk geval voorlopig uit elkaar.
    "Miley en Liam hebben een hele heftige, ingewikkelde relatie en zijn allebei helemaal op", aldus een bron tegenover RadarOnline.
    De bron vervolgt: "Het huwelijk is in elk geval tijdelijk van de baan. Het ziet er niet naar uit dat ze wel weer gaan trouwen."
    Het verhaal komt één dag nadat Cyrus stopte haar verloofde te volgen via Twitter. De zangeres maakt veel gebruik van haar account en volgens bronnen zou haar actie een logisch gevolg zijn van een breuk tussen de twee.=
    Enkele dagen geleden meldden verschillende entertainmentsites dat de 23-jarige acteur vreemd zou zijn gegaan tijdens een feestje, met een onbekende brunette. Hemsworth werd er eerder al van beschuldigd een affaire te hebben met January Jones.
    De manager van de acteur heeft over beide geruchten gezegd dat ze niet waar zijn.
    Liam Hemsworth en Miley Cyrus verloofden zich in de zomer van 2012. De twee hebben sinds vier jaar een relatie.


    Bron.


    -

    Ik wist niet eens dat ze verloofd waren tot ik hoorde dat ze uit elkaar waren. :'D
    En dat mensen het nou verwacht hadden, oké, maar ik vind het eigenlijk een beetje rot om te zeggen dat ze het verdient. Dat haar carrière en reputatie een kant op gaan die veel mensen niet aanstaat zal allemaal wel, maar haar privéleven hoeft daar verder niet veel mee te maken te hebben. Ook als ze zich "sletterig" gedraagt gun ik zowel haar als Liam Hemsworth nog wel een prettige relatie. Bovendien schijnen er dus ook geruchten te zijn dat hij vreemd is gegaan, en ik zie in dit topic niemand die hém daarvoor veroordeelt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sinistre schreef:
    Raad eens wie dit niks uit maakt?

    Jij?


    -

    Square schreef:
    Ik wist niet eens dat ze verloofd waren tot ik hoorde dat ze uit elkaar waren. :'D
    En dat mensen het nou verwacht hadden, oké, maar ik vind het eigenlijk een beetje rot om te zeggen dat ze het verdient. Dat haar carrière en reputatie een kant op gaan die veel mensen niet aanstaat zal allemaal wel, maar haar privéleven hoeft daar verder niet veel mee te maken te hebben. Ook als ze zich "sletterig" gedraagt gun ik zowel haar als Liam Hemsworth nog wel een prettige relatie. Bovendien schijnen er dus ook geruchten te zijn dat hij vreemd is gegaan, en ik zie in dit topic niemand die hém daarvoor veroordeelt.


    helemaal wat jij zegt. Ik zag al donders aankomen toen hij aan het friemelen was met January Jones en hij geen zak deed tegen Miley om de jaloezie te doen afnemen. Dus ik vind het nogal omslachtig en slut-shamey van iedereen om het op haar carriéremoves te steken. En dat iedereen zegt dat het door haar 'sletterig gedrag' is, en niet verderleest naar het deel waar hij haar misschien bedrogen zou hebben.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Rhiine schreef:
    (...)
    Jij?



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Draculea schreef:
    Viel te verwachten met dat gedrag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pewds schreef:
    Hopelijk is dit nu het laatste topic over Miley Cyrus.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    *O*
    Ja mensen het lekkerste dingen dat Australië ooit heeft voorgebracht is weer vrijgezel(wbw)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dit nieuws is echt het beste dat ik deze week heb gehad Op mijn 9,1 voor wiskunde na
    Dat is gemeen van mij, ik weet het, maar ik ben echt gek op Liam


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gula schreef:
    Totaal geen verassing, als je het mij vraagt, de media zat de laatste tijd vol op Miley. Toch erg voor beide personen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lutece schreef:
    Het is beter zo. Hij heeft d'r al vaker bedrogen, zelfs voor al dat hele ratchet gedoe. Jammer dat iedereen de schuld op haar alleen afschuift.
    Werken aan een relatie moet van twee kanten komen.


    Exactly this
    Ik geloof nog steeds de bronnen die zeggen dat Miley zich zo gaan gedragen is om Liam's aandacht te krijgen, wat ik ook niet echt een goede manier vind, maar bon.
    Volgens mij treft hij zeker eens zoveel schuld.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Avarosa schreef:
    Eerlijk gezegd verdient ze dit wel. Ik vond het gewoon schaamtelijk voor die jongen dat hij met zo iemand samen was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Van rolemodel naar slut..

    Achja, wat ik dan denk, Liam was met haar samen. Hij ziet er inderdaad niet echt uit alsof hij zelf voorstander is van Miley haar recent gedrag, maar het kan voor hem toch ook geen totale verassing zijn geweest dat zoiets nog ging komen he, ze is (volgens de boekskes dan toch) al jaren bezig met van haar disney-reputatie af te komen, en oke, de laatste tijd was het heel extreem, maar hiervoor had ze echt nog wel al dingen gedaan die onder 'shockerend' zouden kunnen vallen. Dat het echt daarom gedaan is lijkt me niet, en ik had ook gehoord dat hij haar bedrogen had. Niet dat ik weet of dat waar is, maar ja.


    effort never betrays you

    Zat eraan te komen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Niet meer dan logisch. :')
    Ze is helemaal losgeslagen met haar vreemde gedrag, al valt het vreemdgaan van Liam ook niet goed te praten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Draculea schreef:
    Viel te verwachten met dat gedrag.


    Queer zijn is gewoon alles